seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Pod Kriško steno
 Pod Kriško steno
26.4.2010 - viharnik
Danes je bilo čudovito jutro in krasna ski tura pod Kriško steno je v celoti uspela.V celem dnevu smo se zbrali gor samo trije.Spodaj pa je koča gostila nekaj pohodnikov iz Kranjske gore.Snega je tukaj še kar precej in še ne kaže kakšnih zaključnih turnih smukov.Za vnaprej pa velja rana ura,zlata ura,tako za pohodnike kot turne smučarje,kajti po 12uri je povsem južno.Prilagam še nekaj slik,več opisa pa na Hribi-net.
Pod Kriško steno  Koča v Krnici1 Pod Kriško steno  Jutranji snopi žarkov čez Škrlatico2 Pod Kriško steno  Vzhodno ostenje Prisanka3 Pod Kriško steno  V Razoju4 Pod Kriško steno  Pot proti Kriški steni5 Pod Kriško steno  Tu zgoraj v senci je še dosti snega6 Pod Kriško steno  Na Kotlih pod steno7 Pod Kriško steno  Mali Razor8 Pod Kriško steno  Kakšen blažen mir!9 Pod Kriško steno  Ko sonce zasveti se stena prebudi-prebudi.10 Pod Kriško steno  Zadnji Kotel pod steno11 Pod Kriško steno  Vlakci plazičev se dričajo po žlebovih12 Pod Kriško steno 13 Pod Kriško steno  Pogled nazaj ob povratku(Pl.v Klinu 1010m)14 Pod Kriško steno  Čudovit Razor15 Pod Kriško steno  Pa tudi Jasna z jezerom16
hosti
26.4.2010
Zelo lepi posnetki Viharnik.
Ker nimam rada zime in zimskih vzponov, smo se s prijatelji letos prvič podali v hribe sprobat kondicijo. Lep izlet do koče na Klemenči jami v lepem sončnem vremenu in krasnih razgledih po okoliških hribih.
Na začetku poti se nam je pridružil prijazen kuža, ki nas je zvesto spremljal do koče in nazaj v dolino. Lp
viharnik
26.4.2010
Ker raje kot karkoli,najtežje prenašam poletje in vročino,pozimi najbol uživam do -20°C.Tudi jeseni so fantastične za hojo v gore,ko poletni dopustniki zaklučijo letno sezono gorništva.Hosti kar tako naprej na turah.Gora pa se ni treba bati ob dobri kondiciji in primerni opremi ter ciljih.
Kokta
16.4.2015
Par današnjih...
Pod Kriško steno 1 Pod Kriško steno 2 Pod Kriško steno 3 Pod Kriško steno 4 Pod Kriško steno 5 Pod Kriško steno 6 Pod Kriško steno 7 Pod Kriško steno 8 Pod Kriško steno 9 Pod Kriško steno 10 Pod Kriško steno 11 Pod Kriško steno 12
silvo1952
5.4.2016
Nedalja je bil idealen dan za vzpon in smučanje izpod Kriške stene, le veter je ponagajal in zavetrja seveda v Kotu ni bilo. Več na: http://www.gore-ljudje.net/novosti/125694/
narava
18.7.2016
Morda kdo ve kaksno je trenutno stanje na poti iz Krnice na Kriske pode?
MATKO 1
19.7.2016
celotna pot je kopna.sel vcerajnasmeh
narava
Super, hvala!
13.9.2017
Nekaj današnjih slik. Sneg se je začel na okrog 1800 metrih. Koča v Krnici je zaprta. Lp, Tadej
Pod Kriško steno  Jezero Jasna1 Pod Kriško steno  Razor2 Pod Kriško steno  Ob poti3 Pod Kriško steno  Velika Pišnica4 Pod Kriško steno  Velika Pišnica5 Pod Kriško steno  Ob poti6 Pod Kriško steno  Mala in Velika Martuljška Ponca7 Pod Kriško steno  Koča v Krnici8 Pod Kriško steno  Pri koči9 Pod Kriško steno  Mala in Velika Martuljška Ponca10 Pod Kriško steno  Slap ob poti11 Pod Kriško steno  Razgled s poti12 Pod Kriško steno  Višje je bil sneg13 Pod Kriško steno  Ob poti14 Pod Kriško steno  Pod Kriško steno15 Pod Kriško steno  Le od kod priteče voda, ki ni pitna?16 Pod Kriško steno  Koča v Krnici17 Pod Kriško steno  Škrlatica18 Pod Kriško steno  S primorske strani so se navlekle megle19 Pod Kriško steno  Planina v Klinu20