Dobrač
17.2.2013

......Naš že skoraj obvezen vsakoletni zimski pohod. Pot kot vedno urejena. Žal je bila na vrhu megla in močan veter. Malo nižje pa so bili razgledi čudoviti. Pri povratku smo srečali zelo veliko ljudi. Kar veliko jih je bilo s smučmi, v spodnjem delu pa se večinoma sankajo. Tudi takih na štirih tačkah je bilo veliko. Lep dan za vse, ki so se včeraj odločili za Dobrač...
Dobrač - Zimska idila1 Dobrač  - Cilj se že vidi2 Dobrač  - Pogled, ki ti polepša dan3 Dobrač  - Proti vrhu Dobrača - križ4 Dobrač - Sl. cerkvica Marija pomagaj - v megli5 Dobrač - Najnevarnejši del, ozka gaz nevarna za zdrs6 Dobrač - Cerkvica Marija na skali7
skalaš70
17.2.2013
Lepo sobotno napoved vremena smo izkoristili za obisk lepega Dobrača. Gneča kot vedno, poti so vzorno urejene, vreme in teperature pa enkratne! Naj fotke povedo kaj večnasmeh.
Lep pozdrav in varen korak!
Dobrač1 Dobrač2 Dobrač3 Dobrač4 Dobrač5 Dobrač6 Dobrač7 Dobrač8 Dobrač9 Dobrač10 Dobrač11 Dobrač12 Dobrač13 Dobrač14 Dobrač15 Dobrač16 Dobrač17 Dobrač18 Dobrač19 Dobrač20 Dobrač21
Kokta
14.4.2013
Zadnji obisk Dobrača je bil v zelo slabi vidljivosti,gosta megla in mrzel veter. Tokrat ravno obratno nasmeh
Dobrač lepotca1 Dobrač Beljak2 Dobrač turna smučarja3 Dobrač dolini ni konca4 Dobrač izpostavljen del5 Dobrač pogled zproti križu6 Dobrač7 Dobrač Knappenkirche Maria am Stein8 Dobrač obeležje9 Dobrač10 Dobrač Gipfelhaus zaprt od 8.4 do 8.5.11
ploha
17.8.2013
Danes obisk Dobrača,za spremembo poleti.Dan vroč,obiska veliko,nekateri se poti lotijo kar v natikačih...zmeden..,cestnina se plača za osebni avto 15€ in je temu tudi primerno urejenanasmeh Lp
Dobrač1 Dobrač2 Dobrač3 Dobrač4 Dobrač5 Dobrač6 Dobrač7 Dobrač8
Jovan Cukut
26.2.2014
Trenutne razmere na Dobraču v slikah in komentarjih na spodnji povezavi.

31.3.2014

...Po lepi gorski cesti do planine Trate. Naprej na Dobrač je vedno lepo urejena pot. Primerna za smučarje, krpljarje, pešake in tudi tiste na štirih tačkah. Samo salamensko mrzel veter je skoraj vedno na tej poti, drugače pa lepo. nasmeh
Dobrač - Z avtom do planine Roostratte - 1732 mnv1 Dobrač - Pot široka, primerna za smučarje, sankanje, krpljarje, pešake in štiri tačke2 Dobrač  - Ob poti3 Dobrač  - Naše Julijske Alpe4 Dobrač - Pogled nazaj5 Dobrač - Ko se pokaže oddajnik in cerkvica na skali6 Dobrač  - Lepo speljana pot7 Dobrač  - Pokrajina, predstavljaš si lahko marsikaj8 Dobrač  - TV oddajnik in cerkvica na  drugem vrhu 2167 mnv9 Dobrač -  Zelo ozek grebenček proti križu na vrhu Dobrača, na obe strani pa enosmerne10 Dobrač  - Slovenska cerkvica  Marija pomagaj, malo pod križem  11 Dobrač  - Planinska postojanka  Ludvig - Walter Hütte12 Dobrač  - Ira  na straži13 Dobrač  -  Marijina cerkvica na skali14 Dobrač  -  Risanje po snegu15 Dobrač  - Polžek ob poti 16
Kokta
7.4.2014
Par včerajšnjih...
Dobrač1 Dobrač2 Dobrač3 Dobrač4 Dobrač5 Dobrač pogled nazaj6 Dobrač7 Dobrač8 Dobrač9 Dobrač10 Dobrač Osojščica11
marjana
30.5.2014
Ali kdo pozna razmere na Dobrač iz Plajberka, če je še kaj snega in kako je pot prehodna.
pinatina
6.6.2014
hm, tudi mene zanima isto kot marjano...a je bil kdo gor te dni?
marjana
9.6.2014
Včeraj bili na Dobraču skozi graben. Je še precej snega, prične se na višini cca 1500 m. Pot v spodnjem delu izpod snega ni vidna, prčiš kar po sredini plazišča. Višje, pri malo večji skali, je oznaka in opazna pot. Sneg je bil nekoliko zmehčanm zato je bilo prečenje v redu, brez derez in cepina, potrebna pa je velika mera previdnosti. Višje je še nekaj prehodnih manjših snežišč. Bilo je zelo toplo in sneg se topi. Nazaj smo se vračali po poti 291 in 290 - na Trate in mimo treh zaprtih koč na izhodišče v Plajberk.
oldtimer 55
22.6.2014
Danes na Dobraču malo po označenih, malo neoznačenih poteh. Skratka čudovit dan.nasmeh
Dobrač1 Dobrač Trdn  kot  skala2 Dobrač3 Dobrač4 Dobrač5 Dobrač6 Dobrač7 Dobrač8 Dobrač9 Dobrač Samo za vzorec10 Dobrač11 Dobrač12 Dobrač13 Dobrač14
ZoranV
11.1.2015
Ležerna sobotna turca na najboljšo ložo za ogled Julijskih Alp. Cesta je zratrakirana od parkirišča do vrha.
Dobrač Pogled proti Montaževem pogorju1 Dobrač Jalovec2 Dobrač Karavanke in Kamniške.3 Dobrač Prvi pogled na vrh.4 Dobrač Knapovska cerkev, najvišje ležeča cerkev v Evropi5 Dobrač Vrh.6 Dobrač  Čez Krnico, mimo Razorja na Triglav.7 Dobrač  Pogled proti Kaninu in Višu.8 Dobrač Slovenska cerkev na Dobraču.9 Dobrač  Samo za pogumne Skoraj 100 metrška skakalnica v Beljaku.10 Dobrač  Cela pot je otročje lahka, malo previdnosti je potrebno na poledenelem prehodu na sam vrh.11 Dobrač  Pravjo da je 160 metrov visok. Jaz pa skoraj za vrh primem.12 Dobrač  Ene tri ali štiri zavoje pa sem skupaj spravil :p13
acjom
12.1.2015
Kakšna pa je cesta (Villacher Alpenstrasse do izhodišča? Hvalanasmeh
ZoranV
Splužena in posuta. Parkirišče je tudi očiščeno.
oldtimer 55
24.1.2015
Kljub slabim jutranjim vremenskim obetom, nas je Dobrač prijetno presenetil s soncem in le rahlim vetričem. Za smuko izven cestne trase je malo premalo snega, po cesti pa je smuka prijetna! nasmeh
Dobrač1 Dobrač2 Dobrač3 Dobrač4 Dobrač5 Dobrač6 Dobrač7 Dobrač8
voluhar
15.6.2015

stankoju
8.10.2016
Danes na Dobraču v megli ampak vseeno veseli na opravljeni turi iz Rute/hermsberg.
K
26.1.2017
Živjo,
ima kdo kake podatke o razmerah na Dobraču. Koliko je snega, se da smučati, kako je z dostopom? Kje se sneg začne na poteh iz Rut oziroma Bleiberg Kreutha?

Hvala in lep pozdrav
jlover
9.2.2017
8.2. iz Rosstratte (1732 m). Cesta lepo splužena, se da brez problemov pripeljati na zadnje parkirišče. Cestnine ne pobirajo.
Pot je zratrakirana in se minimalno udira. Še največ se udira od bara pod vrhom do samega vrha Dobrača. Ni potrebe po krpljah ali derezah. Smučat se pa da čisto normalno .
Dobrač1 Dobrač vrh2 Dobrač3 Dobrač4 Dobrač Julijci5 Dobrač na startu pa taka megla6
AmanJaka
20.2.2017
18.2. je bila cesta kljub rahlemu sneženju iz petka na soboto splužena. Zapadlo je nekaj cm novega snega. Cestine ne pobirajo. Pot je zratrakirana in s praktično ne udira. Sankanje v dolino pa fenomenalno. nasmeh
Nekaj extra fotk pa na http://www.matjazcorel.com/sankaska-avantura-z-avstrijskega-dvatisocaka-dobratsch/