Kako se imenuje plezalna pot, ki vodi na Krn?

Pot Silva Korena

Pot Lojzeta Rekarja

Hanzova pot

Kopiščarjeva pot

Kopinškova pot

Kremžarjeva pot

gorovja / Kamniško Savinjske AlpeDom na Kisovcu / Žaga - Dom na Kisovcu

Žaga - Dom na Kisovcu (čez Strmino)

Izhodišče: Žaga (620 m)
Cilj: Dom na Kisovcu (1275 m)
Ime poti: čez Strmino
Zahtevnost: delno zahtevna označena pot
Zemljevid: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000
Avtor: matic4

Iz Kamnika se peljemo proti Gornjemu Gradu oz. Črnivcu. V Stahovici v križišču zavijemo desno (Gornji Grad). Peljemo se mimo zaselkov Črna, Potok in Podstudenec do zaselka Žaga. V vasi Žaga se levo odcepi gozdna cesta, tu je začetek poti (na nasprotni strani je desno odcep za Podstudenec). V vasi ni prostora za parkiranje, zato peljemo cca. 100 m naprej, kjer je na desni strani velik prostor za odlaganje lesa - tu lahko parkiramo, a tako, da ne oviramo morebitnega gozdarskega dela.

Na začetku gozdne poti takoj vidimo prvo markacijo desno na skali. Cesti sledimo cca. 100 m, ko se desno odcepi strm kolovoz z smerno tablo "pl. Kisovec" (neoznačena pot, polna razcepov). Mi gremo naprej naravnost in po nekaj minutah pridemo do hudournika in ga prečimo. Takoj nato zavijemo desno navzgor čez pobočje s podrtim drevjem. Tu je pot povsem nesledljiva čeprav so na posameznih skalah še vidne markacije. Držimo se smeri ob hudourniku navzgor in nekoliko bolj levo. Po cca. 100 m pridemo na prečno stezo proti levi, kjer spet zagledamo markacije. Držimo se slabo uhojene poti, v pomoč so nam goste markacije. Kmalu nam pot zapre prvo podrto drevje, obidemo ga v širokem loku levo ali desno. Pot spet postane bolj položna, do drugega podrtega drevja. Tu je najbolje, da gremo pred podrtim drevjem desno strmo navzgor in ujamemo markirano pot, ki pride z leve. Nadaljujemo po neizrazitem grebenu, nato desno v pobočje mimo izvira do skale, kjer je lep razgled. Pri skali levo, po travnatem pobočju čez skale in poševno navzgor mimo skalnega stebrička. Pred stebričkom prečkamo uhojeno pot. Navzgor strmo čez pobočje imenovano Strmina. Pri skali z napisom "ŽAGA" zavijemo levo. Pot se vije med nizkim grmičevjem in drevjem po neizrazitem robu. Kmalu stopimo iz gozda in zagledamo kočo in dom na pl. Kisovec.

Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim ciljem
Žaga - dom_na_kisovcu1 Žaga - dom_na_kisovcu2 Žaga - dom_na_kisovcu3 Žaga - dom_na_kisovcu4 Žaga - dom_na_kisovcu5 Žaga - dom_na_kisovcu6 Žaga - dom_na_kisovcu7 Žaga - dom_na_kisovcu8 Žaga - dom_na_kisovcu9 Žaga - dom_na_kisovcu10 Žaga - dom_na_kisovcu11 Žaga - dom_na_kisovcu12 Žaga - dom_na_kisovcu13 Žaga - dom_na_kisovcu14 Žaga - dom_na_kisovcu15 Žaga - dom_na_kisovcu16 Žaga - dom_na_kisovcu17 Žaga - dom_na_kisovcu18 Žaga - dom_na_kisovcu19 Žaga - dom_na_kisovcu20 Žaga - dom_na_kisovcu21 Žaga - dom_na_kisovcu22
Diskusija o izletu Žaga - Dom na Kisovcu (čez Strmino)
matic4
26.12.2010
Pot je zahtevna zaradi podrtega drevja v spodnjem delu in slabo uhojeni poti v zgornjem delu. Pot je večinoma strma in nevarna za zdrs - predvsem pri sestopu. V pomoč so nam goste markacije, precej jih je na kamnih. Pot ni primerna v snegu.