Visoki Kanin
11.6.2017
Kanin kot gora sploh ni potreben markacij. Že od postaje je po melišču lepo sledljiva steza in tudi po skalah vse do vrha. V zadnjih letih se je obisk gora močno povečal kar obremenjuje tudi gorski svet. Bolj so opazne stezice ki so popraskane od palic in tam kjer se je nekoč borila kakšna rožica ali pa šop trave je sedaj pesek-markacija sploh ni opazna. V gore pa večina ne hodi po žige za bahanje dosežkov, ampak išče mir za dušo.
raubšic
12.6.2017
Kdor ne zna, naj je doma!
Toliko lepega je na bovškem in tako prijazni ljudje živijo tam, da je najmanj žalostno slišati, da se bo nekdo zaradi enega žiga tistih krajev izogibal mrk pogled

Mar vrli možje, ki so kar trikrat zaman hodili po žig, niso imeli fotoaparatov s seboj zmeden Da bi se na vrhu fotografirali in poleg fotografije pripisali, kdo je bil s kom in le to imeli za "dokaz" , da so res bili zgoraj.

Nič pa o tem, kaj so vrli možje lepega doživeli na gorski turi, kaj so lepega videli, kaj se jim je za vselej kot prijeten spomin v dušo shranilo zavijanje z očmi Menda ja ne bodo na stara leta razpravljali, kje vse so brez žiga ostali in to ponekod celo trikrat velik nasmeh eek
korl
@julius
Znanci so lansko leto, ko je ponovno pričela voziti žičnica na Kanin trikrat obiskali Kanin, da bi dobili žig v knjižico SPP (Slovenska planinska pot). Ker ga niso dobili ne na Kaninu ne v Bovcu pri odgovornih članih PD, so se odločili, da jih v tistih krajih ne bodo videli več.

Če takih godrnjačev nikoli več ne bo v te konce, upam da se bodo po bovških markacistih zgledovali še kakšni drugi. Bomo lahko ostali bolj uživali v hribovskem miru, taki pa naj sedijo doma in si iz krompirja izrezujejo svoje štampiljke
Trobec
12.6.2017
@MANGRT, lepo napisano, vendar se bojim, da zadnji stavek ne drži oz drži vedno manj. Na hribi.net se morda še ne opazi toliko, je pa na FB polno skupin povezanih s hribolazenjem in tam se da opaziti, da je nekaterim bistveno bolj pomembno objavljanje "perfetknih" selfijev in štetje všečkov pod njimi, kot pa doživljanje gorske narave.
Je pa eno stvar vendarle potrebno razumeti, če je pot kategorizirana kot markirana, potem pač mora biti markirana kot to velevajo pravila PZS. Sicer se pa neko pot lahko vedno izbriše iz katastra planinskih poti in potem pač ni več markirana in nihče nima obveznosti glede vzdrževanja (ki nenazadnje tudi nekaj stane), pa še narava bo bolj hvaležna.

Danes je v Sloveniji markiranih okrog 10.000km poti, je pa po mojem mnenju neizogibno, da bo v prihodnjih letih potrebno nekatere ukiniti. Če ima PD 100km poti in 1 ali 2 registrirana markacista (ki imata šiht, družino ter še vse ostale obveznosti) je povsem logično, da tega ne more vzdrževati. Nove markaciste pa je danes težko dobiti.
Daaam
12.6.2017
Men je pri vseh teh problemih najbolj smešno to da se PZS, TNP in ostale s hribi povezane inštitucije ne morejo odločit kaj bi sploh rade. Na eni strani vabijo v hribe,koče, TNP spodbujajo preživljanje časa v naravi, promovirajo oh in sploh zeleno Slovenijo, po drugi strani pa očitno še bolj odročnih markacij ne zmorejo prefarbat, najrajši pa bi prepovedal hojo po brezpotjih, pa da bi v koči bili veseli nad izbiro jote in ričeta in seveda da bi plačali še vstopnino za TNP. Bog ne dej da bi s turo začeli ponoči da ne bomo zjebal bioritma živalim. Skratka vsi bi rad veliko vstopnin in članarin ampak delal bi pa bolj tko ..kar je nujnega. Zarad mene lahk vse markacije izbrišejo, ni pa to fer do tistih, ki se šele začenjajo udejstvovat v hribih. Nobedn ne pride prvič recimo na Bovško in pozna vse kt bi se pameten rodil. Zato ima Trobec prav...ali naj poti vzdržujejo tako kot je treba, ali pa naj jih izbrišejo iz registra, odstranijo smerokaze in poskrbijo da jih ne bo tudi na naslednjih izdajah zemljevidov.
Matija, dobro si to zapisal.
Glede jote pa, ko se po dolgih letih enkrat ustaviš v koči, še tiste sredi dneva ni na voljo. Pa me ni nič motilo.nasmeh
vesna2
12.6.2017
Hehehe...najboljše, da bi imeli vsak svoj vrh samo zase. nasmehSem ravno šla brat, če ima Kanin žig na vrhu. Jaz ga ne rabim. Moji otroci pa, pa ne zato, da se važijo, ampak ker jim je to pač neka motivacija.
jax
Ma ja, saj to govorjenje v stilu "saj ne rabimo markacij" ni nič drugega kot hribovski snobizem. Resnica pa pač je, da bi se na vseh malo bolj obiskanih hribih take ali drugačne oznake pojavile v vsakem primeru in je definitivno bolj smiselno imeti uradno pot kot pa množico ljudi (najbrž nekaj manjšo, ampak na Kanin kot najvišji vrh skupine bi se vseeno hodilo), od katerih praska vsak po svoje. In v katerem primeru bi bilo več nesreč, se niti nima smisla spraševat.
12.6.2017
izhodišče Sella Nevea 11.6. Gor po progi na sedlo Bela peč in po letni poti s snežnimi zaplatami smer Visokega Kanina. Vstop v Julijo je še kar uredu se bo pa iz dneva v dan povečevala razpoka vsnega. Na vrhu počakam sončni vzhod ter se vračam po markirani poti do Prestreljeniškega okna. Vmes ponagajajo dolge zaplate trdega snega ki zahtevajo da si nataknem dereze za varno prečenje. Iz okna na snežišče preplezam krajši skok nato pa smuka proti Gilbertiju. Vračam se po stari pešpoti ki je nudila lepo senco pred vročim jutranjim soncem.
Visoki Kanin zakaj bi bilo lahko lepše če je že to prečudovito1 Visoki Kanin Julija še zasnežena v drugem delu2 Visoki Kanin  jutro3 Visoki Kanin proti morju morje4 Visoki Kanin lepa pot proti oknu5 Visoki Kanin vse lepo markirano6 Visoki Kanin proti oknu7 Visoki Kanin nazaj v dolino8 Visoki Kanin edini danes na poti9 Visoki Kanin zelo loepo urejena in seveda markirana pot speljana po senci10 Visoki Kanin še malo11 Visoki Kanin iz gozda čez progo proti avtu12
15.6.2017
Včeraj je prijatelj pozabil Švicarski nož pri vpisni skrinji. Na njem je gravura BOŠTJAN, za najditelja nagrada nebo majhna.
gams1
se odpravljam tudi jaz čez vikend tja gor, ... a zanima me, kje točno se začne ta senčna mulatjera iz Selle Nevea navzgor, a imaš morda fotko izhodišča? Hvala in L.p.
janez.novak
15.6.2017
Mulatjera, ki poteka od parkirišča v Sella Nevei do Rif. Gilberti je zelo lepo označena in lahka. Jaz sem vedno startal na velikem parkirišču pred žičnico. Na koncu parkirišča je smerokaz - točno številko poti trenutno ne vem, je pa na zemljevidu Tabacco št.19
Visoki Kanin Parkišče1 Visoki Kanin Še enkrat parkirišče, zada Montaževa in Viševa skupina2
link_
19.6.2017
Mene zdaj vseeno zanima kaj je s tem zigom a so dali gor? Tako kot so prej napisali odrasli ne rabimo ampak otroci pa bi meli. Pa a dom petra skalarja se tudi ve a bo delal zdej ko je zivnica?
anze r
21.6.2017
Kako je sedaj s snegom na Kaninu? Ponovil bi Mangrtovo turo. Gilberti-Kanin-Prestreljenik-Giberti. Zimske opreme in smuči nebi jemal s sabo jezik
anka
Smuči in pancarje pusti doma, ostalo vzemi.
bos
21.6.2017
Če bo kdo ta teden šel od D postaje na Kanin bi prosil za razmere, saj bi naslednji teden šli z otroci.
Začetno snežišče sem včeraj slikal, zanima pa me še nadaljna pot, če je kaj snežišč, ki jih je potrebno prečit.
Hvala že vnaprejnasmeh
Visoki Kanin to je kar strmo1
bos
26.6.2017
Bom kar sam odgovorilnasmeh.
Danes z žičnico do D postaje ter naprej proti vrhu, nazaj grede še ovinek do koče in bivaka.
Prva vožnja žičnice gre gor ob 7 uri, potem med 8 - 16 uro vozi skozi, ob 17 uri pa pelje zadnja vožnja navzdol.
Razen začetnega snežišča je na celotni poti še samo eno malo snežišče, drugače je pot normalno prehodna, varovala na poti so vredu, markacije pa so nekje že res komaj vidne, na vrhu ni žiga.
Drugače pa je bil lep dan in smo se lepo imeli.
Visoki Kanin jutranji Rombon1 Visoki Kanin eni gremo na Kanin, drugi na Prestreljenik2 Visoki Kanin Dom Petra Skalarja in bivak iz doline3 Visoki Kanin Visoki Kanin iz doline4 Visoki Kanin Kaninska žičnica5 Visoki Kanin D postaja in Prestreljenik6 Visoki Kanin konec vožnje in pot pod noge7 Visoki Kanin so se malo sprehajali8 Visoki Kanin to snežišče še vztraja9 Visoki Kanin napis počasi izginja10 Visoki Kanin kopna je pot proti vrhu11 Visoki Kanin že dolgo je, ko sem bil na Vrhu Laške Planje12 Visoki Kanin ni duha ne sluha o snegu13 Visoki Kanin Montaž14 Visoki Kanin proti Montaževi in Viševi skupini15 Visoki Kanin proti Višu16 Visoki Kanin pa se le še najde kakšna mala zaplata snega17 Visoki Kanin via Julia18 Visoki Kanin še malo do vrha19 Visoki Kanin na vrhu Visokega Kanina20 Visoki Kanin zdaj pa še nazaj21 Visoki Kanin se je malo zameglilo22 Visoki Kanin proti koči ter pogled proti vrhu, ki se je skril23 Visoki Kanin bivak in Dom Petra Skalarja od blizu24 Visoki Kanin bivak, ki je viden tudi iz doline25 Visoki Kanin še zadnjič pogledamo proti vrhu26 Visoki Kanin Okno in Prestreljenik27 Visoki Kanin Dom zaprt in bivak zaklenjen28 Visoki Kanin v dolino29 Visoki Kanin Javoršček in spomin na včerajšnji dež30
peter2
11.7.2017
Včeraj smo obiskali Kanin.
Po izstopu iz zgornje postaje žičnice smo vstopili v trdo meglo in sploh nismo našli pričetka poti. A so se megle hitro razkadile in tako smo najprej šli do Prestreljeniškega okna, potem pa naprej proti Visokemu Kaninu.
Nad Kaninskimi podi poteka pot sprva preko obsežnih melišč, kasneje pa vstopimo v bolj skalnat svet.
Na vrhu smo se odločili še za Mali Kanin, ki je dokaj blizu in gremo tja po lahkem brezpotju.
Kljub temu, da nas žičnica pripelje tako visoko, je pot na nekaterih delih vseeno kar zahtevna. Varovala niso ravno povsod in kot smo videli, je veliko planicev goro vzelo za prelahko in so na vstopu v skalni del obrnili. Tudi o opremi nebi zgubljal besed ...
Kar hladno na teh višinah, tako da so prav prišle zimske zaloge iz nahrbtnika, kot je jakna in kapa.