Visoki Kanin
BT88
3.8.2017
Nekaterim bi morali markirati že tako vidno stezo na cca 2m ker ne poznajo poti oz. tam še niso hodili.
Ja Gorenjci so pa itak zakooooon k" majo vse tkpo fletn.Bovčani zaračunajte jim parking pri spodnji postaji žičnice za na Kanin cena cca 3€ na uro velik nasmehGorenjci so itak hitri za hodit tako, da to sploh ne bo huda cena za cca 5h pohoda.

felix
4.8.2017
Vsaka pot, ki je uradno kategorizirana, mora biti tudi ustrezno vzdrževana. Pa neglede ali z njo upravljajo Primorci, Gorenjci ali Štajerci. Markacisti naredijo veliko dela prostovoljno, tudi sam opravljam to delo, toda če pride kakšna pripomba, poskušamo stvar popraviti. Za slabo označitev poti je odgovorno PD, ki upravlja to pot, ne pa celotno prebivalstvo iz te regije, kot navajate nekateri! Lp
V lepem vremenu manjko kake markacije ali obledelost le te na kaninskih podih ne bi smela predstavljati večje težave, saj je svet gol in so pota in vrhovi lepo vidni in razvidni. V slabšem vremenu, ko pode zagrne megla, pa ti tudi najbolj sveže narisani Knafeljci kaj malo pomagajo ...
primozg
4.8.2017
Mi smo prejšnjo soboto prehodili pot na Visoki Kanin. Pot na Prestreljenik in na Kanin je lepo označena in ni nobenih težav. Ob vračanju z vrha proti zgornji postaji žičnice smo šli še do Doma Petra Skalarja čez pode, kjer smo se znašli v megli (ki pa ni bila pregosta). Smerne črte in možici so nas lepo vodili do Doma Petra Skalarja in naprej do zgornje postaje žičnice. Res bi lahko bila kakšna markacija na novo zarisana, se je pa dalo lepo slediti poti. Potrebno je bilo le nekaj več previdnosti, ker je pač svet tam poln jam in lukenj.
Sabina Grahek
5.8.2017
Včeraj sva šla na Kanin mimo vrha Krnice po ferrati Rosalba Grasselli. Po ferrati je na treh mestih izpuljen začetni klin, a ni panike. Vzpon je vseeno varen. Ferrata Julija pa je dosti bolj trdna in stabilna. Markacije iz Krnice na Kanin so SUPER VIDNE. nasmeh
Na vrhu Kanina pa bi bilo potrebno zamenjati vpisno knjigo, ker je polna.
Visoki Kanin Ob 8.30 sva s prvo kabinsko žičnico šla do koče Gilberti. 1 Visoki Kanin Utrinek ob poti2 Visoki Kanin Proti bivaku Marušič.3 Visoki Kanin Golo skalo krasi cvetje. 4 Visoki Kanin Pri bivaku sva krenila levo na pot proti ferrati. 5 Visoki Kanin Pripravljena. 6 Visoki Kanin Prvi del je najbolj strm. 7 Visoki Kanin Eden od treh izpuljenih klinov. 8 Visoki Kanin Pogled nazaj na prehojeno pot. 9 Visoki Kanin V bližini vrha. 10 Visoki Kanin Pred nama Kanin. Tja greva. 11 Visoki Kanin Nekdanji ledenik. 12 Visoki Kanin Prečenje po gladki plaki. 13 Visoki Kanin Malo se gre navzdol, pa spet malo navzgor. 14 Visoki Kanin Markacije super. 15 Visoki Kanin Lepa platka. 16 Visoki Kanin Najbolj izpostavljeni nezavarovani grebenski predel. 17 Visoki Kanin Malo previdnosti je potrebno. 18 Visoki Kanin Vrh s preostankom križa. 19 Visoki Kanin Tja uhaja pogled, kjer.......20 Visoki Kanin Zapis ostane. 21 Visoki Kanin Po Juliji navzdol mi je šlo hitro. 22 Visoki Kanin Med čakanjem sem se poslikala. 23 Visoki Kanin Ohladitev na snegu. 24 Visoki Kanin Povratek z žičnico v dolino. Obratuje do 17.30. 25
hitrakotpolza
Pozdravljeni!
Ali je potrebno za vstop v Julijo imeti cepin in dereze?Hvala za odgovor.nasmeh
kolpa
Pozdravljeni!
Glede na to, da je Dom Petra Skalarja na Kaninu zaprt, prosim za informacijo, kje bi se dalo pri večdnevnem obisku kaninskega pogorja prespati. Hvala za odgovor in lp
mirank
12.8.2017
Bivak pod Mulcem, Bivak Marušič in koča Gilberti-seveda ni treba poudarjati, da je vse to v It. O režimu odpiranja oz ključih za bivak na naši strani povprašaj v Bovcu v kavarnizavijanje z očmi
djimuzl
Koča Gilberti ima facebook profil Rifugio Celso Gilberti, tudi telefonska je tam.
PFranci
12.8.2017
Vstop v ferato Julio je kopen.nasmeh
hitrakotpolza
Hvalanasmeh
Maemi
18.8.2017
Gozdec - Veliki dol - Zadnji dol - Visoki Kanin - Dolgi prodi - Vrh Osojnic - Dom Petra Skalarja - Gozdec

V radovednosti koliko se je po dveh letih od zadnjega obiska ob obnovi gondole spremenilo, se podam s kolegico na pot.
Čudovita stezica z Gozdeca še vedno ostaja samotno neokrnjena, s prihodom na vrh spremeni podobo. Ljudje množično mrgolijo vsepovsod, za turizem se ni treba bati, le Dom Petra Skalarja je zaprt in čaka na obnovo...
Hiter sestop od koče nazaj na pot proti Gozdecu v mirno samoto. Mrzli studenec ob poti pri gozdni meji blagodejen za osvežitev po dolgi turi nasmeh
Vpisna knjiga na vrhu je polna.

Visoki Kanin1 Visoki Kanin2 Visoki Kanin3
bos
25.8.2017
Včeraj sem peljal svojo boljšo polovico na Kanin.
Od junijskega obiska je kar nekaj novosti, veliko je novih info tabel, pa družinska ferata, na kateri sem srečal veliko družin. Na začetku poti sem že pomisli, da so pot na vrh na novo markirali, pa so nove markacije samo do križišča, kjer pot zavije h kočizavijanje z očmi.
Na sami poti proti vrhu vse po starem, na vrhu še vedno ni nove vpisne knjige, žig pa je v restavraciji Prestreljenik na D postaji - vas tudi napis na D postaji o tem obvesti.
Aja, pa za pol urce smo bili ujeti med C in B postajoeek, manjša tehnična napaka, ki pa so jo uspešno rešilijezik.
Visoki Kanin gor je šlo brez težav1 Visoki Kanin nove info table2 Visoki Kanin pogled proti vrhu3 Visoki Kanin so naju opazovali4 Visoki Kanin Strma peč5 Visoki Kanin posprejana pot Via della Cenge, je kdo že hodil po njej?6 Visoki Kanin Montaž7 Visoki Kanin z Visokega Kanina proti Montaževi in Viševi skupini8 Visoki Kanin pogled proti Prestreljeniku ter dalje proti Mangartu, Jalovcu, Triglavu, ...9 Visoki Kanin greben Muzcev spet vabi10 Visoki Kanin jamarski bivak11 Visoki Kanin na D postaji pa je letos zelo živahno12 Visoki Kanin zdaj pa še proti oknu ter po policah Prestreljenika13 Visoki Kanin info tabla ferate14 Visoki Kanin začnem pri oknu15 Visoki Kanin poteka lepo po poličkah16 Visoki Kanin tu dol gre najtežji del17 Visoki Kanin lepa polička18 Visoki Kanin nad Prevalo pa kraljuje Lopa19 Visoki Kanin smo srečno prišli v dolino20
26.8.2017
Danes smo se v obicajni postavi povzpeli na Visoki Kanin. Pot smo si zaradi zdravstvenih razlogov skrajsali z "jajcki". In na ta nacin podoziveli ture izpred let, ko sem to pot obiskoval z malckoma. Kot je ze ugotovil predhodnik, so markacije v gornjem delu poti obledele in se je bolj za zanesti na mozice. Ker se ta pojav ze vlece nekaj let, se zna zgoditi, da bo pot postala tipa "neoznacena pot". Nazaj grede smo obiskali se novo ferato, ki je pa zgledno izdelana in lahko sluzi kot prijeten poligon ucenja rabe samovarovalnega kompleta. Na zacetni tabli je oznaka tezavnosti A, a so strma mesta po mojem kar B. Skala je na strmih mestih zelo kompaktna. Jajcki so bili nazaj grede vsi pregreti in dvomim, da lahko sluzijo kaki posebej atraktivni turisticni ponudbi tipa Avstrija.
Visoki Kanin Sodrast svet proti Visokemu Kaninu1 Visoki Kanin Greben proti vrhu2 Visoki Kanin Na vrhu3 Visoki Kanin Osvezitev v Lepenjici je danes prijala4
skreech
1.11.2017
Krasno jutro je napovedovalo krasen dan. Startala sva v Podklopci pri gostilni ter sla proti Zagi, od koder se pricne pot na Visoki Kanin, na kateri pa je tudi najvisja visinska razlika v Sloveniji. Pot se vije po deloma zapusceni mulatjeri do planine Baban. Pot se nadaljuje naprej po mulatjeri proti Ruši, kjer je krizisce za V.Babanski skedenj nakar sva zavila levo. Pot je dobro uhojena. Ko prideva pod Veliki skedenj, nekje na 2000 m, zavijeva desno na pot, kjer je prehod ter tudi malo po brezpotju nadaljujeva do poti, ki pelje na Lasko planjo, midva pa greva se malo naprej in se prikljuciva poti, ki pelje iz Gozdeca na Visoki Kanin. Od tu je se kar dolga pot do vrha, saj morava prehoditi celotne pode, preden prideva pod vznozje. Tu se zacne tezji del, kjer je proti vrhu potrebno tudi nekaj plezanja, v pomoc je nekaj klinov ter jeklenica. Na vrhu je neverjeten razgled. Vreme je bilo idealno,tudi brez vetra. Pri sestopu je potrebno se nekaj pazljivosti, ker je na poti polno grusca in kaj kmalu lahko zdrsne. Nadaljujeva do koce Petra Skalarja. Od tu gre samo se navzdol, najprej do stare koce, kjer prideva nazaj na pot, ki pelje na Kanin in naprej do Gozdeca. Od tu nadaljujeva po mtb stezi do glavne ceste in kmalu nato nazaj v gozd na pot, ki pelje na Poljanca, vmes pa se skozi Malenski zleb, ki je na izpostavljenih mestih varovan z jeklenico. S Poljanc pa samo se nekaj visincev spusta in ze sva na kraju, kjer sva zjutraj startala. Zelo lepa krozna tura se je koncala tik pred mrakom.
Visoki Kanin Koča na planini Baban1 Visoki Kanin Veliki Babanski skedenj, vmes prehod2 Visoki Kanin Prehod, zadaj Visoki Kanin3 Visoki Kanin Ob poti4 Visoki Kanin Podi5 Visoki Kanin Tu gor bo treba6 Visoki Kanin Pogled nazaj, desno Laška planja7 Visoki Kanin Proti vrhu8 Visoki Kanin Pogled navzdol9 Visoki Kanin Razgled z vrha10 Visoki Kanin Z vrha se vidi do dolomitov11 Visoki Kanin Pogled proti severu12 Visoki Kanin Levo Montaž, desno Viš13 Visoki Kanin Razgled proti vzhodu14 Visoki Kanin V ozadju Krn15 Visoki Kanin Proti juhovzhodu16 Visoki Kanin Laška planja17 Visoki Kanin Ob poti18 Visoki Kanin Ob poti19 Visoki Kanin Ob poti20 Visoki Kanin Tale pa ne bo preživel zime21 Visoki Kanin Ob poti22 Visoki Kanin Pogled nazaj proti Kaninu23 Visoki Kanin Bivak24 Visoki Kanin Prestreljenik25 Visoki Kanin Koča Petra Skalarja26 Visoki Kanin Prestreljeniško okno27 Visoki Kanin Pogled na zahod28 Visoki Kanin Bovška kotlina29 Visoki Kanin Stara koča30