seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Veliki Draški vrh in Viševnik
 Veliki Draški vrh in Viševnik
Mrki
4.10.2017
Danes sem nameraval prečiti vrhove nad Konjščico. Žal se vsaj v dopoldanskem času vremenska napoved ni uresničila. Prevladovala je megla. Malo nad Konjščico sem zašel v oblake, ki se niso poslovili vse do Velikega Draškega vrha. Megla me ni tako motila kot ruševje dveh pohodnikov, ki sta si pot nad Studorskim prevalom utirala kar z žago v roki in borovje je letelo po bregu!? Vzpon po grebenu na Mali Draški vrh se mi ni zdel smiselen, zato sem nadaljeval po markirani poti na Srenjski preval in preko Viševnika nazaj do izhodišča na Rudnem polju. Pohodnica na Viševniku mi je rekla: »Čeprav ni razgledov, smo se pa vsaj nadihali svežega zraka.« Pritrdil sem ji in odhitel v dolino v precej vlažnem zraku.
Veliki Draški vrh in Viševnik Pot nad Konjščico je bila še pod oblaki1 Veliki Draški vrh in Viševnik Jesen je tu2 Veliki Draški vrh in Viševnik Konjščica3 Veliki Draški vrh in Viševnik Na Studorskem prevalu je bila megla4 Veliki Draški vrh in Viševnik Prikazala se je Ablanca5 Veliki Draški vrh in Viševnik Upanje, da se bo razvedrilo6 Veliki Draški vrh in Viševnik Na grebenu7 Veliki Draški vrh in Viševnik Vrh8 Veliki Draški vrh in Viševnik9 Veliki Draški vrh in Viševnik Po Malim Draškim vrhom10 Veliki Draški vrh in Viševnik Pogled preko Krme11 Veliki Draški vrh in Viševnik Pot pod Malim Draškim vrhom12 Veliki Draški vrh in Viševnik Viševnik13
GITA
5.10.2017
@Mrki, še slabo urco sva vztrajala in dočakala, da se je odprlo... nasmehvelik nasmeh (se mi je zdelo, da se "poznamo" s Hribi.net, pa nisem bila čisto prepričana... mežikanje)
Veliki Draški vrh in Viševnik Začelo se je... :-)1 Veliki Draški vrh in Viševnik Triglav se izvija iz meglenega objema...2 Veliki Draški vrh in Viševnik Vse več in vse bolje se vidi...3 Veliki Draški vrh in Viševnik Od blizu...4 Veliki Draški vrh in Viševnik Tudi Rž in Rjavina se pokažeta...5 Veliki Draški vrh in Viševnik Jesen pod Triglavom...6 Veliki Draški vrh in Viševnik Piha... še kavko zebe...7 Veliki Draški vrh in Viševnik Še malo, pa bodo macesni že čisto zlati...8
Mrki
5.10.2017
Očitno nisem bil dovolj potrpežljiv. Pa drugič.
Tudi jaz sem razmišljal od kod se mi zdita znana, pa se nisem domislil, da s foruma. Srečno!
knap4227
14.3.2018
Danes izkoristil okno lepega vremena za ta teden in šel na ta dva vrhova. Najprej na VDV, smučarija z njega do Konjščice izjemna. Zgornja flanka je bila precej ledena pod slabih 10 cm novega snega naprej pa brez ene pritožbe. Zaradi dobre smučarije se odločim še za Viševnik, ki pa tudi ne razočara. U glavnem lohk ste ''fovš''velik nasmeh.

Lp, Matej
Veliki Draški vrh in Viševnik1 Veliki Draški vrh in Viševnik Tamle gor grem2 Veliki Draški vrh in Viševnik Zgornja flanka prej ....3 Veliki Draški vrh in Viševnik potem. Še zdj se mi fest zdi, ker je sam moj podpis gor.4 Veliki Draški vrh in Viševnik Na vrhu pa tole....5 Veliki Draški vrh in Viševnik6 Veliki Draški vrh in Viševnik7 Veliki Draški vrh in Viševnik8 Veliki Draški vrh in Viševnik9 Veliki Draški vrh in Viševnik Do tu nobene skorje, par cm novega snega od tu naprej pa samo še star, ravno prav odjenan sneg. Praktično spomladanska tura.10 Veliki Draški vrh in Viševnik Še ena s Plesišča. Vmes se je pooblačilo, sneg pa je bil že zmehčan, tako da je bila tudi tu dol enkratno. Lp11