Šitna glava (Nad Šitom glava)
darinka4
23.6.2016
A pobirajo parkirnino na Vršiču?
JusAvgustin
a ti to resno?
tinky
23.6.2016
Danes ni bilo nikogar ki bi jo pobiral.
4.8.2016
Danes na Nad Šitom glavo po Hanzovi, sestop pa po običajni južni poti. Vreme lepo, skoraj prevroče, Vršič zapolnjen do zadnjega kotička, nenormalno veliko kolesarjev, vseh starosti in tipov koles-pohvalno, pa začasna zapora vršiške ceste zaradi češkega avtobusa, ki je "nasedel" na ostrem zavoju..
Vseeno lepo preživet dopoldan.
10.8.2016
Na tem najvzhodnejšem podaljšku Mojstrovk, ki zadnjič plane nad 2000 m (2087) in je bil pred mnogo leti usoden za dva naša odlična alpinista, še nisem bil. To je nekako isto, kot bi prebivalec Tacna celo življenje iz spalnice gledal Šmarno goro, ne da bi jo obiskal.
Malce sem bil v dilemi, če bom našel odcep s poti, ki vodi na Mojstrovke, vendar je bila bojazen odveč. Ker sem štartal v popoldanski vročini, sem hodil počasi in opazil bližnjico, ki mi je v spodnjem delu nudila celo nekaj sence.
Zanimivo, da je vrh travnat in kljub majhnosti kar razgleden. Zgoraj sem posnel nekaj slik, pri povratku na Vršič pa nisem uspel niti pohodnih palic zložit in sem že sedel v Poljakovi oktaviji, kateri me je odložil pri parkiranem avtu pred kočo na Gozdu....
Šitna glava (Nad Šitom glava) Omenjeni hrib je na sredini slike, ki je nastala na Hudičevem stebru.1 Šitna glava (Nad Šitom glava) Mala Mojstrovka s Šitne glave.2 Šitna glava (Nad Šitom glava) Slemenova špica3 Šitna glava (Nad Šitom glava) Od Mangarta do Visoke Ponce4 Šitna glava (Nad Šitom glava) Prisank v vsej svoji milini5 Šitna glava (Nad Šitom glava) Kljub delovniku, poln parking pred Erjavčevo kočo.6 Šitna glava (Nad Šitom glava) Od MMP, do Dovškega Gamsovca7 Šitna glava (Nad Šitom glava) Hudičev steber in Hanzov turn8 Šitna glava (Nad Šitom glava) Trentski Pelc9 Šitna glava (Nad Šitom glava) Tudi Mangart ima visok obisk10 Šitna glava (Nad Šitom glava) VMP, Oltar, VR, Vrh rokavskega grebena in Škrlatica. V Veliki Dnini je še nekaj snega.11
10.8.2016
kaj pa tiste palice pod malimi oglasi?
Ha ha, malo počivajo; ali pa štopajonasmeh
Todi
31.10.2016
Danes sva se s Tinkyem, odpravila po malo daljši poti na Šitno glavo. Začela na Vršiču in v smeri sedla za MM in Slemenove špice, tu greva desno na Slemenovo špico pogledat zlate mecesne in seveda Jalovec v odsevu, ...
Potem pa od tu nadeljujeva proti Hanzovi, na vrhu pa se usmeriva dol na Šitno glavo. Z eno besedo, vrhunsko vreme, brez veterje, toplo, ... gornikov pa res veliko.
Šitna glava (Nad Šitom glava)1 Šitna glava (Nad Šitom glava)2 Šitna glava (Nad Šitom glava)3 Šitna glava (Nad Šitom glava)4 Šitna glava (Nad Šitom glava)5 Šitna glava (Nad Šitom glava)6 Šitna glava (Nad Šitom glava)7 Šitna glava (Nad Šitom glava)8 Šitna glava (Nad Šitom glava)9 Šitna glava (Nad Šitom glava)10 Šitna glava (Nad Šitom glava)11 Šitna glava (Nad Šitom glava)12 Šitna glava (Nad Šitom glava)13 Šitna glava (Nad Šitom glava)14 Šitna glava (Nad Šitom glava)15 Šitna glava (Nad Šitom glava)16 Šitna glava (Nad Šitom glava)17 Šitna glava (Nad Šitom glava)18 Šitna glava (Nad Šitom glava)19 Šitna glava (Nad Šitom glava)20 Šitna glava (Nad Šitom glava)21 Šitna glava (Nad Šitom glava)22 Šitna glava (Nad Šitom glava)23 Šitna glava (Nad Šitom glava)24 Šitna glava (Nad Šitom glava)25 Šitna glava (Nad Šitom glava)26 Šitna glava (Nad Šitom glava)27 Šitna glava (Nad Šitom glava)28 Šitna glava (Nad Šitom glava)29 Šitna glava (Nad Šitom glava)30 Šitna glava (Nad Šitom glava)31 Šitna glava (Nad Šitom glava)32 Šitna glava (Nad Šitom glava)33 Šitna glava (Nad Šitom glava)34 Šitna glava (Nad Šitom glava)35 Šitna glava (Nad Šitom glava)36 Šitna glava (Nad Šitom glava)37 Šitna glava (Nad Šitom glava)38 Šitna glava (Nad Šitom glava)39 Šitna glava (Nad Šitom glava)40 Šitna glava (Nad Šitom glava)41 Šitna glava (Nad Šitom glava)42 Šitna glava (Nad Šitom glava)43 Šitna glava (Nad Šitom glava)44 Šitna glava (Nad Šitom glava)45 Šitna glava (Nad Šitom glava)46 Šitna glava (Nad Šitom glava)47 Šitna glava (Nad Šitom glava)48 Šitna glava (Nad Šitom glava)49 Šitna glava (Nad Šitom glava)50 Šitna glava (Nad Šitom glava)51 Šitna glava (Nad Šitom glava)52 Šitna glava (Nad Šitom glava)53 Šitna glava (Nad Šitom glava)54 Šitna glava (Nad Šitom glava)55 Šitna glava (Nad Šitom glava)56 Šitna glava (Nad Šitom glava)57 Šitna glava (Nad Šitom glava)58 Šitna glava (Nad Šitom glava)59 Šitna glava (Nad Šitom glava)60
Todi
3.11.2016
Za popestritev dneva
26.12.2016
Danes v pravem jesenskem vremenu na Šitni glavi.
Obiska veliko, snega iz smeri pristopa malo, oziroma nič. Na senčnih straneh pa je sneg kljub visokim temperaturam trd in zbit. Nisva pa opazila nikogar, ki bi se odpravil naprej proti Mali Mojstrovki.
skala123
26.12.2016
Še nekaj mojih slik z obiska Šitne glave.Bil je lep sončen dan,ki je ponujal čudovite razglede.Videla pa sva tri pohodnike,ki so šli naprej na M.Mojstrovko.Lep pozdrav
Šitna glava (Nad Šitom glava) čez ruševje1 Šitna glava (Nad Šitom glava) del poti po brezpotju2 Šitna glava (Nad Šitom glava) pot proti Šitni glavi3 Šitna glava (Nad Šitom glava) pogled na prehojeno pot4 Šitna glava (Nad Šitom glava) Mala Mojstrovka5 Šitna glava (Nad Šitom glava) lep pogled proti M.M.6 Šitna glava (Nad Šitom glava) pogled z vrha proti Špiku,Škrlatici in ostalim vrhovom7 Šitna glava (Nad Šitom glava) Robičje8 Šitna glava (Nad Šitom glava) gornik malo pred vstopom v grapo proti M.M.9 Šitna glava (Nad Šitom glava) M.M.10 Šitna glava (Nad Šitom glava) v grapi11 Šitna glava (Nad Šitom glava)12 Šitna glava (Nad Šitom glava) malo pod vrhom13 Šitna glava (Nad Šitom glava) na vrhu Šitne glave14 Šitna glava (Nad Šitom glava) Škrlatica v ozadju15 Šitna glava (Nad Šitom glava) Slemenova špica16 Šitna glava (Nad Šitom glava) Prisojnik17 Šitna glava (Nad Šitom glava) Škrlatica18 Šitna glava (Nad Šitom glava) Špik19 Šitna glava (Nad Šitom glava) Kanjavec20 Šitna glava (Nad Šitom glava) pogled proti Vršiču21
10.8.2017

Lahko dostopen dvatisočak iz Vršiča. Potka je luštna in ne preveč strma. Primerna za velike in majhne in tudi kosmate bučke. Na travnatem vrhu je dovolj prostora za uživanje v razgledih, če so, ali za počivanje v miru in samoti. nasmeh

Šitna glava (Nad Šitom glava) - Malo pred meliščem in steno Grebenca nas potka usmeri desno1 Šitna glava (Nad Šitom glava) - Vrh Vršiča, Poštarski dom, Sovna glava, Tičarjev dom, prelaz Vršič2 Šitna glava (Nad Šitom glava) - Potko zmorejo tudi  kosmate bučke3 Šitna glava (Nad Šitom glava) - Šitna glava -2087 metrov visoka gora nad Vršičem4
zlatica
10.8.2017
Hj, hoj, Majda, tokrat pa nisi "utrgala" nobene rožice na pot; jih ni bilo ali ni bilo časa zanje velik nasmehmežikanje

Čas je bil, samo rožic ni bilo Zlatica.
zlatica
11.8.2017
uf, Majda, to je pa letos res botanična krizazmedenvelik nasmeh

Ob poti je bilo nekaj malega za pogled žalostnih rožic, na vrhu nič. Mogoče se po tem deževju stanje malo popravi.
Tolminc
13.8.2017
Danes na Šitni glavi in na Slemenovi špici. V miru in tišini na Šitni glavi, se mi je pridružil zgolj en pohodnik. Na Slemenovo špico je bilo pa romanjevelik nasmeh No jaz sem bil takrat že pri avtomobilu. Na poti brez posebnosti.
13.9.2017
Danes cesta na Vršič kopna do vrha (na spletni strani Prometno-informacijskega centra, je bilo še zjutraj ob 6h opozorilo, da je cesta prevozna samo z zimsko opremo. Kako prav sva storila, da sva kljub letnim gumam vseeno šla. Dan je bil prekrasen. Sneg se zares začne nekje pri odcepu poti za Šitno glavo, nato pa se debelina snežne odeje veča, na vrhu ga je bilo približno dvajset cm. Bila sva prva, ki sva zagazila v nedotaknjeno belino. Na nekaj mestih se je že rahlo splazilo. Na vrhu izredno močan in hladen JZ veter.
Med sestopom sva srečala večjo skupino tujcev. Ko sva jim predstavila razmere, so po premisleku obrnili nazaj. Je pa sonce opravilo svoje. Po zadnji tretjini sestopne poti proti Vršiču, so po poti tekli potočki snežnice.