seznam forumov / Slovenija / Splošni pogovori / Slovenske planine v vseh letnih časih
 Slovenske planine v vseh letnih časih
4.9.2017
Danes sem se pa odločil, da poiščem malo znano planino Četeže, ki je nekako najniže ležeča planina nad Srednjo vasjo v Bohinju.Do nje imamo dva pristopa. Ali se je lotimo direktno iz Srednje vasi ali od Jereke prek Spodnjega Podjelja in planine Javornice.Gor sem šel iz Srednje vasi v Bohinju. Na koncu vasi zavijemo v sotesko potoka Ribnice in nekako po mostičku zagledamo na desni strani odcep poti in to je naša prava pot. Odcep ni nič označen. Potka nato poteka ob starem opuščenem kolovozu, ki je nekoč veljal za glavno pot na planino. Dandanes se zarašča in zasipa.Nekajkrat zavije potka kar na kolovoz ali pa ga preči.Potka se zgleda bolj malo uporablja.Je pa uhojena in ne moremo zgrešiti. Je pa kar nekoliko strma.Do planine imamo nekako uro hoda.Potrebno nam je premagati le malo prek 300m višinske razlike-Srednja vas -590m, planina Četeže 937m. Nenadoma se znajdemo pri prelepi planini. Tu najdemo štiri lepo urejene stanove. Planina je lepo pokošena -suha mrva žal leži na kupih na robu planine. Planina ima izvir dobre vode.

Nadaljeval sem na planino Javornico, kjer sem kako leto nazaj že bil od planine Šeh in naprej po strmi poti v vasico Zgornje Podjelje.
Slovenske planine v vseh letnih časih Srednja vas v Bohinju.1 Slovenske planine v vseh letnih časih Slabo viden odcep na desno.2 Slovenske planine v vseh letnih časih Po potki.3 Slovenske planine v vseh letnih časih Kolovoz je še viden,ampak se zasipa.4 Slovenske planine v vseh letnih časih Prispeli smo na planino Četeže. Nekje je zapisano samo senožet Četeže.5 Slovenske planine v vseh letnih časih Zakaj se je mrva zavrgla mi ni jasno.6 Slovenske planine v vseh letnih časih Štirje stanovi so lepo vzdrževani.7 Slovenske planine v vseh letnih časih8 Slovenske planine v vseh letnih časih9 Slovenske planine v vseh letnih časih10 Slovenske planine v vseh letnih časih11 Slovenske planine v vseh letnih časih12 Slovenske planine v vseh letnih časih13 Slovenske planine v vseh letnih časih14 Slovenske planine v vseh letnih časih15 Slovenske planine v vseh letnih časih Celo zelenjavni vrtiček imajo.16 Slovenske planine v vseh letnih časih17 Slovenske planine v vseh letnih časih18 Slovenske planine v vseh letnih časih Voda.19 Slovenske planine v vseh letnih časih Celo njivo krompirja imajo.20 Slovenske planine v vseh letnih časih21 Slovenske planine v vseh letnih časih Tudi nekoč so bili tu stanovi.22 Slovenske planine v vseh letnih časih Od nekdaj mogočnih stanov so ostale le ruševine.23 Slovenske planine v vseh letnih časih Zapuščam planino.24 Slovenske planine v vseh letnih časih Gozda cesta pride na planino iz Zgornjega Podjelja.25 Slovenske planine v vseh letnih časih Vmes pridemo do dveh bi rekli rovtov ali senožet.26 Slovenske planine v vseh letnih časih27 Slovenske planine v vseh letnih časih Tu je bil nekoč velik stan.28 Slovenske planine v vseh letnih časih Drugi rovt ali senožet.29 Slovenske planine v vseh letnih časih Tako pridemo do planine Javornica. Sedaj točno vem katera je ta planina.30 Slovenske planine v vseh letnih časih31 Slovenske planine v vseh letnih časih Lepa je.32 Slovenske planine v vseh letnih časih33 Slovenske planine v vseh letnih časih34 Slovenske planine v vseh letnih časih Vmes nato na poti srečamo par lepih travničkov in   bi rekel jaz šupami za seno.35 Slovenske planine v vseh letnih časih36 Slovenske planine v vseh letnih časih37 Slovenske planine v vseh letnih časih V Zgornjem Podjelju.38
8.9.2017
Danes mi je uspelo obiskati samo Štularjevo planino na poti na Češko kočo na Spodnjih Ravneh. Na velikem parkirišču moramo takoj zaviti na desno-pot je označena. Od tu imamo do Češke koče 2. uri.Pot se kar hitro vzpenja in je kar precej strma. Pred planino pa nas čaka presenečenje -popolnoma nova cesta, ki nas popelje na planino.Zgleda, da bodo lastniki planine obnovili kočo na planini.

Nazaj grede sem zavil na Zgornjem Jezerskem v Makekovo Kočno in skušal poiskati Povšnarjevo planino, ki naj bi se nahajala nekje na koncu gozdne ceste-pot na njo naj bi vodila na koncu ceste na levo.Na zemljevidu sta na planini vrisana celo dva objekta.Peljal sem se po gozdni cesti nekako dve tretjini poti,nato sem nadaljeval do konca ceste peš.Nadaljeval sem po nekakšnem kolovozu, pa še ta se je končal po kakih sto metrih. Nazaj grede sem opazil nekakšno stezico na desni strani(če greš gor je na levi strani) Šel sem malo po njej-šla je strmo navzgor,zato sem se raje vrnil na gozdno cesto. Vmes sem videl tudi lepo urejeno razgledišče na desni strani.Nekje za odcepom za na Veliki vrh je odcep za Murijevo planino. To planino bom šel iskat naslednjič.
Slovenske planine v vseh letnih časih Izhodišče.1 Slovenske planine v vseh letnih časih Kar strma pot.2 Slovenske planine v vseh letnih časih Prečimo popolnoma novo cesto, ki pelje na planino.3 Slovenske planine v vseh letnih časih Na koncu pa kar po njej do planine.4 Slovenske planine v vseh letnih časih Koča na planini-prav take se spomnim izpred trideset let.5 Slovenske planine v vseh letnih časih6 Slovenske planine v vseh letnih časih Zgleda , da jo bodo obnovili.7 Slovenske planine v vseh letnih časih8 Slovenske planine v vseh letnih časih9 Slovenske planine v vseh letnih časih Zarastla se pa v vseh teh letih ni.10 Slovenske planine v vseh letnih časih11 Slovenske planine v vseh letnih časih12 Slovenske planine v vseh letnih časih Ima izvir vode.13 Slovenske planine v vseh letnih časih Počivališče na planini.14 Slovenske planine v vseh letnih časih Od tu imamo do Češče koče še debelo uro hoda.15 Slovenske planine v vseh letnih časih Nato sem se zapeljal na Zg. Jezersko in v Makekovo Kočno.To pa je že posnetek koče v gozdu tam okrog Kopišč.16 Slovenske planine v vseh letnih časih Na koncu gozdne ceste  je celo klopca -prave poti za naprej pa nikjer.17 Slovenske planine v vseh letnih časih Bila je sicer megla, gozda cesta iz Makekove Kočne pa je široka ,lepo vzdrževana.18 Slovenske planine v vseh letnih časih Stopničke na razgledišče na katerega sem naletel.19 Slovenske planine v vseh letnih časih20 Slovenske planine v vseh letnih časih Razgledišče.21 Slovenske planine v vseh letnih časih Danes pravega razgleda ni bilo.22 Slovenske planine v vseh letnih časih Na panoju na Zg. Jezerskem se točno vidi kam sem se peljal.23
14.9.2017
Danes sem pa našel novo planino v blejskem koncu. To je planina Vršana. Do nje pa ni tako enostavno priti. Iz Bleda se zapeljemo proti Bohinju in kmalu zavijemo levo v vas Kupljenik in na koncu vasi proti Taležu. Ta čas je pot od kmetije Lenčk zaprta.Jaz sem sice šel po njej, vendar opozarjam, da naj se po njej ne hodi.Na križišču poti pri spomeniku zavijemo na desno na precej zdelan opuščen kolovoz. Kmalu bomo na levi zagledali planino.Na planini sta dve kočici za skladiščenje mrve. Obenem kočici služita kot krmišči za divjad. Planina je lepo pokošena.Ne vem ali gor kaj pripeljejo živino na pašo.

V tem koncu je kar nekaj planin, ki jih bom še letos skušal najti-Ricman,Oblakova,Talež,Prihod,Čmarjeva,Žnidarjeva,Ribenska,Tamar in Selska.
Slovenske planine v vseh letnih časih Na koncu vasi Kupljenik proti Taležu.1 Slovenske planine v vseh letnih časih Mimo rovtov.2 Slovenske planine v vseh letnih časih Tudi to srečamo na poti.3 Slovenske planine v vseh letnih časih Proti planini.4 Slovenske planine v vseh letnih časih Planina Vršana.5 Slovenske planine v vseh letnih časih6 Slovenske planine v vseh letnih časih7 Slovenske planine v vseh letnih časih8 Slovenske planine v vseh letnih časih9 Slovenske planine v vseh letnih časih Nekoč je bil stan.10 Slovenske planine v vseh letnih časih Celo hruško tu najdemo.11
14.9.2017
Šele pri pregledu planin v tem koncu sem ugotovil, da sem šel prek planine Prihod. Na planini je koča za seno in lovska preža.
Slovenske planine v vseh letnih časih Začetek v Kupljeniku.1 Slovenske planine v vseh letnih časih V smeri Babjega zoba.2 Slovenske planine v vseh letnih časih Na poti.3 Slovenske planine v vseh letnih časih Pred planino.4 Slovenske planine v vseh letnih časih Planina Prihod.5 Slovenske planine v vseh letnih časih6 Slovenske planine v vseh letnih časih7 Slovenske planine v vseh letnih časih8