Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...
20.8.2013 - Majdag

...Iz planine Pecol na Montaž. Gor in dol po Pipanovi lestvi. Nadaljevali smo po poti Leva proti Ceria Merlone. Se povzpeli na Foronon del Buinc in prespali v bivaku. Zjutraj pa proti škrbini Prednje špranje in nato vzpon na Koštrunove špice. Spust do Mojzesove škrbine in potem luštna pot na Viš.
Nato se je začela prava skalna uživancija. Vse do konca poti A. Goitan. S povratkom na Viško planino in potem v dolino do avta. Toliko jeklenic, različnih lestev, ozkih navpičnih žlebov, skalnih poličk nad prepadi še nisem videla. Ko jih gledaš si sploh ne moreš zamisliti, da bo tam treba iti. Bilo je norooo lepo, poti so enkratne, niso pa za vrtoglave. Ampak nahrbtnik je bil pa težaknasmehvelik nasmeh
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...  - Montaž2
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Po Pipanovi gor in dol3
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...  - Še dolga pot je pred nami4
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Triglavska roža in jeklenica6
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Na Špiku hude police kar mrgoli obiskovalcev7
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Poljub8
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...  -Ob poti9
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...  - Proti Foronon del Buic-u10
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Je firbec11
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...  - Koštrunove, Viš, Nabojs, razgled vse do Višarij in naših Julijcev12
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Pri bivaku13
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...  - Skok ali ?15
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...  - Tudi  Triglav se vidi16
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Zadnji pozdrav sonca17
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Čudovite oblike skalovja19
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Prepadi, povsod enosmerne22
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Lepa pot, jeklenice so precej ohlapne23
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Kakšno okrasje ima na glavi24
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Koštrunove špice, vrh25
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Proti Mojzesovi škrbini26
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Dvoboj27
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Na Višu28
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Skalna uživancija po poti A. Goitan29
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Konec poti A. Goitan, znamenje ob poti31
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...  -Guido Corsi32
Janiel74
20.8.2013
Bravo. Super tura! Kar velik del te me še čaka, a so ti konci eni najlepšihnasmeh
Slika 27 zmaga nasmeh
andrej78
20.8.2013
Super tura in slike,čestitke!!!Isto imam v planu,koliko je hoje po dnevih?

... Andrej težko reči za čas. Mi smo hodili prvi dan z vsemi počitki in fotkanjem 10 ur. Drugi dan pa 14 ur. Jaz pri vzpenjanju hodim bolj počasi, s prvo in drugo. Navzdol pa ni problema. Odvisno od človeka. Kozorogov je bilo pa zelo veliko. Tudi čisto pri bivaku so lizali skale.nasmeh
Ja Janez, 27 zmaga, se strinjamnasmeh
BibaS
Ooo, fantastično! Čudovite fotke nasmeh
LidijaJesih
Lepa tura, lepe fotke! Čista desetka!
20.8.2013

...Hvala Biba in tebi Lidija. Tudi tvoje opise sem prebrala. Lepo je v teh koncihnasmeh
slavi0902
čudovita tura,slike so fantastične,samo kapo dolnasmeh
26.8.2013
Kislo vreme včasih čisto prav pride da se malo uredi fotke zadrega. Bil sem del ekipe, ki je prehodila zgoraj omenjeno prečenje in vsi smo enakega mnenja da je to enkratna tura nasmeh. Prenočevanje na vrhu gore nad 2500m pa je sploh nekaj posebnega velik nasmeh. Prilagam nekaj fotk za zbujanje skomin zavijanje z očmi.
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...1
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...31
janez.novak
1.9.2013
Včeraj smo prehodili pot Leva iz smeri Montaža proti ŠHP. Pot je odlično zavarovana. Tiste, ki po njej še niso hodili bi opozoril, da morajo biti pazljivi na travnatem delu pred spustom v škrbino - pot ni najbolje vidna. Spust v škrbino je dobro zavarovan. Pri vzponu na ŠHP pa se bodo malo guncali na lestvi, nad njo pa je na levi strani ena štanga, ki ni fiksna (ne prijemat!), pa tudi jeklenica je bolj tanka. Drugače pa je pot čudovita, po moje nekje na nivoju Ceria Merlone (seveda krajša) in lažja od Anite Goitan.
peterveter
Pozdrav!
A je kdo v zadnjem času morda prehodil to pot? Predvsem me zanima v kakšnem stanju je pot, bivak,... Pa zanima me še, če se da kje na poti naliti čiste vode? nasmeh
Hvala za kakršenkoli info. mežikanje

Peter
31.7.2015
dobra tura,, bo treba enkrat v kratkem po njej

srečno
31.7.2015
@peterveter ... te poti še nikoli nisem dobil v slabem stanju. Bivak je super, se pa že zna zgoditi da ni več prostora v njem za prespat. Pojdi med tednom. Vode ni od Pecola do koče Corsi.
greš za 1 dan, ti ne bo treba spatnasmeh
peterveter
31.7.2015
Super, hvala za odgovore. nasmeh
@redbull Mogoče, če mi tvoje noge posodiš, moje klecnejo. velik nasmeh
marusah
31.7.2015
Peterveter: celotno pot sva s prijateljico prehodili v zacetku meseca. Tako Ceria Merlone kot Anita Goitan sta zavarovani kolikor je potrebno, kaksnih kriticnih mest ni in gre brez tezav. Do vode sva prisli na sneziscu med zacetkom ene in koncem druge poti a zna biti, da ga je vrocina preteklih tednov ze spravila v tekoce stanje. Bivak je super, cist in popolnoma opremljen (vsako lezisce ima dve deki). Kaksen info najdes se na objavi na www.freeapproved.com - Potepanje po zah.jul.
Lp, Marusa
3.8.2015
Soboto sva z Urbanom prehodila čudovito pot.
Začela sva iz parkinga 5 proti Amalii, čez Findeneggov ozebnik na Montaž. Nadaljna pot je bila pot Leva in Ceria Meerlone. Spust do Prednje Špranje in vzpon na Koštrunove špice. Od tukaj dol do Zadnje Špranje in spet nekaj vzpona do Viša. Sledil je spust po Goli Nordest, kjer mora biti velika pazljivost, vrhnji del ima kar nekj šodra. V spodnjem delu so pa dodane nove jeklenice in nekaj metrov na novo nadelane smeri, bil serm kar presenečen. Pohvala! Snežišče je vedno tukaj, a letos se ga lahko celo ob steni obhodi, drugače pa tudi po snegu nižje ni problem, saj ni takšnega naklona-cepin je kar priporočljiv!
Mimo koče Pellarini do parkinga 3 in potem po lepem kolovozu 2 km nazaj gor do avta. Časovno če koga zanima to nanese z hitro hojo med 12-do 13 ur.
Krasna tura!

Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...5
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... na Višu6
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... v G.Nordest7
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... nove jeklenice in malo boljša smer8
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... snežišče, ob steni se mu lahko izogne,, ampak to samo letos9
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... koča Pellarini10
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...11
julya
18.8.2015
Prejšnji teden sva si končno izpolnila dolgoletno željo prečiti Viševo skupino in Poliške špike. Osebno se mi je zdelo, da terja pot Ceria-Merlone več zbranosti kot A.Goitan, tako da je žal zmanjkalo volje za Špik nad Špranjo in bo treba še enkrat gormežikanje
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... na Divji kozi1
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Špik nad Špranjo in Špik nad Nosom z Viša2
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Mala špica3
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Mojzes4
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... proti zahodu se jaže Špik nad policami5
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...7
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... hvala, Igor8
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...9
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...10
11.8.2016
Tole je predvsem povabilo na prečenje Poliških Špikov vsem tistim, ki želijo obiskati enega najlepših predelov Julijskih Alp. Spanje v izjemnem bivaku Luca na samem vrhu enega od Špikov bo pričaralo posebno vzdušje nasmeh. Pot je v celoti dolga cca 40 km z 3500 višincev ( Montaž in prečenje do konca Goitanke z obiski bližnjih vrhov )

Pot čez Findeneggov ozebnik na Montaž je na novo označena, zavarovane poti Leva, Merlonka in Goitanka so normalno prehodne. Ta vikend je bilo na celotni poti izjemno malo obiska, najbolj verjetno zaradi močnega vetra. Tudi bivak je bil prazen zmeden. Planina Krni dol / Cragnedul je že drugo leto zaprta, tako da tam ne računajte na osvežitev. Corsi je bil precej poln, so pa tam nekaj praznovali in delili zastonj pasto velik nasmeh.

Še nekaj branja, z opombo da bivaka Luca Vuelich na vrhu Špika nad nosom v času tega prispevka še ni bilo ….. http://www.gore-ljudje.net/novosti/68658/

Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Jutro, rahlo megleno, mrzlo in precej vetrovno. Kratke hlače so romale v nahrbtnik1
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Proti sedlu2
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Na poti proti Findeneggovem ozebniku je bilo na srečo zavetrje, kozorogov pa nikjer3
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Markacije so nove, neokusne. Tudi v ozebniku so nove packe4
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Hiter povratek z neznosno prepišnega in mrzlega Montaža in spust po lojtri6
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Začetek prečenja proti Špiku hude police7
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Takšen ambient te spremlja na celotni poti Leva8
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Kamnito srce9
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Dve deklici, kamnita v ozadju in sopotnica v ospredju11
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Znamenita nihajoča lestev, ki pa je že nekja časa lepo pritrjena12
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Smer za Špik hude police13
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Planina Montaž v dolini. Slovenci bolje slišimo na ime Pecol14
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Na vrhu Špika hude police. Megleni pokrovi na vršacih so vztrajali cel dan15
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Nadaljevanje prečenja Poliških Špikov po Merlonki16
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Malo kozorogov je bilo na celotni poti, tokrat ogromna čreda mladine17
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Oznaka za bivak Luca Vuerich18
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Pogled proti Montažu v enem od redkih trenutkov ko mu je odpihnilo megleno kapo19
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Bivak na izjemni lokaciji se že kaže v daljavi20
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Solnica za kozoroge v bližini bivaka21
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Bivak22
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Spominska tabla padlemu alpinistu na bivaku23
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Nova pridobitev .... zbiralnik kapnice z opozorilom, da voda ni pitna24
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Notranjost bivaka. Še vedno je urejen in čist, kljub Čehom ki so ga seveda že odkrili25
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Meglene kape so kljub močnemu vetru vztrajale večino dneva26
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Večeri se, Špik nad špranjo že dobiva večerno podobo27
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Še malo in dan se bo dokončno poslovil30
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Bivak v zlati večerni barvi31
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Utrinek. Nova pridobitev bivaka je tudi odcejalnik mokrih čevljev32
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... V bivaku sva bila sama. Zjutraj v njem ni bilo ravno toplo33
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Sonce se prebuja v nov dan. Veter je zavijal celo noč in tudi zjutraj žal še ni pojenjal34
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Slovo od najinega prenočišča35
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Pogled nazaj na Špik nad nosom z bivakom na vrhu37
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Še ena lojtra, tokrat poškodovana, a uporabna40
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Tja dol v špranjo bo treba41
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Najin sledeči cilj .... Koštrunove špice42
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Pri kapelici. Tu je križišče poti iz doline v dolino in iz vrha na vrh44
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Pogled nazaj pri vzponu na Koštrunove špice. Tam za robom sva šla nedaleč nazaj45
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Tudi v nesmislu WW1 se najde kaj lepega46
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Koštrunove špice ... prevrtane, izklesane, zabetonirane, z ogromno ostanki WW147
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... V eni izmed kavern. Gora je prevrtana podolgem in počez48
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Betonska peč, ki je še dolgo potem ko je ogenj ugasnil nudila toploto vojakom v baraki, 49
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Na vrhu Koštrunovih špic50
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Stalna spremljevalca. V ozadju firbec, ki ga je strašno zanimalo kaj počneva na tem odročnem vrhu51
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Začetek Goitanke v Mojzesovi škrbini52
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Tam čez vodi zavarovana pot53
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Proti Višu je bilo več obiska54
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Viševo pogorje55
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Gamsova mati56
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Odcep za Viš z Goitanke57
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Vrh je bil meglen, prepišen. Vse štiri na sliki je zeblo :)58
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Spust z Viša in nadaljevanje po Goitanki59
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Pot vodi večinoma po ozkih policah60
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Tak ambient te spremlja večino poti po Goitanki61
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Utrinek62
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Ogromno je jeklenic. Vzponi in sestopi po njih si sledijo eden za drugim63
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Tole je bilo treba malce dodelati64
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Ključno mesto Goitanke. Dolg, ozek in zelo strm žleb65
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Tudi tukaj je potrebno nekaj telovadbe, je pa atraktiven prostor za fotke66
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Goitanka se v nadaljevanju za nekaj časa odpre67
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Zaključek Goitanke pri kapelici, naprej je dokaj nezahtevna pot Cavalieri68
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Pogled proti Trbiški špici69
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Corsi, koča v čudovitem gorskem ambientu70
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Tokrat so v Corsiju nekaj praznovali. Imeli so orkester in delili zastonj pasto71
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Slovo od Viševe skupine, prijaznega Corsija in dolg povratek na Pecol72
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Planina Krni dol sameva že drugo leto. Hiše se zaraščajo, živine ni73
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Planina s Kaninskim pogorjem v ozadju75
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Del prehojene poti, midva pa sva že v *ciljni ravnini* :)76
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Kamniti stražar na planini Montaž ( Pecol )77
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... Zemljevid prehojene poti. Dolga je približno 40 km in ima 3500 m višincev78
skalaš70
11.8.2016
Lepa tura in zelo zelo lepe fotke! Lep pozdrav in varen korak še naprejnasmeh.
lepa tura, ki jo ponovim letos, le da bo prvo na vrsti Viš