Bogatin in Komna
dija
31.5.2014
se opravičujem, če sem preveč sproščeno vprašala, kakšne so kaj razmere te dni na Bogatinu. In kakšne so?
6.6.2014
Pot od Koče pri Savici do Komne, so ok- kjer so ostanki dreves je pot neovirana oz. narejen nov odsek, tako da je pot prehodna. Od razcepa na Črno jezero je še nekaj snega, vendar se da priti gor.
MNJAM
11.6.2014
Od koče na Komni do Bogatinskega sedla je pot skoraj kopna. Tudi na Bogatin in Mahavšček se da priti, vendar ne po markirani poti, ker je potrebno obiti nekaj snežišč.
SuzanaM
15.2.2015
12.2.2015 sem nadaljevala pohod, ki sem ga dan prej pričela pri hotelu Zlatorog v Ukancu.
Sprava je bila cilj Lanževica, na koncu pa sem bila presrečna, da sem se prebila do Bogatinskega sedla.

Do Koče pod Bogatinom je vodila lepo skrpljana pot, naprej pa sled smučarjev in 0,5 m globoke luknje dveh pešakov, ki sta se tu mučila prejšnji dan. Zjutraj je bila pot še pomrznjena, tako se s krpljami ni udiralo v luknje predhodnikov, ki sta se približno 0,5 ure od Koče pod Bogatinom obrnila. Nadaljevala sem po smučini, ki se je vila po poletni poti. Od začetka je pot brez težav sledila muletjeri, v nadaljevanju pa sta se količina snega in strmina hitro povečali. Kmalu sem daleč pred sabo zagledala večjo skupino smučarjev. Za ostre robnike smuči je bilo prečenje strmih pobočij Sr. Vrha mala malica, za moje krplje pa prava nočna mora. Medtem ko sem s krpljami komaj zabijala v ledeno podlago, se mi je v nadaljevanju z derezami udiralo do kolen. Tako sem se ob prvi priložnosti spustila v dolino in nadaljevala po zimski poti skozi dolino Gracije, kamor so se v nadaljevanju spustili tudi smučarji pred mano. Vzpon na Bogatinsko sedlo ni predstavljal večjih težav, čeprav se je pod vrhom ledena skorja pod krpljami vse bolj predirala. Na sedlu je bil sneg napihan v zamete in spihan do ledu. Podobno tudi proti Bogatinu in Lanževici. Za nadaljevanje poti proti Lanževici mi je zmanjkalo moči in sem se po krajšem postanku odpravila v dolino. Čez prvo strmino so prišle prav dereze, nato pa je bilo krpljanje po dolini čisti užitek. Meja med mokrim in suhim snegom je bila prav po sredini doline. Žal je bilo brezskrbnega potepanja hitro konec, ker se je iz doline priplazila megla. Zaradi slabe vidljivosti sem se na muletjero priključila malo kasneje kot bi se sicer.

Za pohodnike je bolje, da si utrejo pot po dolini Gracije. Kljub še vidnemu ruševju so bili prehodi po dolini lepo zaliti. V zimskih razmerah ta pristop veliko bolj primeren od strmih prečenj pod Sr. Vrhom. Čeprav je sneg s strmin nad muletjero že v prejšnjih dneh zdrsel v dolino, že zjutraj razmočen sneg pod 1-2 cm ledeno skorjo ni nudil prave opore. Sicer pa je bilo naslednje dni oblačno vreme, napovedano je bilo tudi novo sneženje, tako da so snežne razmere verjetno že povsem drugačne.

Svoje lepo dvodnevno potepanje po Komni sem zaključila pri sramotno propadajočem hotelu Zlatorog v Ukancu.
Bogatin in Komna tako je bilo na Bogatinskem sedlu 12.2.20151 Bogatin in Komna za začetek pa občudovanje prebujajočega se dne kar iz moje sobice v Domu na Komni2 Bogatin in Komna Kamniško Savinjske Alpe nad morjem megle3 Bogatin in Komna pogled na drugo stran proti Bogatinskemu sedlu4 Bogatin in Komna lunin krajec nad Podrto goro5 Bogatin in Komna6 Bogatin in Komna ob 7.11 je vzšlo sonco7 Bogatin in Komna in ožarilo morje megle nad Bohinjem8 Bogatin in Komna9 Bogatin in Komna10 Bogatin in Komna11 Bogatin in Komna ob 8.20 na poti proti Bogatinskemu sedlu12 Bogatin in Komna planina Na kraju in Koča pod Bogatinom13 Bogatin in Komna14 Bogatin in Komna v nadaljevanju 0,5 globoke stopinje predhodnikov15 Bogatin in Komna16 Bogatin in Komna17 Bogatin in Komna tukaj sta se predhodnika obrnila18 Bogatin in Komna pogled nazaj proti Domu na Komni (približano)19 Bogatin in Komna medtem se je luna skrila za Bogatinom20 Bogatin in Komna naprej po sledeh smučarjev čez vse strmejša pobočja 21 Bogatin in Komna pogled navzdol22 Bogatin in Komna23 Bogatin in Komna v daljavi sem zagledala večjo skupino smučarjev24 Bogatin in Komna strmina je bila za moje krplje na spodnji meji varnosti, tako da sem v nadaljevanju poskusila z derezami25 Bogatin in Komna še en pogled nazaj in proti dolini26 Bogatin in Komna luknjanje me je kmalu povsem izčrpalo, tako da sem ob prvem prehodu spustila v dolino Gracije27 Bogatin in Komna pogled nazaj28 Bogatin in Komna to so tereni, ki jih obožujejo moje krplje 29 Bogatin in Komna30 Bogatin in Komna tudi smučarji so ugotovili, da bo ta pot do sedla lažja 31 Bogatin in Komna medtem ko so se smučarji vzpeli v okljukih, je šlo s krpljami lažje naravnost32 Bogatin in Komna tik pod vrhom Bogatinskega sedla33 Bogatin in Komna od Doma na Komni do sedla sem s postanki za preobuvanje in fotografiranje potrebovala 2 uri in 45 min34 Bogatin in Komna35 Bogatin in Komna za nadaljevanje proti Lanževici ni bilo dovolj moči, kar nekaj je je bilo potrebno prihraniti tudi za pot v dolino36 Bogatin in Komna lepo bi se bilo spustiti tudi proti Krnskemu jezeru37 Bogatin in Komna Krn s sosedi38 Bogatin in Komna tudi na primorski strani Sp. Bohinjskih gora megla39 Bogatin in Komna Bogatin40 Bogatin in Komna nazaj v dolino41 Bogatin in Komna čez prvo strmino z derezami, nato pa s krpljami42 Bogatin in Komna pogled nazaj iz doline Gracija43 Bogatin in Komna pot po dolini prava krpljarska poezija, a kaj, ko so je iz doline čez vrhove že prelivala megla44 Bogatin in Komna še en pogled nazaj v krpljarski raj45 Bogatin in Komna čez drn in strn46 Bogatin in Komna47 Bogatin in Komna48 Bogatin in Komna še en pogled nazaj na sončna prostranstva, preden me je zajela megla49 Bogatin in Komna je že tu50 Bogatin in Komna dobro, da se je vmes megla malo razredčila in je bilo iskanje prehodov nekoliko lažje, pomagale pa so tudi zimske markacije 51 Bogatin in Komna znova na muletjeri (desno od macesna se vidi zimska markacija)52 Bogatin in Komna med soncem in oblaki53 Bogatin in Komna proti Lepi Komni sveža sled krpljarja54 Bogatin in Komna naprej skozi meglo in oblake55 Bogatin in Komna56 Bogatin in Komna57 Bogatin in Komna58 Bogatin in Komna59 Bogatin in Komna60 Bogatin in Komna61 Bogatin in Komna62 Bogatin in Komna63 Bogatin in Komna hotel Zlatorog, nekoč ponos, sedaj pa sramota Bohinja64
15.2.2015
Suzana, včasih (res veliko let nazaj) je potekala zimska varianta povsem drugje, sploh se ni hodilo mimo Koče pod Bogatinom, ampak od Doma na Komni po sredi doline do Bogatinskega sedla. Kadarkoli sem sedaj pozimi na Komni, ne vidim več shojene te variante. Kje se pa sedaj začne ta zimska pot? Hvala vnaprej!
SuzanaM
Ločanka, v zimskih razmerah sem to pot prvič prehodila 12.3.2014:

Takrat je bilo snega dobre 3 m in je bilo vse ruševje lepo prekrito z debelo snežno odejo. Gaz predhodnikov je zavila v dolino Gracije nekoliko naprej od koče pod Bogatinom. V pomoč, kje zaviti v dolino, so tudi zimske markacije v bližini muletjere. Prvostopniki pač iščejo prehode tam, kjer se jim zdi najbolj primerno, ostali pa jim sledijo. Prilagajaš se terenu in snežnim razmeram, pot pa se vedno najde.
Na fotografiji 52 se desno od mecesna vidi ena od zimskih markacij. Jaz sem se na muletjero priključila malo prej.
25.2.2015
A je cesta prevozna do Savice,pa kakšne so kej razmere proti Komni,a bi blo za turno..
jax
Do Savice mora bit prevozno. Ostalo bo pa kdo drug povedal ...
ciklama
25.2.2015
Ja itak da je do Savice kopno! Pot na Komno je odlična, smo bili v soboto. Pot je dobro shojena, sneg pa trd, tako da se odlično hodi. Zaradi boljšega občutka, smo imeli male derezice, a je šlo tudi brez njih. Zgoraj pa zimska pravljica, malo je snežilo in več pihalo! V koči je pa tako prijetno osebje, da bi človek kar naprej zahajal gor! Skratka Komna vabi v vseh letnih časih!!!
Najlepša hvala obema.
tender
28.2.2015
Danes na Komno, drugače ni problema ampak kakšne vsaj skromne derezice so kar dobrodošle. Na nekaterih mestih je zaradi smučarjev pot že čisti tobogan.
zamet
Če nebi bilo smučarjev tudi pot nebi bila tako trda ...Ja lepo je bilo danes gor..
Prilagam nekaj slik iz Komne in Vogla danes..
Bogatin in Komna1 Bogatin in Komna2 Bogatin in Komna uboga Perla,ima poškodovano tačko.3 Bogatin in Komna4 Bogatin in Komna5 Bogatin in Komna6
1.3.2015
Malo bolj nam opiši to turo! Si šel s smučmi s Komne na Vogel ali kako?
zamet
Ne ne,na Komno pa nazaj,kjer smuka ni nevem kako rožnata potem pa na gondolo pa spet turno do vrha smucisc na Voglu pa pa žagarjemu grabnu v dolino,kjer je pa smuka kar prijeta....
pohodnik11
1.3.2015
@zamet, a se po Žagarju pripelje do konca oz. koliko je treba peš? Hvala.
zamet
Po žagarju se pripelješ brez problemov do parkirišč,je pa zaprt,ampak je zelo vredu..
janez.novak
3.3.2015
Ali mi lahko kdo pove, če se da peš (brez krpelj) priti od Koče pod Bogatinom na Bogatinsko sedlo? Hvala za odgovor.
mukica
V soboto se je dalo brez težav in tudi prediralo se ni nič. Med počitnicami so imeli veliko obiska, gaz je utrjena tudi turni smučarji so naredili lepo špuro.nasmeh
janez.novak
3.3.2015
Hvala mukica za spodbudne novice.
stankoju
Danes na Bogatinskem sedlu in so nam prišle kar prav krplje, na Bogatin pa dereze in cepin.
Bogatin in Komna dan se je rodil1 Bogatin in Komna2 Bogatin in Komna3 Bogatin in Komna4 Bogatin in Komna Bogatin5 Bogatin in Komna6 Bogatin in Komna7 Bogatin in Komna proti sedlu8 Bogatin in Komna9 Bogatin in Komna proti sedlu10 Bogatin in Komna11 Bogatin in Komna proti sedlu12 Bogatin in Komna pogled na Krn iz sedla13 Bogatin in Komna14 Bogatin in Komna proti vrhu Bogatina15 Bogatin in Komna pogled na Lanževico16 Bogatin in Komna proti Triglavskim17 Bogatin in Komna proti vrhu Bogatina18 Bogatin in Komna pogled na Bogatinsko sedlo19 Bogatin in Komna na vrhu Bogatina20 Bogatin in Komna proti Mahavčku21 Bogatin in Komna Mangart in Jalovec22 Bogatin in Komna23 Bogatin in Komna24 Bogatin in Komna Triglav25 Bogatin in Komna26 Bogatin in Komna27 Bogatin in Komna spust iz Bogatina28 Bogatin in Komna danes obvezna oprema29 Bogatin in Komna Bogatinsko sedlo in Bogatin30 Bogatin in Komna31 Bogatin in Komna32 Bogatin in Komna spust iz sedla33 Bogatin in Komna34 Bogatin in Komna na plaži35 Bogatin in Komna Perla36 Bogatin in Komna tudi po riti je šlo dokler nismo nataknili malih derezic37 Bogatin in Komna38