Špik
Trobec
9.2.2020
Na kulturni praznik je bilo tudi vreme kulturno in dovoljevalo uživaški obisk Špika nasmeh

Špik1
Špik10
Špik11
15.2.2020
Čista jeba. V četrtek, ko sem načrtoval včerajšnji izlet, si nisem predstavljal, da bo to najzahtevnejša tura te zime. Če ignoriram občasen začetni led na cesti ob Pišnici, pa je le-ta povzročal že večje težave v spodnjem delu Kačjega grabna, saj zaradi mešanja ledu in skale ne veš, kako bi ukrepal. No, dereze sva si s kolegom navezala šele v spodobni strmini v ravno prav trdem snegu. Veselje ni trajalo dolgo, saj se je sneg pod težo človeka kmalu začel predirati, prenesel bi le otroško težo. Žal se je ta kalvarija nadaljevala skoraj do zadnje strmine. Midva seveda ne obupava, čeprav ne dobiva od edinih dveh obiskovalcev tega dne, ki sta že sestopala, nič kaj vzpodbudnih vesti. Eden od njiju je bil Jure, tudi član tega foruma. Sem in tja se je privlekel kakšen oblak, nekajkrat je tudi močno povleklo, na Lipnici je veter nosil sneg.jezen
Tu se slabe stvari končajonasmehnasmeh. Zadnja strmina je bila prava pesem,(če bi imel dva cepina bi šlo še lepše) veter je popolnoma ponehal, oblački so se razbežali in na vrhu sva uživala ob razgledih, malici in fotografiranju brez rokavic. Razen omenjenih dveh, nisva cel dan (tudi po vrhovih) opazila nobenega človeka.
Po obveznem obisku pri Dani, sem bil doma tik pred sončnim zahodom.
Ker me v prste ni zeblo, zopet malo več slik.velik nasmeh
Špik Pelci, Mojstrovke in Robičje s Kačjega grabna.1
Špik Najvišje tri Rateške Ponce2
Špik Pogled proti zahodu3
Špik Mogočni Prisank...4
Špik ...in Mangart. Spredaj Vevnica in Strug5
Špik Kraljestvo Pelcev.6
Špik Končno na vrhu.Levo se pokrivata Frdamane police in Vrh nad Rudo, desno Podkoren in kranjskogorska smučišča, ter Rušica, Rigljica in Kurji vrh s Kranjsko goro.7
Špik Kukova špica. Nič kaj drugačna, kot pred slabim mesecem, ko sem bil v gosteh.8
Špik Razor, Krn, spredaj Lipnica9
Špik Kepa, Dovška Mala Kepa in Gubno21
Špik Greben Pelcev22
Špik Krokarja23
Špik Mali Oltar 2521. Še enkrat hvala, Drago da sem eden redkih srečnežev, ki je stal na njem.24
Špik Travnik in Mojstrovke25
Špik Špik. Nebo skoraj ves čas brezhibno35
Mcgiver
15.2.2020
Ni kaj dodati, edino kapo dol.
Ni sile, @Mcgiver, pravijo, da kar te ubija, te krepi.velik nasmeh
Mcgiver
16.2.2020
Je, je, sem mislil na opis, fotografije in živi leksikon poznavanja gora. (sicer pa tako kot vedno) nasmeh
Še enkrat hvala, @Mcgiver. Z veseljem opišem vsako lepo turco in dodam slike z opisi. Je pa tako, da ti neki hrib, na katerem si bil večkrat, z vseh možnih strani, ter ga prepoznavaš tudi s sosednjih hribov, počasi 'zleze pod kožo'nasmeh
Pa še popravek predzadnjega stavka v prvem odstavku (ker ni možno več popravljat v originalu)
Eden od njiju je bil Jaka, tudi član tega foruma.
(emšozadrega)
Trobec
16.2.2020
To so se pa kar spremenile razmere v 1 tednu.
j.
Prava majhna enciklopedija naših najlepših gora! Čestitke Tone! Za vzpon in predstavitev!
17.2.2020
Zares so martuljške ene najlepših, sicer brezpotnih in manj obiskanih. Tu ni niti poleti masovnega obiska.
AnteP
Odlične slike!
18.2.2020
Hvala, Ante. Kadar me ne zebe v prste in je dobra vidljivost, so z dokaj dobrim fotičem izpolnjeni vsi pogoji za solidne posnetke.