gorovja / KaravankeMalo Kladivo / Zavetišče na planini Šija - Malo Kladivo

Zavetišče na planini Šija - Malo Kladivo (Kačja pot)

Izhodišče: Zavetišče na planini Šija (1528 m)
Cilj: Malo Kladivo (2036 m)
Ime poti: Kačja pot
Zahtevnost: lahka neoznačena steza, delno zahtevna označena pot
Zahtevnost smučanja: zahtevno

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Ljubelj. Naprej se zapeljemo v središče Tržiča in cesti sledimo skozi Dolžanovo sotesko do vasi Jelendol, kjer nas oznake za planine Kofce, Šija in Pungrat usmerijo levo. Cesta nato izgubi asfaltno prevleko in se začne strmo vzpenjati. Tej cesti v križiščih sledimo v smeri planine Pungrat in Šija. Parkiramo na parkirišču v bližini zavetišča na planini Šija.

Nekoliko severno od zavetišča opazimo leseno planinsko oznako z napisom "kačja pot na froncov greben" (planinsko pot najdemo nekoliko bolj desno od smeri, ki jo kaže tabla). Pot naprej preči pašno ograjo in nas iz gozda pripelje na manjše melišče. Za tem meliščem pot preči krajši pas smrekovega gozda in nas nato pripelje na plazovita pobočja, kjer pot zavije nekoliko v levo. Naprej v rahlem vzponu prečimo travnato pobočje, pas rušja in večje melišče za katerim pridemo v pas grmičevja (rušje in posamezna drevesa). Tu se pot začne strmo vzpenjati in nas hitro pripelje pod skalne pečine. Prečimo ozek prehod (pazi glavo) in strma pot nas nato pripelje do mesta, kjer se priključimo markirani poti, ki pride od doma na Kofcah.
Nadaljujemo desno navzgor po poti, ki se strmo vzpne in nas hitro pripelje do izpostavljenega prehoda. Brez varoval prečimo kratko, a krušljivo in rahlo izpostavljeno polico za katero stopimo v pas rušja. Pot naprej se vzpne čez kratek pas rušja, nato pa se nadaljuje po stranskem grebenu Košute. Vse bolj razgledna in precej strma pot pa se višje priključi grebenski poti.
Nadaljujemo desno v smeri Kladiva (levo Veliki vrh, naravnost navzgor Kofce gora 10 korakov) po poti, ki se začne rahlo spuščati ob robu grebena. Zelo razgledna grebenska pot, ki poteka po in ob glavnem grebenu pa je naprej na nekaj mestih rahlo izpostavljena, a v suhem prehodi ne povzročajo težav.
Nekoliko naprej se pot približa neizrazitemu vrhu (Malo Kladivo) do katerega nas pripelje kratek strm vzpon.
Izhodišče - Kofce gora 1:15, Kofce gora - Malo Kladivo 30 minut.

Ob poti: Kofce gora (1967m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Veliko Kladivo
Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo1 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo2 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo3 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo4 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo5 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo6 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo7 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo8 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo9 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo10 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo11 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo12 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo13 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo14 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo15 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo16 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo17 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo18 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo19 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo20 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo21 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo22 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo23 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo24 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo25 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo26 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo27 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo28 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo29 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo30 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo31 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo32 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo33 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo34 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo35 Zavetišče na planini Šija - malo_kladivo36
Diskusija o izletu Zavetišče na planini Šija - Malo Kladivo (Kačja pot)