Najvišji vrh Stojne je...

Ledenik

Rozi,enkratno! Čestitke...obema.
anka
27.7.2016
In to vse zaradi neboglasnice!
mukica
Rozka vse čestitke ....nasmehnasmeh
"vodnika" in sotrpina smo srečal v Dovjem ,tebe pa očitno zgrešilmežikanje
pinkerton
27.7.2016
mukica ti pa si analitik, meni se iz te objave niti najmanj ne sanja, kdo je bil rozkin vodnik in sotrpin zadrega
rozka
Hvala "garmont"nasmeh in
hvala "mukica", drugič pa skupaj na "limonado"mežikanje
mukica
27.7.2016
Pinkerton...naključno srečanje in prijezen pogovor...cool
Kot je že napisala Rozka...sta uživala v samoti in prav veliko mojstrov ,ki vedo kako se tej stvari streže in ki se podajo v te konce ni mežikanje
31.7.2016
Vernar se mi v petek ni izšel. Ker sem bil sam nisem tvegal prehod prek izpstavljenega grebenčka od predvrha . Skala je bila zjutraj še vlažna.Tudi potka na prevrh je bila mokra, spolzka-potrebna je bila velika previdnost pri sestopu.Tokrat sem prišel na Velo polje k Vodnikovemu domu z Uskovnice prek planine Konjščice. Prvič sem izbral ta dostop. Kmalu mi je bilo žal, ker je bila gozdna pot kmalu po Uskovnici od spravila lesa popolnoma preorana ,blatna. Vmes sem naletel celo na ubrano petje iz tabora skavtov-nekaj enkratnega . Kar dol sem se usedel in poslušal.Pot od planine Konjščice do Vodnikove doma nam je dobro znana.Bolj je bila pravzaprav bolj zanimiva pot nazaj na planino Uskovnico.S planine Zgornji Tosc sem se po okljukah spustil na opuščeno planino Spodnji Tosc. Žal je potka deloma zasuta s številnimi malimi podori.Naprej od planine je potka lepo speljana .Na nekem odseku je celo varovana z jeklenico. Deloma poteka po izpostavljnem strmem pobočju.Je označena, samo je zgleda malo uporabljena .Prav veliko pohodnikov ni.Se pa kar vleče kar okoli dve ure s planine Zgornji Tosc do Uskovnice.
Vernar Planina Uskovnica s kapelico in čudovitim ozadjem.1 Vernar Izberite smer.2 Vernar Konji na paši.3 Vernar Tabor skavtov.4 Vernar5 Vernar Blatna gozdna pot do planine Konnjščice.6 Vernar Planina Konjščica.7 Vernar Mali Draški vrh.8 Vernar Podor pred Vodnikovim domom.9 Vernar Poznan pogled na našega očaka.10 Vernar Vodnikov dom.11 Vernar Mišelj vrh.12 Vernar Moj plan ni bil izpoljnen -Vernar z leve.13 Vernar Bohinjska vratca.14 Vernar Tako zgleda Tosc od Bohinjskuh vratc.15 Vernar Pred predvrhom Vernarja.16 Vernar Vernar.17 Vernar Prek tega si nisem drznil iti.18 Vernar Lepo je tam gor na 2.000 metrih.19 Vernar20 Vernar Planina Spodnji Tosc.21 Vernar Ostenje Ablance.22 Vernar Deloma izpostavljena potka na Uskovnico.23 Vernar Izvir na poti -žejni ne bomo.24 Vernar Pred Uskovnico.25 Vernar Tej poti se reče čez Čiprje.Prvič sem slišal za to pot.26
otiv
Lepo, Brane.
Vodnik mora poznati tudi imena gora v primeru orientacije in na slikici 15 je Veliki Draški vrh in ne Tosc. nasmehmežikanje

31.7.2016
Bo držalo otiv.Tako se res vidi Veliki Draški vrh z predvrha Vernarja.Zgleda da se Tošc in Veliki Draški vrh dotikata .S te strani sta videta oba nedostopna-z južne strani pa so lepi travnati predeli-predusem Tošc.
gorski svizec
30.8.2016
26. 8. sem se skupaj s kolegom povzpel na Vernar. Gora je čudovita, kot nek stražar nad Vodnikovim domom. Izbrala sva pravi dan, saj je bila pot v strmini suha, plezanje ni delalo večjih preglavic, pomagajo pa možici in iskanje logičnih prehodov. Z doseženim vrhom se nama je izpolnila velika želja in užitek je bil posedati na vrhu in uživati v razgledih na velikana Triglav in okolico.
Vernar1 Vernar2 Vernar3 Vernar4 Vernar5 Vernar6 Vernar7
Tomaž11
18.12.2016
Danes na Vernarju z Rudnega polja.Razmere mešane...do Jezerca ponekod ledeno,naprej do Studorskega prevala malo snega,malu ledu in nekaj kopnega nasmehOd prevala do Vodnikovega doma je pot večinoma kopna z nekaj ledenimi odseki.Od V.doma pa do vrha pa kopna.
Vernar Od Studorskega prevala je pot večinoma kopna1 Vernar Že v bližini Vodnikovega doma se odpre lep pogled proti Triglavu2 Vernar Planika sameva3 Vernar Planina Velo polje 4 Vernar Desno Vernar5 Vernar Vodnikov dom6 Vernar Proti vrhu7 Vernar Krma8 Vernar Že na grebenu9 Vernar Tudi polž je prilezel na vrh :)10 Vernar11 Vernar Kredarica12 Vernar Tosc13 Vernar Z zadnjimi žarki obsijan.....14
18.12.2016
Sliki 4 in 6 meni najlepši!
Ljubica Š.
Vse slike so lepe.
Wine
19.12.2016
Tomaž, sodeč po slikah je greben Vernarja kopen?
Tomaž11
Wine greben je kopen,je pa nekaj malega snega od Vodnikovega doma pa do Bohinjskih vratc ampak ne predstavlja nobenih težav.
palček plezalček
21.12.2016
Tomaž, hvala za idejo. nasmeh
Vernar1 Vernar2 Vernar3 Vernar4 Vernar5 Vernar6
Gorska planika
23.12.2016
Verjetno nista potrebovala derez?
palček plezalček
Ne. Je pa s predvrha proti vrhu Vernarja (kratek spust) lahko sitna edina flika snega na grebenu. Zaradi razmehčanosti se mi je odpeljalo pod nogami.