Bogatin in Komna
11.5.2009 - MarkoK
Včeraj pa naskok Komne in naprej Malega Bogatina, na sam vrh nisem šel, obrnil 50 m prej, saj bi bil potreben cepin za varen sestop. Cepin je bil na varnem v avtu, ampak nič hudega. Sneg se prične na višini 1200 mnv, od Komne naprej ga je še veliko, včeraj se na srečo ni pretirano ugrezalo in se je dalo hoditi. Vreme čudovito, razgledi tudi. Priporočam.
jedriličar
9.12.2013
Za vikend na Komni sa planinarskom šolom. Cesta do Savice je normalno prevozna, parkirišče pa zasneženo. Pot do Komne shojena, vendar je spodnji del mal pomrznjen in je leda pod liščem, pa je pri sestopu potrebno več previdnosti zaradi drsanja. Od Doma proti Bogatinskem sedlu je pot tudi shojena, vendar smo mi potegli v zadnjem delu novu prtinu po desni strani pod pl. Gracija. Snega je dost, vendar ne veliko za razmere kako zna bit na Komni. Sneg je suh in če zajdeš vn iz prtine se predira do jajc ... od sedla smo se nekaj nas vzpeli na Bogatin, razmere so tako-tako, mal je spihano, mal polednelo a mal napihano in se predira. Za dol pa smo sestopili po svoje, mal po grapicah, mal po globokem snegu, mal pa po riti ... Vreme čudovito, skoraj vroče, brez vetra, razgledi vse do Montaža i Kaninskog gorja, pa tudi Gross se pokazal ... Oskrbniki v domu pa kuharce za vsako pohvalo ... pa nekaj slikc
Bogatin in Komna Pot shojena, sneg se začne le v dolini 1 Bogatin in Komna Pogled na boh. jezero in dolino2 Bogatin in Komna Serpentina je konec3 Bogatin in Komna Za dans je dost ...  pred domom na Komni4 Bogatin in Komna Bogatin v sredini, tam gremo dans5 Bogatin in Komna Na planini na Kraju ... pot je lepo shojena6 Bogatin in Komna Planina na Kraju (Koča pod Bogatinom) in pogled nazaj proti Domu na Komni7 Bogatin in Komna Proti Bogatinskem sedlu 8 Bogatin in Komna Lep dan se narediu9 Bogatin in Komna Pogled nazaj proti Spodnji Komni, v sredini  Podrta gora 10 Bogatin in Komna Bogatinsko  sedlo 11 Bogatin in Komna Ena skupna nad sedlom ...12 Bogatin in Komna Mi pa gremo gor na Bogatin ...13 Bogatin in Komna Snega je 14 Bogatin in Komna Prvić se ukaže Triglav, in dolina triglavskih jezer15 Bogatin in Komna Pa na grugo strano Krn16 Bogatin in Komna Bogatin pred nami, tu i  tam je  spihano ...17 Bogatin in Komna Pa biram tam gdje je snega in pomrznjeno 18 Bogatin in Komna S leva: Kaninsko gorje, Viš, Montaž ...19 Bogatin in Komna Na začetku grebena ...20 Bogatin in Komna Greben, sneg se predira ...21 Bogatin in Komna Pogled nazaj 22 Bogatin in Komna Ena skupna na vrhu ...23 Bogatin in Komna Ragledi čudoviti ... proti Boh. jezeru 24 Bogatin in Komna Dolina triglavskih jezer in zadaj Triglav 25 Bogatin in Komna Kralj gora, levo Mangart26 Bogatin in Komna Sestop 27 Bogatin in Komna Grupa pa že sestopa sa sedla proti Komni 28 Bogatin in Komna Mi pa smo udarili desno dol in po svoje ....29 Bogatin in Komna30 Bogatin in Komna Še en pogled na Bogatin ....31 Bogatin in Komna In na zasluženo kosilo in pivce v dom, pa v dolino ...32
vukovivek
9.12.2013
bravo jedriličar za zimsko turo!
jedriličar
Tx, to smo sam vodili šolo na sneg, pa še neke na en vrh pride. Pa mal nabirali kondicijo za prave ture ... mežikanje
skalaš70
9.12.2013
Lepo lepo "jedriličar" lepa prezentacija fotk in turenasmeh.
Lep pozdrav in varen korak!
ju3
15.12.2013
Včeraj sva se s soprogom podala na Komno in Bogatin..napoved tv.napovedovalca..v nižinah megla-depresija v gorah sonce...torej opremo v nahrbtnik in gremo na sonček...Proti Komni je pot lepo uhojena,vendar tam kjer se začne sneg ponekod na poti pojavlja led, tako, da uporaba malih derez ni "neumna" poteza( še bolj pridejo v poštev pri sestopu, ko so noge že rahlo utrujene).Na Komni velika doza prave kave in prijeten klepet z oskrbnico, zunaj pa že sonček veselo kliče "pejmoooo jaz sem že tukaj lep dan bo"..in res lepo uhojena pot naju vodi proti Bogatinskem sedlu ( hvala @jedriličar-ju in njegovi skupini, ki so naredili tako lepo gaz)...na sedlu majhen postanek in veselo proti Bogatinu (brez opreme ne priporočam..ni preveč snega ampak previdnost je mati modrosti)....na vrhu pa čudoviti razgledi,nikjer nobenega oblačka ...še varen sestop in z nasmeškom na obrazu veselo proti domu. nasmeh
Bogatin in Komna pogled na B. jezero1 Bogatin in Komna proti Komni2 Bogatin in Komna lepo boo..3 Bogatin in Komna proti B. sedlu4 Bogatin in Komna majhen plaz, ki pa ne ogroža nikogar ..5 Bogatin in Komna prijeten stopničasti vzpon6 Bogatin in Komna naprej proti Bogatinu7 Bogatin in Komna8 Bogatin in Komna9 Bogatin in Komna10 Bogatin in Komna vrh...še podpis11 Bogatin in Komna moja malenkost :)12 Bogatin in Komna pogled proti Komni in B. jezeru 13 Bogatin in Komna same lepote..Triglav14 Bogatin in Komna še angelčka..za srečo..15 Bogatin in Komna16 Bogatin in Komna čudovitoo17 Bogatin in Komna nazaj se je pa že malo udiralo..18 Bogatin in Komna gremo prijetno utrujeni domov19
skuta6
10.3.2014
Včeraj od slapa Savice do Komne in nato čez Bogatinsko sedlo na Bogatina. Vreme kot naročeno: sončno brez oblačka. Pot shojena vendar se ponekod tudi precej vdira zato je bila od koče pri Bogatinu do Bogatinskega sedla uporaba krpelj zelo praktična. Iz Bogatina pa dooolgi pogledi...Skratka preživela sva čudovit dan, v čudovitem okolju!nasmeh
Bogatin in Komna1 Bogatin in Komna2 Bogatin in Komna3 Bogatin in Komna4 Bogatin in Komna5 Bogatin in Komna6 Bogatin in Komna7 Bogatin in Komna8 Bogatin in Komna9 Bogatin in Komna10 Bogatin in Komna11 Bogatin in Komna12
grdksmrt
10.3.2014
Vidim, da smo se srečali včeraj na Bogatinskem sedlu...
skuta6
Verjetno pa res, predvidevam, da ste bili družba od katere sta dva ravno sestopila iz Bogatina. Tudi nama je bil dan veličasten razgled iz vrha, čeprav sestop na "tastrmem" delu ni bil ravno mačji kašelj, je šlo kar bolj počasi...
grdksmrt
11.3.2014
Ja sem se prepoznal na enajsti sliki mežikanje
Strucko
12.3.2014
Je pot od Savice do Komne dobro shojena in ali se po poti vdira.
nusa
Danes sem bila s prijateljico na Lanževici.Nikjer se ni udiralo, tudi derez nisva nič uporabile. Bil je čudovit dan.
ajax
12.3.2014
Ti si prav en stručkovelik nasmeh
lukapet
Ali sta naredili krožno turo Lepa Komna - Bogatinsko sedlo?
Strucko
ajax: sem kar stručkica.
janez.novak
13.3.2014
Včeraj sem šel od Savice preko Komne na Bogatinsko sedlo. Pot je primerna tudi za pešce, zjutraj je kar trdo. Posledice vremenske ujme so na serpentinah odpravljene (pohvala pridnim delavcem), pot proti Bogatinskemu sedlu od planine Kal poteka levo od letne poti po dolini Gracije(zaradi nevarnosti plazov). Snega pa ogromno, kar je razvidno iz primerjave z lanskim decembrom.
Bogatin in Komna Tak je bil pogled na Bogatin z Bogatinskega sedla lani decembra1 Bogatin in Komna In včeraj2 Bogatin in Komna Planina Kal včeraj3
ciklama
13.3.2014
Izkoristila sva enega od sončnih dnih, ki si kar sledijo, in šla iz Savice na Komno in še malo naprej do planine na Kraju, pa del poti še prosi Bogatinskemu sedlu. Do približno polovice serpentin je ogromno podrtega drevja, vendar je pot očiščena in normalno prehodna. Zjutraj je bil sneg še o.k., popoldne se je že mestoma prediralo. Zgoraj pa snega noro veliko, planina na Kraju je zametana, tudi okoliški vršaci so oviti v "sladkorno peno". Sonce pa močno, sem dobila kar dobre opekline po obrazujezen Toda kljub vsemu je bil dan za uživanje in polnjenje baterija!
Bogatin in Komna Ogromne količine lesa na tleh1 Bogatin in Komna Zasuta Planina na Kraju2 Bogatin in Komna Zimska idila3 Bogatin in Komna4 Bogatin in Komna Sledi turnih smučarjev5 Bogatin in Komna6 Bogatin in Komna7
dija
31.5.2014
a se je kdo zadnje čase kaj potikal tam okrog Bogatin predvsem, kak so razmere?
IgorZlodej
V hribe se ne hodi potikatjezen
jax
Pa tudi moralizirat ne.
Imam občutek, da je na tem portalu čisto vsak, ki nemara samo z eno besedo izkaže malo bolj sproščen odnos do narave in hribov, deležen instantnega napada.
In mislim, da je k temu precej prispeval Planinski vestnik - ob vseh kakovostnih vsebinah, o katerih ni nobenega dvoma, je ta revija tudi glavni utemeljitelj tega ocvetličenega in visokoletečega sloga planinske literature, ki sebe jemlje tako sveto resno. To preprosto ni edini zveličavni način pisanja o hribih in uporaba za trohico bolj sproščenega stila pisanja še zdaleč ne pomeni pomanjkanja ljubezni do te "svete" in "nepokvarjene" gorske narave.
Glede Bogatina pa - se opravičujem, nimam podatkov.
ana
31.5.2014
jax, zdele te pa res ne razumem, pišeš na temo Komne, nato noter vlečeš neko revijo in zaključiš na temo te revije. Kaj pa imamo mi s to revijo? Jaz je še poznam ne. In kakšno moraliziranje spet, saj smo na formunu, te so naredili ravno da ni moraliziranja, če ga nočeš......