seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Vrtaško Sleme
 Vrtaško Sleme
28.5.2018
Vrtaška planina od Peričnika... Polno stezic in odcepov, ni ravno za sprehod. Pred mostom čez Triglavsko Bistrico ni več parkirišča. Je pa luštna stezica čez prvi most, po tehnološki poti. Slap Peričnik je zelo vodnat, voda prši daleč naokoli. Na Vrtaški planini še ni živine. Klopi so že na pohodu.nasmeh.

Vrtaško Sleme - Slap Peričnik1 Vrtaško Sleme - Čez skalovje prši voda2 Vrtaško Sleme - Bovški Gamsovec, Pihavec, Stenar3 Vrtaško Sleme  - Del poti pred planino je varovan.4
Lisica
10.6.2018
Nekaj današnjih iz poti Mojstrana-Vrtaška planina-Sleme-Votlo Sleme-Vrtaški vrh-Mojstrana.

Živino pripeljejo baje naslednji teden gor. Vreme je zdržalo, obiska je bilo danes, kljub slabi napovedi, kar nekaj.
Vrtaško Sleme1 Vrtaško Sleme2 Vrtaško Sleme3 Vrtaško Sleme Lisička4 Vrtaško Sleme5 Vrtaško Sleme6 Vrtaško Sleme7 Vrtaško Sleme8 Vrtaško Sleme Sleme9 Vrtaško Sleme Votlo sleme10 Vrtaško Sleme11 Vrtaško Sleme12 Vrtaško Sleme13 Vrtaško Sleme Vrtaški vrh14 Vrtaško Sleme15
lepenatka
15.6.2018
Zgornja dva opisa sta me "namamila",da jo tudi jaz mahnem na Vrtaško Sleme.
Kar precej časa je minilo od mojega zadnjega obiska. Tokrat bom stestirala lovsko pot mimo slapov Peričnik.
Upam,da jo najdem brez problemov.
Hvala,Majda,za opis poti,ki se delno dotika tudi moje planirane.

Varno na poteh želim vsem ljubiteljem gora.
Regina
skala123
5.8.2018
Danes ena krajša tura mimo slapa Peričnik do Vrtaške planine.Malo pod gornjim slapom Peričnik zavili na neoznačeno pot(odcep je takoj ko pridemo na kratko ravnino pred zgornjim slapom),mimo naravnega okna(ta del mimo okna je pot precej strma in spolzek,ker rahlo teče voda po poti).Kmalu pridemo do naslednjega razpotja(gremo naravnost gor do makadamske poti).Čez pot teče voda(prečenje preko brvi).Naprej po poti, ki je lepo sledljiva,vseskozi moramo hoditi v smeri Mojstrane.Zelo lepa pot(za mene veliko lepša,kot markirana z Mojstrane),ki ponuja lepe razglede.Lep gorniški pozdrav.
Vrtaško Sleme slap Peričnik1 Vrtaško Sleme pri spodnjem slapu2 Vrtaško Sleme pot proti zgornjemu slapu3 Vrtaško Sleme naravno okno ob poti4 Vrtaško Sleme razpotje(levo- naravnost do ceste)5 Vrtaško Sleme preko brvi6 Vrtaško Sleme ciklama7 Vrtaško Sleme lep pogled proti Vrbanovim špicam8 Vrtaško Sleme del poti9 Vrtaško Sleme lepi razgledi s poti10 Vrtaško Sleme Triglav v ozadju11 Vrtaško Sleme strma pot12 Vrtaško Sleme malo pred razgledno točko13 Vrtaško Sleme lep pogled z razgledne točke14 Vrtaško Sleme smetlika-dobra za oči15 Vrtaško Sleme na planini16 Vrtaško Sleme pastirski stan17 Vrtaško Sleme Vrbanove špice,Cmir,Triglav18 Vrtaško Sleme na planini19 Vrtaško Sleme radovedna20 Vrtaško Sleme naša četica na planini21 Vrtaško Sleme po isti poti nazaj22 Vrtaško Sleme še en lep pogled proti Cmiru in Triglavu23 Vrtaško Sleme Stenar24 Vrtaško Sleme čez brv25 Vrtaško Sleme pot kmalu nad zgornjim slapom(strmo,mokro-previdno)26 Vrtaško Sleme zgornji slap Peričnik27 Vrtaško Sleme za slapom28 Vrtaško Sleme še ena za spomin29
24.8.2018
Včeraj sem se iz Vrat, od plazu Črlovec povzpel na Vrtaško planino, nadaljeval sem proti Slemenu, a zaradi hitro razvijajočih se kopastih oblakov šel le do Njivic. Z Njivic sem sestopil po "zgornji poti" (tako jo imenujejo domačini) do Malega in Velikega Črlovca, kjer sem se pri napisu Kuk, priključil običajni poti na Kukovo špico.
Pot je normalno prehodna, nekaj več previdnosti je potrebno le pri prečenju Malega Črlovca.
Lp, Tadej
Vrtaško Sleme Začetek poti1 Vrtaško Sleme Na planini Višek2 Vrtaško Sleme Potok Peričnik, preči se ga preko brvi3 Vrtaško Sleme Triglav v jutranjem soncu4 Vrtaško Sleme Utrinek5 Vrtaško Sleme Pot proti Vrtaški planini6 Vrtaško Sleme Razgled7 Vrtaško Sleme Stenar in Križ8 Vrtaško Sleme Pred Vrtaško planino, kjer nam je v pomoč nekaj varoval9 Vrtaško Sleme Vrtaška planina10 Vrtaško Sleme Sleme11 Vrtaško Sleme Na Njivicah12 Vrtaško Sleme Na Njivicah13 Vrtaško Sleme Oznake za pot PP14 Vrtaško Sleme Utrinek15 Vrtaško Sleme Utrinek16 Vrtaško Sleme Pot17 Vrtaško Sleme Kukova špica18 Vrtaško Sleme Razgled s poti19 Vrtaško Sleme Preko tega plazu je narejen obhod20 Vrtaško Sleme Prečenje Malega Črlovca21 Vrtaško Sleme Od tu večinoma po gozdu do doline22
matej712
11.11.2018
Krog iz Mojstarne mimo Peričnika in čez Vrtaško planino na Sleme sem prehodil včeraj. Na poti je nekaj podrtega drevja -že takoj nad zgornjim slapom in potem še vsaj 3x vmes je treba malo zaviti s poti. Nad Vrtaško planino sem šel kar naravnost na Vrtaški vrh, nazaj grede pa še na Votlo (Drobeče ?) sleme. Enkraten izlet z lepimi razgledi in obilico miru.

Nekaj 'tehničnih' podatkov https://www.sports-tracker.com/workout/matej712/5be6c6d8e883bf11c0adf7d0

Vrtaško Sleme Peričnik1 Vrtaško Sleme poškodovana brv2 Vrtaško Sleme zgornji slap3 Vrtaško Sleme tale brv jo je ob povodnji odnesla kar dobro4 Vrtaško Sleme malo pod Vrtaško planino5 Vrtaško Sleme telohi, kaj bo ostalo za pomlad?6 Vrtaško Sleme markacija PP7 Vrtaško Sleme Kukova špica8 Vrtaško Sleme Kepa9 Vrtaško Sleme Triglav se skriva v meglicah10
silvo1952
8.1.2019
V nedeljo smo iz Mojstrane se povzpeli na Vrtaško planino (suha pot z nekaj odsekov poledenelosti pod listjem)in nato prečili pobočja gozda do travnatega pobočja zasnežene Njivice, kjer je zavel zelo močan veter in prisilil predhodnike, da so se vrnili. Mi smo nadaljevali vzpon v zavetrju ruševja na pobočje razglednega Vrtaškega vrha. Več na: https://www.gore-ljudje.net/novosti/144792/
Vrtaško Sleme 2019.01.06.11 Cmir, Plemenice, Luknja in pobočje Stenarja1 Vrtaško Sleme 2019.01.06.12 gozdovi in gore2 Vrtaško Sleme 2019.01.06.24 bajta na Vrtaški planini3 Vrtaško Sleme 2019.01.06.25 Rjavina s planine4 Vrtaško Sleme 2019.01.06.29 Vrtaška planina5 Vrtaško Sleme 2019.01.06.40 Stenar, Škrnatarica, Kukova špica, Sleme6 Vrtaško Sleme 2019.01.06.42 nad dolino Vrat7 Vrtaško Sleme 2019.01.06.47 vetrovne Njivice8 Vrtaško Sleme 2019.01.06.49 pogled na Votlo Sleme 2029m9 Vrtaško Sleme 2019.01.06.52 hoja v zavetrje ruševja10 Vrtaško Sleme 2019.01.06.66 macesni in ruševje11 Vrtaško Sleme 2019.01.06.71 pogled z Vrtaškega vrha na Karavanke in Mežakljo12 Vrtaško Sleme 2019.01.06.72 Julijci z Vrtaškega vrha13 Vrtaško Sleme 2019.01.06.80 Vošca in Dobrač14 Vrtaško Sleme 2019.01.06.98 nad Kotom15 Vrtaško Sleme 2019.01.06.110 gaz16 Vrtaško Sleme 2019.01.06.117 zasneženi pašniki17 Vrtaško Sleme 2019.01.06.122 na planini18
misace
11.1.2019
Včeraj 10.1.2019 po Stari poti levo ob Peričniku lovit prehode pod Gornovim Komnom (pošteno zaplezal mežikanje ) Tukaj, ko izgine dobro nadelana a zaraščana pot, je najboljš čim nižje nad podrto grapo desno v široko strmino pragozda zavit. V kopnem plazu prečil spodnjo in zgornjo PP. V iskanju prehodov že zametanega ruševja in občasnim poplezavanjem, me odnese preveč direktno na greben. V napihan "votel" sneg ki mi vzame za 100 m več kot pol ure mežikanje. Dol lepo zahojeno a napihano in se, če zgrešiš, predre čez koleno. Zgornjo PP na Njivcah zgrešim Do lovske precej ledeno, tu se pa sneg neha. Proti Peričniku še nekaj podrtih dreves na poti z že "nadelanimi" obvozi. Bolj zoprno v smeri gor. Januar, zima ?
Vrtaško Sleme1 Vrtaško Sleme2 Vrtaško Sleme3 Vrtaško Sleme4 Vrtaško Sleme5 Vrtaško Sleme6 Vrtaško Sleme7