Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

Kanin
26.2.2009 - pegas43
V soboto smo imeli družinski izlet na Kanin . Gor smo šli z gondolo pogledati kako izgleda več kot 8 m snega . Seboj sem imel dva fotoaparata da to zabeležim . Vendar nas čaka poleti še eden izlet da primerjamo višino snega - ko ga ni !!! . Prilagam nekaj slik , katere - upam prikažejo višino snega .
LP Franci iz Celja
Kanin Zgornja postaja Kaninske gondole12
ursula100075
14.8.2011
Tudi mi smo imeli družinski izlet. Začeli smo pri postaji B in do Doma Petra Skalarja hodili 3:30 min. Pot je v gozdu sicer vidna vendar zelo zaraščena, kasneje pa so markacije na skalah zelo zbledele. Prespali smo v Domu in drugi dan odšli do Kanina (2:10). Dom je lepo urejen, sicer pa smo bili zelo navdušeni nad gostoljubnostjo oskrbnikov. Prilagam še nekaj slik s poletnega Kanina.
Kanin oznaka stoji ob poti vendar jo je zlahka zgrešiti1
Kanin spodaj je vidna vrsta do Prestreljnika7
IgorZlodej
30.12.2011
Popoldne se je naredil lep mrzel zimski dan. Nekaj slikc.
Kanin nad dolino Krnica1
Kanin ni Pipi7
Kanin proti Krnu8
19.10.2012
Danes sem si za turo izbral Kanin v upanju, da je kopen, štartam zelo zgodaj iz B postaje oz. še malo višje, markacije so na določenih mestih slabe, med potjo je nekdo imel zajtrk, višje ko pridem do razgleda na najvišje vrhove Kanina mi je že bilo jasno da bo težko priti gor, zimske gojzarje sem imel, pot se do malo pred steno vleče, ko pridem tja slišim, kako doli letijo skalce od taljenja snega, malo si še ogledujem pobočja in spremljam, kaj se dogaja, odvrne me takoj, da bi se sploh približal južni steni, kjer gre pot vzdolž, odločim se da vseeno dosežem en nezahteven skoraj kopen vrh, nato pa čez pode proti postaji, kljub temu, da so bile temperature okoli 10°C je bil sneg v senci trd.
Kanin1
Kanin18
Kanin19
31.10.2012
Prilagam še video: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=o-AuC4F7eYo, vrhovi me bodo počakal, razen če zadrega
mary
Krasno mežikanje
evgenc
15.7.2013
včeraj naredil krožno pot: iz prelaza v žlebeh (nevejski preval) do koče gilberti (žičnica še ne vozi, urejena nova planinska pot zahodno od smučišča)), preko sedla bela peč do bivaka marušič (občasno manjša snežišča),od bivaka marušič čez vrh krnice do vrha kanina (povsem kopno, varovala OK, oznake dobre), spust preko severne stene (nova varovala, del jeklenic v steni pod snegom!)na kaninski led, snežišče do poti čez foran del muss (nujno cepin in dereze), nazaj čez sedlo bela peč in po smučišču na prelaz v žlebeh
VanSims
Če se ne motim je "Na žlebeh"...
IgorZlodej
15.7.2013
@evgnec, pišeš o novih stvareh, so pa stare že vsaj 4 leta, tako pot ob smučišču, kot varovala na Via Juliamežikanje glej temo Visoki Kanin.