Rjavina
LEA ŠTUMBERGER
31.3.2019
Ni bila spet toliko rana ura, ko smo štartali. Ob 5ih smo parkirali v Krmi, po razrukani in zaledeneli cesti smo se odpeljali do konca poti. Krenemo proti Kredarici. Kot vsi, a ne za dolgo. Nad Prgarco se usmerimo desno proti Rjavini.

Hodimo pod pobočjem Rži. Sneg je bil »že« moker, težek, prediralo se je. Čisto vsak korak. Ampak od gaženja je vse hujša postajala vročina in veter, ki se je ta dan vzel dopust.

Nadaljujemo proti grapi. Pod grapo nas počaka plazovina, stara dan ali dva. Čez zbito plazovino smo hitro vstopili v grapo. Razmere so bile presenetljivo dobre. Tudi za pikanje.

Razgledna grapa, ki se proti koncu postavi precej navpično, nas po poti animira z manjšimi plazovinami, curljanjem s kapnikov, tudi kakšen kamen je zaropotal.

Iz grape izstopimo na desno saj nam pot zapre skalni skok. Po grapi pridemo na pobočje, kjer se odločamo kako in kaj. Nikjer ni bilo ravno dosti snega, povsod je kapljala voda, mestoma smo cepine zabijali v travo in skale, mestoma v zbit sneg. Razmere so bile čisto zmešane. Južno pobočje je ponekod precej prepadno, zato smo vsak korak zelo previdno stopali. Pa smo vseeno nekako našli pot direkt na vrh.
Ob 11.30 smo na vrhu. Razgled do koder seže oko. Ker se nam je sneg skoraj pred očmi spreminjal v bazen, smo z vrha hitro sestopili - čez streho in potem smo ponovno zavili proti zahodu, proti naši grapi.

Še enkrat smo prečili izpostavljeno pobočje in se spustili rikverc po grapi navzdol. Odgazimo do vhoda v grapo, vsa pot rikverc je bila že spet »nova« - čez naše stopinje so se odpeljali plazovi.

Ko pridemo ven iz grape, ne izberemo isto pot za domov. Prečili smo proti letni poti, ki gre iz Krme proti Staničevemu domu. Spet smo gazili in se neprostovoljno sončili. Vmes smo se še malo zgubili med borovci, ampak na koncu smo se priključili poti proti Krmi.

Zaključek – naredili smo zahtevno turo, 11h in 20km. Spomnim na to turo bo vroč.

BLOG ZAPIS
Rjavina1 Rjavina2 Rjavina3 Rjavina4 Rjavina5 Rjavina6 Rjavina7 Rjavina8 Rjavina9 Rjavina10 Rjavina11 Rjavina12 Rjavina13 Rjavina14 Rjavina15 Rjavina16 Rjavina17 Rjavina18 Rjavina19
Planko
30.6.2019
28. 6. na Rjavini po plezalni poti iz Kota.

Pot je dobro opremljena z jeklenicami in klini, sta pa na Z strani 2 precej globoki snežišči, ki zahtevata kratko prečenje (vsako 3-5 m). Derez si nisem natikal, cepin je pa kar prav prišel za večjo stabilnost in boljši občutek.

Priporočam cepin in čelado za to pot.
mizakaši
6.7.2019
Po prijetno topli Ojstrici pred tednom dni včeraj po plezalni s sotrpinko na Rjavini.Po vsej verjetnosti edina včeraj.na poti je res še manjše snežišče katero je brez zimske opreme kar sitno za prečenje , še malo težje obiti.Drugače pa krasna tura.Na vrhu malo megle malo sonca.Spust do Staničeve pa potem nazaj v Kot.No tukaj pa je že bilo čutiti sezonski utrip,
zamet
8.7.2019
Kakšna je kaj cesta v kot
funnyboy
Preteklo soboto je bila v dobrem stanju, le tu in tam kakšen jarek od vode.