Kako se imenuje plezalna pot, ki vodi na Krn?

Pot Silva Korena

Pot Lojzeta Rekarja

Hanzova pot

Kopiščarjeva pot

Kopinškova pot

Kremžarjeva pot

Zali Log - Gladki vrh (Ratitovec)

Izhodišče: Zali Log (522 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,2068°N / 14,1029°E
Cilj: Gladki vrh (Ratitovec) (1667 m)
Zemljevid: Škofjeloško in Cerkljansko hribovje 1:50.000

Najprej se zapeljemo v Škofjo Loko, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Železnikom in naprej proti Zalemu Logu. Takoj za tablo Zali Log nadaljujemo desno ter nato parkiramo ob športnem igrišču športnega društva Senca Zali Log.

S parkirišča pri športnem igrišču nadaljujemo po cesti, ki nas mimo spomenika NOB in cerkve Sv. Marije pripelje do potoka Pruharca, ob katerem se nato vzpenjamo. Višje se cesta konča, markirana pot pa zavije desno v hrib, kjer se prične vzpenjati čez razgledno travnato pobočje. Lepo urejena pot nato preide v gozd, le ta pa nas sprva vodi mimo starih vojaških bunkerjev. Razmeroma strma pot višje preči širok kolovoz ter se nato še naprej strmo vzpenja skozi gozd. Vzorno urejena pot, ob kateri na vsakih 100 višinskih metrov opazimo leseno tablico z napisom višine, pa nas višje pripelje do Žagarjevega hleva v Grobljah, v katerem se nahaja vpisna skrinjica.
Nad Žagarjevim hlevom pot preide na neizrazit greben, kateremu pa se že po nekaj minutah umakne v desno, kjer se za kratek čas še nekoliko strmeje vzpne. Ko višje ponovno stopimo na greben se pot položi ter postopoma preide na širok kolovoz, le ta pa se grebenu umakne na osojna pobočja. Naprej nas pot pripelje na manjši preval, kjer tudi stopimo na makadamsko cesto. Cesti sledimo v desno, ta pa nas mimo kamnoloma in skozi pas gozda pripelje do razpotja na sedlu Po(v)den.
Na sedlu nadaljujemo naravnost (levo Torka, desno Prtovč) v smeri Ratitovca, po sprva zložni poti, ki se vzpne čez pas malinovja, nato pa preide v gozd, kjer se začne strmeje vzpenjati. Pot se višje položi in nas pripelje do slabše gozdne ceste, kateri sledimo le nekaj 10 m, nato pa nas markacije usmerijo desno na vse bolj strmo peš pot. Pot kmalu preide iz gozda in nas pripelje na strma travnata pobočja (v snegu velika nevarnost zdrsa in snežnega plazu), po katerih se vzpenjamo proti desni. Višje nas pot mimo skalnih stolpičev pripelje na glavni greben, kjer le ta zavije ostro v levo in se povsem položi. Sledi lahkotna in prijetna pot, po kateri se v 10 minutah nadaljnje hoje, ki poteka po vse bolj razglednem pobočju, povzpnemo do Krekove koče na Ratitovcu.
Od koče nadaljujemo naravnost po nekoliko bolj strmi poti v smeri Gladkega vrha. Tej vse bolj razgledni poti, nato sledimo vse do Gladkega vrha, le tega pa dosežemo po 5 minutah nadaljnje hoje.

Ob poti: Žagarjev hlev v Grobljah (1035m), Krekova koča na Ratitovcu (1642m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Krekova koča na Ratitovcu
Zali Log - gladki_vrh_ratitovec1 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec2 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec3 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec4 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec5 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec6 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec7 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec8 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec9 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec10 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec11 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec12 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec13 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec14 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec15 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec16 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec17 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec18 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec19 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec20 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec21 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec22 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec23 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec24 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec25 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec26 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec27 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec28 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec29 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec30 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec31 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec32 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec33 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec34 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec35 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec36 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec37 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec38 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec39 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec40 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec41 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec42 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec43 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec44 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec45 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec46 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec47 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec48 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec49 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec50 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec51 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec52 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec53 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec54 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec55 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec56 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec57 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec58 Zali Log - gladki_vrh_ratitovec59
Diskusija o izletu Zali Log - Gladki vrh (Ratitovec) ()