seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Mala Osojnica, Ojstrica
 Mala Osojnica, Ojstrica
zlatica
30.3.2018
Ja, tudi taki obstajajo eek, pa še mu niso zaračunali toliko, kot je stala cela akcija. velik nasmeh
primozg
25.4.2018
Nedeljski sprehod po blejskih razglednih točkah. Več slik in opis na https://gorskimoz.wordpress.com/2018/04/25/blejski-razgledi/
Mala Osojnica, Ojstrica1 Mala Osojnica, Ojstrica2 Mala Osojnica, Ojstrica3 Mala Osojnica, Ojstrica4 Mala Osojnica, Ojstrica5
bos
13.6.2018
Z boljšo polovico okrog Blejskega jezera in na Malo in Veliko Osojnico ter Ojstrico.
Mala Osojnica, Ojstrica Blejsko jezero1 Mala Osojnica, Ojstrica Mala in Velika Osojnica ter pred njo Ojstrica2 Mala Osojnica, Ojstrica Blejski grad3 Mala Osojnica, Ojstrica Blejski grad4 Mala Osojnica, Ojstrica Mala in za njo Velika Osojnica ter desno nižja Ojstrica5 Mala Osojnica, Ojstrica prva družinica6 Mala Osojnica, Ojstrica lokvanji7 Mala Osojnica, Ojstrica v različnih odtenkih8 Mala Osojnica, Ojstrica pisano9 Mala Osojnica, Ojstrica Blejski otok10 Mala Osojnica, Ojstrica so takšni11 Mala Osojnica, Ojstrica in takšni12 Mala Osojnica, Ojstrica druga družinica13 Mala Osojnica, Ojstrica pot na Malo Osojnico14 Mala Osojnica, Ojstrica pot na Malo Osojnico15 Mala Osojnica, Ojstrica z Male Osojnice16 Mala Osojnica, Ojstrica z Male Osojnice17 Mala Osojnica, Ojstrica poti so lepo označene18 Mala Osojnica, Ojstrica z Ojstrice19 Mala Osojnica, Ojstrica Mala in Velika Osojnica ter pred njo Ojstrica20
miri
13.6.2018
Prednjači sl.11.Čestitke.
1.11.2018
Lepo je bilo včeraj na Mali Osojnici, bolj kot na Ojstrici. Še sonček je polepšal razglede. Listje se še drži na drevesih in jesen je še vedno lepa.nasmeh

Mala Osojnica, Ojstrica - Babji zob z lasuljo1 Mala Osojnica, Ojstrica - Jesen je še vedno lepa2 Mala Osojnica, Ojstrica - Prenovljen in lep 3 Mala Osojnica, Ojstrica - Bim bam, slišim vso pot4
13.12.2018
Danes pa smo se Četrkovci -sekcija upokojencev PD Škofja Loka-podali na prelepo turo po okoliškem sredogorju okrog Bleda. Najprej smo se kar iz centra Bleda po vzhodni neoznačeni poti podali na Stražo.Je kar strma -vmes je celo varovana z jeklenico.Pot nas pripelje na smučišče Straža, ki ga zasnežujejo. Naprej pa po označeni poti mimo Riklijevega spomenika v Mlino. Od Mlina pa v Zako na označeno pot na Malo Osojnico. Ta pot ni tako nedolžna, saj jo premagamo s pomočjo jeklenic, stopnic in varovalnih ograj.Vrh Male Osojnice ponuja najlepši pogled na Blejsko jezero. Od tu pa še na Veliko Osojnico in Ojstrico.Na Ojstrico je vzpon malo zahtevnejši-skalnat,vendar je vzpon kratek.Nazaj pa v Regatni center,kje nas je čakal prevoz.
Mala Osojnica, Ojstrica Mimo tega prelepega hotela na vzhodno pot na Stražo.1 Mala Osojnica, Ojstrica Sama  pot ni označena, je pa opremljena z napisi.2 Mala Osojnica, Ojstrica3 Mala Osojnica, Ojstrica V pomoč je jeklenica.4 Mala Osojnica, Ojstrica5 Mala Osojnica, Ojstrica6 Mala Osojnica, Ojstrica Še ene jeklenice.7 Mala Osojnica, Ojstrica Skozi ta preduh.8 Mala Osojnica, Ojstrica Razgledišče Straža.9 Mala Osojnica, Ojstrica10 Mala Osojnica, Ojstrica Pogled na grad.11 Mala Osojnica, Ojstrica Smučišče Straža.12 Mala Osojnica, Ojstrica Gasilska v snegu.13 Mala Osojnica, Ojstrica Adrenalinski park Straža.14 Mala Osojnica, Ojstrica To bo treba enkrat preplezati.15 Mala Osojnica, Ojstrica Drugo razgledišče  Straža.16 Mala Osojnica, Ojstrica17 Mala Osojnica, Ojstrica Gasilska pri Riklijevem spomeniku.18 Mala Osojnica, Ojstrica Tretje razgledišče se imenuje Mlino.19 Mala Osojnica, Ojstrica Pogled od tu na otok.20 Mala Osojnica, Ojstrica Dol v Mlino v okljukah.21 Mala Osojnica, Ojstrica Mlino-to je vsekakor ponirek-ne vem pa točno kateri. Velik je kot raca mlakarica, ji jih je tu polno.22 Mala Osojnica, Ojstrica Na Malo in Veliko Osojnici in Ojstrico.23 Mala Osojnica, Ojstrica Pot je označena.24 Mala Osojnica, Ojstrica Ob jeklenici.25 Mala Osojnica, Ojstrica Po stopnicah.26 Mala Osojnica, Ojstrica Na razgledišču Male Osojnice.27 Mala Osojnica, Ojstrica Velika Osojnica.28 Mala Osojnica, Ojstrica Srečamo gamsa.29 Mala Osojnica, Ojstrica Na Ojstrico.30 Mala Osojnica, Ojstrica31 Mala Osojnica, Ojstrica Gasilskih je bilo danes kar nekaj.32 Mala Osojnica, Ojstrica Blejski otok .33