Viševnik
lencka
20.11.2017
Po sobotni napovedi vremena sva se odločila, da se odpraviva na Viševnik. In res so se vremena Kranjcem zjasnila po 10 uri, pred tem pa sva občudovala igro barv in cel kup adrenalinskih športnikov, ki so se v dolino potem vračali na različne načine...po smučeh, na deski med ruševjem, pa tudi na lopatkah po zadnji plati. Tako je bilo občasno slišati iz grmičevja razne krike, pa ne vem ali iz veselja ali iz strahu...
No na srečo smo vsi v enem kosu prišli v dolino...
Viševnik Bohinj v megli1 Viševnik črno bela slika....2 Viševnik3 Viševnik4 Viševnik5 Viševnik sonček se že kaže :)6 Viševnik7 Viševnik naredi se čudovit dan8 Viševnik9 Viševnik10 Viševnik11 Viševnik12 Viševnik13 Viševnik14 Viševnik je bila brzina....slika ni dobra15 Viševnik16
sg8
27.11.2017
Je bil kdo včeraj ali danes na Viševniku?
Lisica
28.11.2017
Nekaj danasnjih...razmere super za hojo. Ledu ni, pod vrhom nekaj napihanega snega.
Viševnik1 Viševnik2 Viševnik3 Viševnik4 Viševnik5 Viševnik6 Viševnik7 Viševnik8
skala123
3.12.2017
Jasno,mrzlo jutro na Pokljuki je obetalo lep dan.Res je bil prekrasen dan,zimska pravljica na Viševniku.Snega je precej,pot je uhojena.Smučarjev in pohodnikov veliko.Skratka,danes čista uživancija.Lep pozdrav.
Viševnik jasno,mrzlo jutro na Pokljuki1 Viševnik Viševnik2 Viševnik del poti ob smučišču3 Viševnik po strmi grapi4 Viševnik del poti5 Viševnik razgled z poti6 Viševnik pogled na del prehojene poti7 Viševnik pot ob grebenu proti vrhu Viševnika8 Viševnik Triglav9 Viševnik prihajam na vrh10 Viševnik vrh Viševnika11 Viševnik srečanje z hribovskim prijateljem Rokom12 Viševnik daleč se je videlo13 Viševnik čisto na sveže prehojeno14 Viševnik še en čudovit pogled na naše prelepe  gore15
3.12.2017
Danes smo se v polni družinski postavi odpravili na Viševnik. Vzpeli smo se čez pl. Konjščico in delali gaz čez Jezerce in Srenski preval do Viševnika. Udiralo se je mestoma čez kolena, marsikje pa manj, ker je precej spihano. Na Viševniku smo seveda naleteli na bolj obljudene predele, kjer je gazi dovolj. Lep, kar mrzel zimski dan. Zima se je letos pričela presenetljivo hitro, občutek imam, da bodo letos snežne razmere boljše kot lani. Krplje pa smo pustili doma zanalašč.velik nasmeh
Viševnik Jutro na Rudnem polju1 Viševnik Planina Konjščica2 Viševnik Gaženje proti Jezercu3 Viševnik Pred Jezercem4 Viševnik Gaženje na Srenski preval5 Viševnik Pred vrhom Viševnika6 Viševnik Na Viševniku7 Viševnik Spust z Viševnika8 Viševnik Simpatično zimsko popoldne9
Bojan_A
17.12.2017
Viševnik je bil danes verjetno ena najbolj okupiranih gora: https://bojanambrozic.com/2017/12/17/visevnik-na-pravi-nacin/
Viševnik1 Viševnik2
blazius
19.12.2017
Danes kljub delavniku kar nekaj ljudi. Seveda ne toliko kot včeraj. Razmere dobre, dereze načeloma niso potrebne...še ena slikica večera
Viševnik1
31.12.2017
Včeraj na Viševniku v polni družinski postavi. S seboj smo imeli krplje, ki pa niso koristile, ker je gaz narejena, vrhnje pobočje pa je tudi precej spihano, na vrhu mestoma že kar trdo. Tako smo zaključili z obiskom višjih gora za letos.
Viševnik Dolinica1 Viševnik Kažipot je že skoraj zalit2 Viševnik Vrhnje pobočje3 Viševnik Pobeljene Bohinjske gore4 Viševnik Na vrhu5 Viševnik Sestop6
31.12.2017
Na Viševnik po gazi, gor se zadržim več kot 1 uro. Po spustu grem na Plesišče in, ko vidim, da še hodijo na Viševnik grem še enkrat opazovat sončni zahod. Več v slikah.
Viševnik več kot uro opazujem gore in meglice po dolinah1 Viševnik2 Viševnik3 Viševnik Plesišče in nazaj an Viševnik po4 Viševnik zahod5 Viševnik6 Viševnik7 Viševnik8 Viševnik9
pantani1
2.1.2018
Danes na
Viševniku.Krplje stestirane. Vse do zadnjih 50 višincev s krpljami, nato sem zaradi spihanega snega in posledično ledene podlage nataknil dereze.Spust s krpljam po celcu. nasmeh
oms
11.1.2018
Višenik 10.01.2018
Viševnik1 Viševnik2 Viševnik3 Viševnik4 Viševnik5 Viševnik6 Viševnik7 Viševnik8
skala123
18.1.2018
Danes na Viševniku orkanski veter,zato sem malo pod vrhom obrnil.Drugače je sneg trd,ponekod napihan,potrebne dereze.Bilo je pa kar veliko smučarjev in nekateri so se isto obračali zaradi orkanskega vetra.Lep pozdrav.
Viševnik razpotje1 Viševnik Viševnik2 Viševnik del poti3 Viševnik močno je pihalo4 Viševnik orkanski veter5 Viševnik veter se je samo še krepil6 Viševnik del poti proti Viševniku7 Viševnik pogled proti vrhu8 Viševnik lepi razgledi9 Viševnik daleč se je videlo10 Viševnik Ablanca,Tosc,Draški vrh11 Viševnik pogled proti Bohinjskim goram12 Viševnik močno piha13 Viševnik del poti pri sestopu14 Viševnik smučišče15 Viševnik Stol16 Viševnik pri Jurčku zaprto17
janez.novak
24.1.2018
Včeraj sem naredil krožno turo Rudno polje Jezerca Srenjski preval Viševnik Rudno polje. Razmere zelo dobre, le za pot z Jezerc na Srenjski preval in potem na Viševnik je potrebna popolna zimska oprema, saj je je sneg zelo trd in poledenel.
Viševnik Pogled z Jezerc proti Srenjskemu prevalu1 Viševnik Na Srenjskem prevalu2 Viševnik To pa je višina snežne odeje na Jezercih3 Viševnik Pogled proti Viševniku4
primozg
29.1.2018
V soboto prehojena enaka pot, kot janez.novak pred mano. Krasno vreme, sneg pomznjen in trd. Od Jezerc naprej potrebna popolna zimska oprema. Več slik in opis poti na https://gorskimoz.wordpress.com/2018/01/29/zimski-visevnik/
Viševnik1 Viševnik2 Viševnik3 Viševnik4 Viševnik5
viharnik
16.2.2018
Včeraj na mrzlo Pokljuko klasično turno proti Visevniku.
Snega je na Pokljuki obilo in bo tam zaradi planote ter smrecja v senci držal se precej proti poletju.Spura za turase gre levo ob vlečnici in je vse do vrha lepo narejena tako za turase, kot krpljarje, katerim se ne ugreza, pes borderji pa so se ustavili že pod Plesiščem.Na vrhu hlad in brezvetrje, sonce na južnih pobočjih pa že pridobiva na moči.Sever je še popolnoma suh ne predelan sneg, na jugu pa uležan gostejši težji suh sneg, ki ni več idealen za turno smuko, se ugreza, ker ga je preveč, ustavlja in moti pri zavojih.Pod Plesiščem severa v hosti pa tista prava smuka s plavanjem do kolen.Skupina, ki je startala z Velikega Selisnika, je zadela popolno terno po senčni dolini vse do sp ceste.Na Rudnem polju so se zagrebčani smeje čudili tako velikim količina snega, katerega na Slemenu nimajo.Gor je kasneje prišlo še kar nekaj avtobusov, celo iz Pule.Snega je ogromno, turnih uzitkov pa bo tudi v prihodnje še dovolj, ko se sneg dodatno predela, lp! nasmeh
Viševnik1 Viševnik2 Viševnik3 Viševnik4 Viševnik5 Viševnik6 Viševnik7 Viševnik8 Viševnik9 Viševnik10 Viševnik11 Viševnik12 Viševnik13 Viševnik14 Viševnik15 Viševnik16 Viševnik Smučar z MDV17 Viševnik18 Viševnik19 Viševnik20 Viševnik21
misace
Juhej mežikanje
Viševnik1
hudick
16.2.2018
Viharnik, kakšne so razmere za navadne pešake? Se da priti do vrha brez smuč in krplj?

MitjaBelak
Tole za pešake, pa tudi mene že malo zanima.
Viharnik ali pa morda kdo drug, zelo vesel bom kakšne informacije.
PFranci
16.2.2018
Da se brez opreme tudi za pešake.nasmeh
KJ
Tale je drugače malo 'lovska'. Pozimi brez opreme!?!