Rodica-Črna prst
28.7.2014
Janez, pot je lepo označena, tako da se ob normalni vidljivosti ne moreš izgubiti.
V megli so pa vse poti problematične. Enkrat je bila že na Orlovih glavah tako gosta megla, da sem po par korakih skoraj zatavala, pa sem pot pred tem že velikokrat prehodila. Čeprav sem prilezla do sedla pod Šijo, sem se obrnila in se vrnila čez par dni, ko so bili razgledi brez meja.

Velkavrh, alpska možina je res pri spomeniku in se je letos kar razkošno razrasla.
Zahtevnost poti pa vsak dojema po svoje. Meni na nekaj krajših odsekih od Rodice do Črne prsti ni bilo prav nič prijetno pod nogami. Sicer pa je večina poti nezahtevne. Glede na vse diskusije glede zahtevnosti/nezahtevnosti sem te odseke fotografirala in objavila, pa naj si vsak ustvari svoje mnenje ob upoštevanju, da fotografije ne prikažejo prave strmine.

Hvala vsem za pohvale.
Rodica-Črna prst del nasada alpske možine pri spomeniku1
Spoštovani,
v soboto imam namen opravit turo: ob7h z nihalko na Vogel, nato od ski hotela Vogel do doma na planini Razor, nato čez Vogel, Rodico, Črno prst in v Bohinjsko Bistrico...a je tura izvedljiva, ali ni...sem pa kondicijsko dobro pripravljen...hvala vnaprej za odgovore...lp..nasmeh
31.7.2014
Dolga bo!!! 10 do 12 ur.Pa se potem le oglasite na forumu s komentarjem. Pot je krasna,le hiter korak rabite,pa srečno.
azuri
ja sem sem si kar prebral nekaj komentarjev, a žal nikjer nisem zasledil podobnega tej poti in me je malo zanimalo..no to še ni tako hudo..nisem pa bil prepričan, če je izvedljivo v enem dnevu...hvala za odgovor...lp
miri
31.7.2014
Je izvedlijivo v enem dnevu,samo ne vem ,po kaj bi šel na planino Razor.Krasna koča ,še boljša hrana,vendar se boš moral vračati nazaj na Vogel.
Raje bi ti predlagal za drugo turo:Tolminske Ravne-Tolminski Kuk-Podrta gora-Vrh nad Škrbino-planina Razor-T.Ravne
Celodnevna ,lepa tura.
Rodica-Črna prst1
31.7.2014
Ja,Miri! Vaš predlog je res krasna tura,sam a ste pomislil,da mogoče rabi "štemplne".
miri
@valerija112,na to pa nisem pomislil.
Rodica-Črna prst1
smatjaz
31.7.2014
Azuri, lansko leto sva s sinom opravila podobno turo, le v drugo smer: nihalka do ski hotela, sedežnica do orlovig glav, vrh vogla, spust do planine razor, škrbina (no tukaj je malo pred sedlom škrbina eno zoprno melišče), snežna konta, dom na komni, savica -ob 8,00 štart na orlovih glavah, kosilo na pl. razor, 19,00 ujela zadnji bus v savici proti spodnji postaji nihalke kjer sva pustila avto - 11 ur z postanki, kosilom, veliko fotografiranja, lovljenja sape, ležerne hoje..... skratka nepozabna tura. velik nasmeh
Ruzowski
danes sem to zasledil na pd podbrdo..zgleda zanimivo(razen teh krščanskih brain washing-ov, molitev etc..)zavijanje z očmi

"PD PODBRDO VABI NA TRADICJONALNI POHOD PO POTEH VINKA KOBALA.

DNE: 02.08.2014

ODHOD IZ VASI STRŽIŠČE V BAŠKI GRAPI OB 7,00 IZPRED STARE ŠOLE.

POT POTEKA: STRŽIŠČE, MRHEK, RUT, RODICA, ČRNA PRST, KAL,

STRŽIŠČE.

POHOD JE DOLG IN NAPOREN, PRIMEREN LE DOBRO UHOJENIM IN

PRIPRAVLJENIM POHODNIKOM, ČASOVNO TRAJA OD 8 DO 10 UR"

sh
31.7.2014
Azuri, zelo podobno turo smo, manjša skupinica, opravili pred kakšnim letom, vendar smo izpustili Vogel ter planino Razor. Tudi ostalo je bilo dovolj dolgo. Šli smo z nihalko na Vogel, s sedežnico na Orlove glave in nato na Šijo, Rodico ter Črno prst ter nazaj v Bohinjsko Bistrico. Nismo hiteli, porabili pa smo okrog 10 ur z vsemi možnimi fotografiranji. Vaša tura je seveda izvedljiva, vendar brez dolgih postankov. Lp
valerija112
Pohoda po poti g.Vinka Kobala sem se udeležila 10-krat. Zelo lepo doživetje s Sveto mašo na poti med Rodico in Črno prstjo v t.i.Katedrali in obilo dobre volje,da kar pozabiš na vse napore. Velika pohvala organizatorjem.Priporočam.
1.8.2014
Azuri, pot je za en dan res dolga. Jaz bi izpustila planino Razor, saj imaš z Vogla 1,5 uro dol, nato pa 2 uri nazaj gor.
Mogoče pa bi pot opravil v dveh dneh. Prvi dan bi začel v Bohinjski Bistrici in zaključil na planini Razor. Do razpotja pod Šijo boš že videl, kako si še pri močeh, in lahko pot tudi zaključiš na žičnici Vogel.
Drugi dan pa lahko s planine Razor nadaljuješ v smeri Škrbine ali Komne in tako zaobjameš celoten greben Spodnje Bohinjskih gora.
Počakaj na boljše vremenske razmere, da boš imel kaj od razgledov, ki so bistvo te poti.

Rodica-Črna prst razpotje pod Voglom1 Rodica-Črna prst planina Razor (na sredini se vidi 1 streha) z Vogla2 Rodica-Črna prst nadaljevanje grebena Spodnje Bohinjskih gora proti Vrhu nad Škrbino3 Rodica-Črna prst razpotje nad planino Razor4
1.8.2014
Hvala vsem skupaj za izćrpna poročila...res je Valerija112 in Miri, sem iz Maribora in res probam ujeti kar se da čimveč, zato grem tudi na Planino Razor po štampiljko, kar pa ne pomeni da še ne bom kdaj naredil tudi kakšne druge ture v teh koncih...nasmeh...jutri še samo upam, da bo vzdržalo vreme...hvala...lp
SuzanaM
Azuri, med lovom na štampiljke hitro izgubiš bistvo hoje v hribe.
Časovnica tvoje poti po smernih tablah pa je taka:
Vrh sedežnice Orlove glave-Vogel: 2 uri (od hotela SKI 2,5 ure)
Vogel-pl.Razor: 1,5 ure
Pl.Razor-Črna prst: 7 ur
Črna prst-Bohinjska Bistrica: 2,5 ure
Skupaj 13 do 13,5 ur.
mv1
1.8.2014
Turo lahko skrajšaš tudi tako, da greš od Ski hotela samo s prvo sedežnico in se nato spustiš po smučišču desno navzdol. Tam poišči markacije za smer Komna. Po slabi uri hoje pa zaviješ na preval Globoko (oznaka za Planino Razor) in se spustiš do koče. Tako si prihraniš en vzpon na Vogel.
azuri
hvala še enkrat za izčrpne info.,se bom kar držal vaših nasvetov...mogoče še lahko kdo kaj reče za jutri okoli vremena, glede na to da imate sigurno več izkušenj glede vremenskih razmer na Voglu in okolici??..zmeden...hvala vnaprej...lp

3.8.2014
Napovedovanje vremene še poklicnim vremenarjem povzroča težave.
Ko sem bila nazadnje v teh koncih, so vremenarji Arso na TVS napovedali za Julijske Alpe cel dan jasno in brez oblačka, na spletni strani www.meteo.si - napoved za gorski svet, so isti vrmenarji za Vogel obetali jasnino do 14.00 ure. Dejansko pa so se pričeli nabirati oblaki nad Triglavom že ob 8-ih zjutraj,ob 14.00 uri so bili vsi vrhovi že v oblakih. Na trenutke sonca, ki so na fotografijah, sem večkrat čakala tudi dalj časa. Še dobro, da ni deževalo.
3.8.2014
Azuri,a vam je danes uspela načrtovana pot????
20.8.2014
Valerija112,
sicer z veliko zamudo, ampak z lepimi vtisi predstavljam prekrasno pot danes z slikami...mežikanje
Rodica-Črna prst začetek poti 12 urne poti1 Rodica-Črna prst v dolini gosta megla2 Rodica-Črna prst proti prelazu Globoko3 Rodica-Črna prst prvo snežišče4 Rodica-Črna prst5 Rodica-Črna prst6 Rodica-Črna prst7 Rodica-Črna prst8 Rodica-Črna prst9 Rodica-Črna prst10 Rodica-Črna prst pogled nazaj11 Rodica-Črna prst12 Rodica-Črna prst13 Rodica-Črna prst14 Rodica-Črna prst15 Rodica-Črna prst16 Rodica-Črna prst17 Rodica-Črna prst koča na planini Razor18 Rodica-Črna prst vrh Vogla19 Rodica-Črna prst vreme se je začelo zapirat20 Rodica-Črna prst21 Rodica-Črna prst22 Rodica-Črna prst23 Rodica-Črna prst24 Rodica-Črna prst25 Rodica-Črna prst proti Šiji26 Rodica-Črna prst mladiček star 3 ure27 Rodica-Črna prst28 Rodica-Črna prst nad Rodico izgleda hudo29 Rodica-Črna prst30 Rodica-Črna prst31 Rodica-Črna prst počitek po paši32 Rodica-Črna prst33 Rodica-Črna prst pogled nazaj proti Voglu in Šiji34 Rodica-Črna prst35 Rodica-Črna prst36 Rodica-Črna prst proti Rodici37 Rodica-Črna prst38 Rodica-Črna prst39 Rodica-Črna prst40 Rodica-Črna prst41 Rodica-Črna prst42 Rodica-Črna prst43 Rodica-Črna prst44 Rodica-Črna prst45 Rodica-Črna prst46 Rodica-Črna prst47 Rodica-Črna prst48 Rodica-Črna prst velika markacija49 Rodica-Črna prst50 Rodica-Črna prst51 Rodica-Črna prst zajetje pri koči52 Rodica-Črna prst dom Zorka Jelinčiča na Črni prsti53 Rodica-Črna prst zasluženo pivo na Orožnovi koči54 Rodica-Črna prst še zadnji pogled nazaj proti Črni prsti55 Rodica-Črna prst skozi grmovje v dolino56 Rodica-Črna prst po smučišču v dolino57 Rodica-Črna prst in na koncu še ohladitev v Bohinjskem jezeru58
vulpes
29.5.2015
Včeraj naredil krožno pot iz vasi Rut na Rodico, potem nadaljeval proti Črni prsti in se nato spustil v Kal in naprej v Stržišče. Od tam pa po geološki poti do Rut.

Pot je brez posebnosti (snega ni nikjer več), ljudi pa kar nekaj na vrhovih.