Kje se nahaja Kozji vrh (1628 m)?

V Sloveniji

V Avstriji

Na meji med Slovenijo in Avstrijo

Mala Osojnica, Ojstrica
28.4.2010 - heinz
Pot na Osojnico po stopnicah so ravno danes očistili listja ipd, klopi pa so na novo prepleskali. Dom muzealcev Slovenije odprt.
Lepo vreme- čudovit razgled.
Mala Osojnica, Ojstrica z Ojstrice1 Mala Osojnica, Ojstrica2
heinz
28.10.2010
te dni je na Osojnici in Ojstrici zanimivo za fotografe (skoraj kičasto)
včeraj sem peljal prijatelja, ki težje hodi. krog od doma muzealcev po stopnicah in nazaj prek ojstrice je zmogel brez težav.
osojnico bi se torej skoraj lahko uvrstilo med "razgledišča dostopna z avtomobilom".
Mala Osojnica, Ojstrica fotka s poti pred ta-strmimi stopnicami1 Mala Osojnica, Ojstrica iz Male Osojnice2 Mala Osojnica, Ojstrica še eno razgledišče na Osojnici - s pogledom proti Babjemu zobu in Bohinjski beli3 Mala Osojnica, Ojstrica na Ojstrici4 Mala Osojnica, Ojstrica na Ojstrici 25
PFranci
6.1.2015
Ker ima polna luna svojo moč,nisem mogel spati.
Najprej sem šel počakat vzhod k jezeru,čez par ur pa v njenem soju še na Osojnico in ob povratku še na Ojstrico.Splačalo se je.
Je pa pot zelo ledena.velik nasmehvelik nasmeh
Mala Osojnica, Ojstrica Lunin vzhod1 Mala Osojnica, Ojstrica2 Mala Osojnica, Ojstrica3 Mala Osojnica, Ojstrica4 Mala Osojnica, Ojstrica Grad s Triglavom v ozadju5 Mala Osojnica, Ojstrica Levo Triglav,desno Rjavina6 Mala Osojnica, Ojstrica Pod Osojnico7 Mala Osojnica, Ojstrica8 Mala Osojnica, Ojstrica Podled z Osojnice9 Mala Osojnica, Ojstrica10 Mala Osojnica, Ojstrica Počitek na Ojstrici11 Mala Osojnica, Ojstrica Kičasto12 Mala Osojnica, Ojstrica Ker je ura že pol polnoči,grem domov...13
otiv
6.1.2015
Franci, super nočna blejska pravljica. nasmeh Mene, kar slikice nosijo namesto lune. velik nasmeh
ales28
Full dobr nasmehnasmeh
Kokta
12.1.2015
Sobota 10.1.2015
Mala Osojnica, Ojstrica Dom Muzealcev 1 Mala Osojnica, Ojstrica2 Mala Osojnica, Ojstrica3 Mala Osojnica, Ojstrica4 Mala Osojnica, Ojstrica5 Mala Osojnica, Ojstrica6 Mala Osojnica, Ojstrica Na Mali Osojnici7 Mala Osojnica, Ojstrica8 Mala Osojnica, Ojstrica9 Mala Osojnica, Ojstrica10 Mala Osojnica, Ojstrica11 Mala Osojnica, Ojstrica Razgled z Ojstrice12 Mala Osojnica, Ojstrica13 Mala Osojnica, Ojstrica Stola14
12.2.2016

... Čudovit je pogled na jezero z otočkom in gore, ki imajo debelo snežno odejo.nasmeh

Mala Osojnica, Ojstrica - Bled z vrha1 Mala Osojnica, Ojstrica - Razgledi po Karavankah in K. S. Alpah2 Mala Osojnica, Ojstrica - Bled s pomola3 Mala Osojnica, Ojstrica - Tudi Ira uživa4
heinz
24.10.2016
sobotni pogled z Ojstrice, ki je imela veliko obiska z vseh koncev sveta:
Mala Osojnica, Ojstrica na Ojstrici1
Bojan_A
29.1.2017
Osojnica in Ojstrica sta znani razgledišči nad Blejskim jezerom. Danes sem jih obiskal, ker je Blejsko jezero zamrznilo. Za obisk Ojstrice so skorajda obvezne ta male dereze.

Priporočam: https://bojanambrozic.com/2017/01/29/zamrznjeno-blejsko-jezero/

Bolj podrobno o hribih nad Blejskim jezerom sem pisal tule: https://bojanambrozic.com/2013/04/16/trojcek-kucljev-okrog-blejskega-jezera/
Mala Osojnica, Ojstrica1 Mala Osojnica, Ojstrica2 Mala Osojnica, Ojstrica3
28.2.2017

... Potka je bila v nedeljo suha, še listja ni veliko. Razgledi na Bled in okolico so čudoviti..nasmeh

Mala Osojnica, Ojstrica - Tudi gamsi uživajo...1 Mala Osojnica, Ojstrica - Greben Karavank2 Mala Osojnica, Ojstrica - Begunjščica in Košuta..3 Mala Osojnica, Ojstrica - Lep je naš otoček...4
Todi
3.3.2017
Enkratno preživeli dan na Bledu in okolici, pa čeprav je bilo oblačno, in na momente sonce
Mala Osojnica, Ojstrica1 Mala Osojnica, Ojstrica poziranje2 Mala Osojnica, Ojstrica3 Mala Osojnica, Ojstrica4 Mala Osojnica, Ojstrica5 Mala Osojnica, Ojstrica6 Mala Osojnica, Ojstrica držim da ne potoni7 Mala Osojnica, Ojstrica8 Mala Osojnica, Ojstrica jih je 88, ...9 Mala Osojnica, Ojstrica10 Mala Osojnica, Ojstrica11 Mala Osojnica, Ojstrica12 Mala Osojnica, Ojstrica Lepo13 Mala Osojnica, Ojstrica14 Mala Osojnica, Ojstrica15 Mala Osojnica, Ojstrica16 Mala Osojnica, Ojstrica17 Mala Osojnica, Ojstrica ti moj srček18 Mala Osojnica, Ojstrica19
pohodnica53
3.3.2017
Super sličice Majda; še gamsi so ti polepšali dan.....lp nasmeh
4.3.2017
Hvala pohodnica53, ta kratek izlet ti resnično polepša dan.mežikanje
4.12.2017
Vedno je lep izlet, tudi včeraj je bilo tako. Potke so pomrznjene in male dereze niso odveč.nasmeh

Mala Osojnica, Ojstrica - Jutranji odsevi na gladini jezera1 Mala Osojnica, Ojstrica - Mala Osojnica2 Mala Osojnica, Ojstrica -  Snežni špalir pred razglediščem3 Mala Osojnica, Ojstrica - Otoček sredi jezera4
Tolminc
16.1.2018
Včeraj sva z ženo preživela dan na Bledu in na okoliških razglediščih. Kljub slabemu vremenu sva se imela super. Poti so bile ponekod blatne, spet drugje pomrznjene. Zima pač...nasmeh

Nekaj več pa tukaj:

Mala Osojnica, Ojstrica1 Mala Osojnica, Ojstrica2 Mala Osojnica, Ojstrica3 Mala Osojnica, Ojstrica4 Mala Osojnica, Ojstrica5
22.3.2018
Greh bi bil tak dan preživeti za štirimi stenami. Zato sva se zjutraj odločila, da bo danes ravno pravšnji dan za fotografiranje Blejskega jezera z meni sicer znanih razglednih točk nad Bledom, vendar vse do danes še nikoli obiskanih.
Podviga sva se lotila resno, z derezami na nogah takoj, ko sva krenila s ceste v gozd in vse do konca krožne poti so nama prišle še kako prav, kajti pot je bila mestoma poledenela, nazaj grede po strmini z Male Osojnice pa tudi zelo nevarna, zdrsna.
Mladi turisti pa so se vzpenjali v supergah, zdrsavali po poti, nekateri so vztrajali, četudi jim je šlo bolj nazaj kot naprej. Mladost je norost, res, kaj hočeš. Tudi gamsa sta nama prekrižala pot in lepo ju je bilo videti.

In zanimivo, vetra ni bilo danes čutiti v tem koncu, tako da je bilo na sončnih predelih prijetno, v senčnih predelih pa malo bolj hladno. lp
Mala Osojnica, Ojstrica jutro v Veliki Zaki1 Mala Osojnica, Ojstrica pot na Ojstrico2 Mala Osojnica, Ojstrica pot na Ojstrico3 Mala Osojnica, Ojstrica pot na Ojstrico tik pod vrhom4 Mala Osojnica, Ojstrica mi2 na Ojstrici5 Mala Osojnica, Ojstrica6 Mala Osojnica, Ojstrica7 Mala Osojnica, Ojstrica otok8 Mala Osojnica, Ojstrica Mali in Veliki Stol9 Mala Osojnica, Ojstrica na razcepu za Veliko ali Malo Osojnico10 Mala Osojnica, Ojstrica razgled s poti na Veliko Osojnico11 Mala Osojnica, Ojstrica na Veliki Osojnici, ki ni razgleden vrh12 Mala Osojnica, Ojstrica nazaj do odcepa in na Malo Osojnico13 Mala Osojnica, Ojstrica na razgledišču Male Osojnice14 Mala Osojnica, Ojstrica najlepši pogled na Blejsko jezero15 Mala Osojnica, Ojstrica dobra info tabla16 Mala Osojnica, Ojstrica samo otok17 Mala Osojnica, Ojstrica še ena od jezera18 Mala Osojnica, Ojstrica Straža, Dobra gora spredaj, zadaj Dobrča, Storžič19 Mala Osojnica, Ojstrica Koča na Golici - približano20 Mala Osojnica, Ojstrica21 Mala Osojnica, Ojstrica in pot z Male Osojnice sta nama prekrižala dva gamsa; gams 122 Mala Osojnica, Ojstrica gams 223 Mala Osojnica, Ojstrica s poti z male Osojnice24 Mala Osojnica, Ojstrica s poti z Male Osojnice25 Mala Osojnica, Ojstrica železne stopnice z dobro oporo26 Mala Osojnica, Ojstrica27 Mala Osojnica, Ojstrica še zadnji pogled na B. jezero28
22.3.2018
Krasne slike, lepe razglede sta imela. Je pa zanimivo, gamsa sta očitno domačina, ker jih jaz vsakič vidim.nasmeh
zlatica
Majda, lahko da sta domačina, vsekakor pa sta bila simpatična, poskočna in nič jima ni drselo velik nasmehvelik nasmehnasmeh
29.3.2018
26.3.2018

Ponedeljkovo popoldne sva s princesko izkoristila za obisk Bleda in potep na omenjene vrhe. Pot je bila precej blatna, sneg pa samo še sem ter tja in ni predstavljal ovire. Gneče kar nekaj, le Velika Osojnica je samevala.

Majdag in Zlatica, gamsi so ! Midva sva pod Veliko Osojnico srečala tri, kar blizu poti in princeska (na povodcu) jih ni prav nič motila nasmeh

29.3.2018
turbo, lepo, da sta uživala s princesko in seveda srečala tudi gamse. nasmeh