Mala Mojstrovka
michael66
30.6.2008
Ja res gre iz južne,me je mal zmotil v opisu tisto o slemenu in hanzovi pa preveč se "smučamo" po melišču,da bi bolje poznal južno pot od začetka.Hvala za pojasnila in LP.nasmeh
Mala Mojstrovka1
zamet
6.7.2008
Nekaj utrinkov iz Slemenove špice in Mojstrovke(Hanzova-super)

skrajnik
19.7.2008
Mene pa zanimajo razmere na MALO MOJSTROVKO, Hanzova smer. Kako je s potjo, sneg, ...

hvala..nasmeh
viharnik
19.7.2008
S sabo vzemite čelado in varovalni komplet,drugače pa kakšne zime ne boste doživeli tam gori.Čuvajte se nevihte!Lp.
andrejp
24.7.2008
Včeraj izkoristil zadnji dan dopusta in po Hanzovi na vrh Male Mojstrovke. Snega ni, varovala so ok. Je pa včeraj pihal močan in hladen veter, tako da sem uporabil tako kapo kot tudi rokavice. Je pa bilo kar veliko ljudi na poti, tako da je čelada skoraj obvezna.
Lp Andrej
6ar
28.10.2008
poleti za znoret kok je ljudi, jeseni hodiš sam
Mala Mojstrovka1 Mala Mojstrovka2 Mala Mojstrovka3 Mala Mojstrovka4 Mala Mojstrovka5 Mala Mojstrovka6 Mala Mojstrovka7
27.11.2008
Le kdo bi hodil v službo na tak lep sončen zimski dan. Zapeljem se na Vršič, cesta kopna iz smeri Trente. Sicer pa obvezne verige, tisti, ki to določa že ve, še dobro, da ni zaprta zaradi nevarnosti snežnih plazov. Seveda grem peš, gaz je že narejena direkt gor čez melišče vse do Grebenca in še malo naprej, tam pa se je končalo. Tudi dol sem videl tri sledi deskarjev, ampak je šlo kar precej po kamnih. Za smučanje še definitivno ni. Sicer pa naprej tudi ni bilo težavno saj je veter ves novi sneg spihal, ponekod nekoliko trdo, vendar derez nisem rabil. Z vrha prelep razgled pa kaj bi pravil, saj ga vsi poznate. Kakšnega hudega mraza ni bilo, le ob povratku je začel pihati rahel JZ, pa naj spet pada, saj ga je tako še premalo.
Mala Mojstrovka Po melišču gor proti1 Mala Mojstrovka Pod Grebencem2 Mala Mojstrovka Prečenje3 Mala Mojstrovka proti V. Mojstrovki4 Mala Mojstrovka Tudi v Ratečah je povsem zimsko5 Mala Mojstrovka proti Mangartu6 Mala Mojstrovka V. Mojstrovka7 Mala Mojstrovka Od Špika levo do Dolkove špice desno8 Mala Mojstrovka Triglav, pred njim Bovški Gamsovec9 Mala Mojstrovka Pogled z vrha po plošči10 Mala Mojstrovka prelaz Vršič11
fpetel1
30.11.2008
Super slike.
Pa sem ravno v petek planiral izlet na M. MOjstrovko. Ko sem pa videl, da je cesta baje iz Kranjske gore zaprta sem spremenil plan in šel s kolegom na Begunjščico. Bi šel pa ta teden, če ne bo kaj preveč nevarnosti plazov.
Če veš, prosim sporoči, kako je s prevoznostjo ceste na Vršič. Saj lahko gremo tud z bovške strani.

Hvala za odgovor!
1.12.2008
Cesta ni bila zaprta, so pa objavljali, da so potrebne verige, kar pa je seveda tako ali tako normalno, da jih imaš. Ali jih je potrebno uporabiti ali ne, pa je stvar razmer. No glede na sedanje vreme sploh ni kaj razmišljati o kakšnem vzponu, pa tudi vprašanje kdaj bo cesta spet prevozna.
2.1.2009
V novo leto je najbolje stopiti tako, da se povzpneš na kakšno goro. Izbral sem Veliko in Malo Mojstrovko. Dan prelep, nobenega mraza, sneg odličen. Kaj bi gornik hotel še več!
Mala Mojstrovka Veliki Ozebnik in Jalovec1 Mala Mojstrovka Pelc nad Klonicami2 Mala Mojstrovka Proti Grebencu3 Mala Mojstrovka Megla nad zgornjesavsko dolino4 Mala Mojstrovka Proti Veliki Mojstrovki5 Mala Mojstrovka Mala Mojstrovka6 Mala Mojstrovka Kamnito snežne umetnine7 Mala Mojstrovka Smučar8 Mala Mojstrovka Jalovec9 Mala Mojstrovka Mangart10 Mala Mojstrovka Triglav11 Mala Mojstrovka Zamegljene doline12 Mala Mojstrovka malo risanja13 Mala Mojstrovka še več risanja14 Mala Mojstrovka15 Mala Mojstrovka Prisojnik16 Mala Mojstrovka Visoko na nebu17 Mala Mojstrovka Prelaz Vršič18 Mala Mojstrovka Nad 24. ovinkom vršiške ceste, pardon ruske19 Mala Mojstrovka Avtobus zaenkrat ne vozi, da ne bi kdo čakal20 Mala Mojstrovka Ena boljših sankaških prog21 Mala Mojstrovka Zanimiva druščina vozil22
mbohinc2
2.1.2009
Morm t rečt,da so čudovite slike!S katere strani si se pa ;povzpel; na Vršič?
3.1.2009
Hvala, na Vršič je "šlo" iz Trente. Do razgledne točke (Šupca) cesta vzrono posipana, naprej pa štirikolesni pogon ali verige.
dj12
Lep dan na Vršiču, ni kaj - omenil si eno boljših sankaških prog , v katero smer pa si mislil, in ali je dovoljeno se sankati po cesti ?
Hvala za odgovor in srečno v gorah 2009 !!
3.1.2009
Omemba pod sliko je bila bolj mišljena kot ideja za podjetne Trentarje, seveda bi bilo sankanje možno, predvsem pa varno le ob zaprti cesti. Seveda pa bi lahko z enako dejavnstjo, kot so jo pred leti že imeli ob zaprti cesti nadaljevali tudi na Gorenjski strani. Ampak interesi so različni in če bo denarja dovolj bo izvedeno tudi pluženje.
dj12
Še enkrat hvala za hiter odgovor in LP .
pikec1
21.3.2009
Jutri bi se odpravil na Malo in Veliko Mojstrovko pa me zanimajo razmere, če je kdo zadnje čaase hodil kaj tam okoli.
Hvala
kolesar
21.3.2009
Tudi mene vleče v ta konec bi prosil za info o razmerah.nasmeh
sk2
kolesar
Hvala za info.mežikanje
pikec1
hvala za info , pol pa gremo mal pogledat, pa bolj zgodaj bo treba pomoje it.