Kje se nahaja Kozji vrh (1628 m)?

V Sloveniji

V Avstriji

Na meji med Slovenijo in Avstrijo

Montaž
100jan
10.8.2009
Bravo Rok,lepa tura, dober opis. L.p.
ugn
Rok, tole je bil pa izvrsten podvig. Koliko ur hoje (plezanja) je to približno, za povprečnega hodca?
Pa cenik parkiranja je zanimiv - tule bi zraven pasala še slika s parkirišča v Bohinju
Rok
10.8.2009
Za povprečnega hodca je približno 16 ur hoje.
Jaz sem štartal ob 6:20 zjutraj, nazaj na izhodišče pa sem prišel ob približno 22:00.
Video:
Kozorogi - Kozorogi na Montažu
100jan
13.8.2009
Včeraj me je premamila tale Rokova varianta. Pozabil sem karto in očala in bil po številnih ovinkih, vzponih in spustih tako razorientiran, da sem jo s Škrbine prednje špranje po meliščih, snežiščih in mehkih travah, zadovoljno užgal v dolino-seveda napačno (Viška pl.)velik nasmeh
Ni kaj, nazaj gor , izgubil sem 1h40' in na drugi strani me je seveda ujela noč. So pa te čudne it. markacije, v soju čelke, vidnejše kot podnevi. Štartal sem ob 8h, na Montažu točno ob 12h, pri avtu ob 22:12h. G.p.
stanko11
22.7.2010
zanima me, če kdo ve, kakšne so razmere na poti pl. Pecol-Montaž (kakšno je stanje varoval, je na poti še kakšno snežišče)

Bojan_A
27.7.2010
Jaz imam namen iti na Montaž iz planine Zajezere po ferati Via Amalia. Zanima me pa kje bi bilo potem najbolje sestopiti.

Na zemljevidu sem videl da gre ena pot po vzhodnem grebenu Montaža in se ptoem čez čas usmeri z grebena navzdol proti severu. Zanima me kako težka je ta pot in če obstaja kakšen opis poti le te.

Hvala in LP, Bojan
Gorazd G
27.7.2010
Bojan, v mislih imaš verjetno Kugyjevo "pot". Od zavarovane poti ni veliko ostalo. Sedaj je to resna plezarija. Opis najdeš v letošnjem junijskem PV-ju, v Stritarjevih 111, Miheličevih Julijskih Alpah, Mašerinih Zahodnih Julijcih in verjetno še kje.

Če se želiš vrniti v Zajzero, ne gre drugače kot po isti poti. Lažje je seveda, če sestopiš po običajni poti na Pecol. Le prevoz si moraš urediti.

Pa srečno!
Bojan_A
27.7.2010
Aha, hvala Gorazd. To je torej Kugyeva pot. Nanjo smo se odpravljali lani, pa nas je prehitela zima.
dindo
2.8.2010
Včeraj 1.8.2010 prvič na Montažu,vreme fenomenalno,vzpon in sestop pa kar zahteven zaradi novozapadlega snega,po grebenu in na vrhu ga je bilo cca 20 cm.Šli smo čez Pipanovo lestev,nižje na sedlu cela čreda kozorogov,na vrhu pa izjemni razgledi.Nepozaben dan
Montaž Kaninsko pogorje iz planine Pecol1 Montaž trop kozorogov pod sedlom Forca dei Disteis2 Montaž lepotci pod ostenji Montaža3 Montaž sedlo Forca dei Disteis4 Montaž vstop v steno5 Montaž prvi sneg pod Pipanovo lestvijo6 Montaž skobe pod lestvijo7 Montaž vzpon po Pipanovi lestvi,kar zanimivo8 Montaž pot po grebenu9 Montaž vrh10 Montaž razgledi 111 Montaž razgledi 212 Montaž razgledi 313 Montaž pogled na osvojeno mogočno goro iz koče Rifugio di Brazza14
Santi
2.8.2010
Tudi s sinom sva se včeraj povzpela na Montaž,skozi Findeneggov ozebnik in nazaj čez Pipana.Razmere v zgornjem delu ozebnika povsem zimske,v spodnjem pa mokra skala,tako da se drugače prijetno poplezavanje spremeni v malo bolj zahtevnega. Pa kljub temu odlična tura...
IgorZlodej
19.8.2010
Danes se s kolegom kljub ne najboljši vremenski napovedi odpraviva na Montaž. S Pecola greva razmeroma pozno, ker pa je tura kratka nama to ne povzroča preglavic. Hodiva preko zelenih planjav kjer se pasejo krave, ki dajejo produkt za znameniti sir Montasio, ki pa ga menda po že stoletja znani recepturi delajo pregovorno zviti Italijani kjerkoli in ne le pod Montažem. Ko prideva na sedlo Vrh Strmali sledi kratek počitek. Proti zahodu in nad Clapadorio je vse več jasnine. Ko sva na Veliki polici sonce že skoraj preveč greje. Pri bivaku Adriano Suringar je drugi postanek, potem pa nekaj korakov nazaj in v Findeggov ozebnik. Končno se začneva malo razgibavati. Plezanje v žlebu nama je zaenkrat še v užitek, z leti pa bo to postal že pravi podvig. Kmalu sva na grebenu in seveda tudi na vrhu. Razgled je kot vedno krasen, le da tokrat v gosto meglo. Skoraj brez postanka sva že v sestopu. Tu in tam se skozi meglene zavese odgrne pogled na Zajzero eno najlepših alpskih dolin. Sestopiva po Pipanovi lojtri in tu prvič srečava ljudi, dejansko samo en avstrijski par. Ob opiranju na gosto meglo sestopiva do dolgih melišč, ki so še kako pripravna za hitrejši sestop. Seveda se ne moreva meriti z kozli, ki se pasejo v bližini, ampak počasi tudi midva prideva na spodnje travnike obširnih planjav Pecola in do koče Brazza, kjer brez Gässerja pač ne gre zaključiti takega lepega vzpona.
Montaž širne planjave pod Montažem1 Montaž sedlo vrh Strmali2 Montaž proti Veliki polici3 Montaž pri bivaku Suringar4 Montaž proti Findeneggu5 Montaž vodna osvežitev6 Montaž7 Montaž8 Montaž9 Montaž10 Montaž11 Montaž po lojtrci gor, po lojtrci dol12 Montaž tamle dol bova šla13 Montaž kozel med kozli po melišču navzdol14 Montaž kozliček pa raje na travi15 Montaž ležijo kot krave16 Montaž s terase koče Brazza je vedno lep razgled17 Montaž na Kaninski ledenik18 Montaž ponudba sirov vseh vrst19 Montaž20 Montaž obiščite planino na Pecolu, ne bo vam žal21 Montaž in tudi nama ni bilo žal, da sva se ustavila v gostišču na spodnji Krnidolski planini22
viharnik
19.8.2010
Se mi že kar sline cedijo po domačih salamah in siru.Upam da v septembru še obratujejo v sirarnijezik.Lepo turo sta naredila,Lp!nasmeh
IgorZlodej
Živjo viharnik, planino zaprejo 15. septembra, ja tudi salame so visele v desnem kotu, ki pa se na fotografiji ne vidijo. Je pa planina s prodajalno, barom in ponudbo tipične kmečke hrane odvzela dobršen del pogače, ki bi sicer ostala v koči Brazza.
clo
20.8.2010
Igor, čudovita fotoreportaža. Meni je okrog Montaža res lepo, priporočam vsem ture v tem delu, ko se ti odpira pogled na Montaž.
maiden
Lepo! V nedeljo greva s kolegom!
sherpa
26.8.2010
očitno je bil Igor eden od zadnjih, ki je na vrhu še videl križ eek

robter
26.8.2010
ne vem kva je fora, da podre tist križ. verjetno ga niso italijani kar brez razloga postavili.
pa da se mu ga da dol nosit.
lynx
26.8.2010
Mogoče je bil dotrajan in je bolj na varnem v kakem muzeju, gor ga bo pa nadomestila kopija. velik nasmeh
Tomažke
V nedeljo 22.8. je to stalo na vrhu... nasmeh
Montaž1
robter
26.8.2010
sej piše v povezavi od sherpe, da ga je Marko odstranil, ker mu je šel na jetra