Dovški križ
gandalf
25.5.2017
V torek zvečer sva okrog 21.30 prispela na bivak III, kjer sva prav udobno prespala noč do 4 zjutraj, ko naju je budilka zbudila. Cilj Jugova grapa in Dovški križ. Odpravila sva se čez melišča proti vstopu v grape pri Treh macesnih. Nisva šla direkt proti Macesnom ampak eno grapo bolj proti Široki peči, ker je bila bolj snežena. Sneg se z snežnimi jeziki prične pod Macesni, med tem, ko je neprekinjen sneg nad Macesni. Snega je še veliko, je pa toplota naredila svoje in se na mestih kar precej predira, tudi do kolena, je pa pod omehčanim delom tudi ledeno. Razmere v sami Jugovi grapi nisi bile ravno idealne za vzpon, ravno zaradi preveč prediranja na določenih mestih. Izstop na greben je mešanica, snega, kopne skale in ledu, tako da je potrebno biti previden. Kljub oblačnemu vremenu, so naju na vrhu pričakali lepi razgledi na bližnjo in tudi daljno okolico. Kar se razmer tiče, so popolnoma spomladanske in so že na skrajnosti primernosti za hojo, kar pa se turnega smučanja tiče, sam sicer tega ne počnem, pa tudi dvomim da je smuka po tako zmehčani podlagi prijetna. Je pa nekaj dobrega,«vode kolikor hočeš, in ni žeje«nasmeh. Srečno.
Dovški križ Lepe stopnice sva pustila za sabo1
Dovški križ Iz belega v zeleno10
Dovški križ Lepote11
22.7.2017
Za zaključek dopusta pa še Dovški križ. Tokrat po poti Čez Brinje.
Pot je ves čas kar strma, položi se le na lepem razgledniku - Brinova glava.
Najprej na Šplevto, dokler so še trajali razgledi, potem pa na Dovški križ.
Posebnosti na poti ni, precej je možicev, ki kažejo pot.
Nazaj na Šplevto in v dolino mimo bivaka II na Jezerih. Melišče me ja zapeljalo kar malo predaleč v gozd in sem verjetno del poti naredil bolj po svojenasmeh
Dovški križ Z Dovškega križa1
Daaam
22.7.2017
Tisto melišče te ne zapelje predaleč, če pa te, potem pa skočiš ...kr globoko dol ..in ker očitno to nisi, potem si verjetno bil znotraj standartnih okvirjev nasmeh ali si pa nemara res kaj novega odkril? zmeden
peter2
Pa že. Čez rob vsekakor ni šlo mežikanje
22.7.2017
Malo pred skokom bi čofnil v vodo. (če še kaj teče)
23.7.2017
Itak. Mogoče sem se narobe izrazil. Dejstvo je, da sem takoj ko sem zapustil melišče,v gozdu za nekaj časa zgubil pot in jo nižje spet našel. Nič hudega. Ni prvič, ne zadnjič.
stankoju
18.10.2017
Včeraj 14.10. na Dovškem Križu, gor mimo bivaka dol čez Brinje.Še en lep jesenski dan v čudovitih barvah jeseni in z lepimi razgledi.
Dovški križ2
Dovški križ45
Dovški križ46
1.5.2018
Danes v samoti čez Brinovo glavo na Dovški križ.Do Brinove glave je kopno,dereze sva si nadela pri izhodu iz gozda na začetku melišča.Sneg je bil zjutraj trd kot beton.Do sedla pod Šplevto je sicer nekaj kopnih odsekov a sva se jim še lahko izognila.Od sedla naprej pa je kopnine precej več,tako da sva večkrat z derezami škrtala po kamenju.Z vrha sva se spustila do bivaka in nato po dolini Rdečega potoka v dolino.Do skoka je šlo še po snegu,spust po strmini je popolnoma kopen,spodaj pa sva stopila na plaz .Po njem se pride nekako do 1100m nadmorske višine.Če bo kdo hodil po Amfiteatru, tam nekje leži modra arafatka ,ki mi jo je odnesel veter.
Dovški križ sedlo ,levo Šplevta, desno Dovški križ1
Dovški križ pogled na Oltar in Rokave2
Dovški križ ne tu gor ,bolje je malo nižje zaviti v desno3
Dovški križ Dovški križ4
Dovški križ melišče pod bivakom5
Dovški križ slapovi (letos so kar trije)6
trma555
2.5.2018
Si na poti na Brinovo srečal kaj avrikljev?
miro krivec
Na tisti skalnati strmini je vse rumeno
misace
24.5.2018
Skoraj. V ponedeljek 21.5. do predvrha pred škrbino. Snežišče se začne nekje na prvi tretjini med jamo in Materhornom in vztraja do sten Rokavov in Oltarjev. Ostalo kopno. V potoku še nekaj "votlega" snega. Avrikelj še a ne tako na gosto kot na gornji fotki. Dober dan za opremo testirat mežikanje
Dovški križ2
Dovški križ3
Dovški križ4
16.6.2019
Danes čez Brinovo glavo na Dovški križ.Kar je še snega na tej poti se mu da izogniti.Veliko snega pa je od dvojke naprej proti Rokavskemu ozebniku in Oltarju.
Dovški križ Brinova glava1
Dovški križ nasedlu pod Šplevto2
Dovški križ Amfiteater3
Dovški križ Oltar4
Dovški križ Rokavi in Oltar5
cason
7.9.2019
Dovški križ za sončni vzhod (04092019). Eden lepših vzhodov letos! nasmeh Vrata - bivak - Dovški križ - Šplevta - bivak - Vrata

Razmere pa slike v blogu:

BLOG

Lep pozdrav,
Freak.si
rerze11
9.9.2019
Čudoviti sončni vzhod na Dovškem križu nasmeh
Nekaj je povedal že kolega v zgoraj, tule pa je še moj pogled na to čudovito goro.

Sreda 4. september 2019

rerze11, tole je pa mogl bit res lepo. Slike pa za na koledar. TOP
opazovalec
9.10.2019
Iz doline do vrha Dovškega križa včeraj srečal le gamse. Megla se je razblinila višje od Brinove glave. Snega pod vrhom tu in tam za čevelj visoko. Spust po melišču je vedno užitek.