Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

seznam forumov / Slovenija / Družinski izleti / Mežakla po grebenu
 Mežakla po grebenu
29.6.2010 - Majdag

Jesenice-Podmežakla

Mimo športne hale,skozi podvoz,pa smo pri oznakah na cesti,ki označujejo našo pot.Gremo desno po stezici in nato po kolovozu,ki se kmalu priključi gozdni cesti.Nadaljujemo levo,pot je kar dobro označena.Na desni se potem naša pot odcepi od gozdne ceste.Malo pred vrhom (,na smreki desno smerokaz za Jesenice),zavijemo levo proti grebenu.Pot je dobro uhojena in markirana.Imamo lepe razglede na Jesenice,okoliške kraje in Karavanke.Vmes si ogledamo še partizansko bolnico,je dobro označena.Potem ,pa nadaljujemo proti oddajniku.Tam si malo oddahnemo in uživamo ob pogledu v dolino.Naša pot se nadaljuje še malo naprej do naravnega mostu .Res lepo,čav!
Mežakla po grebenu Začetek poti1
Mežakla po grebenu Redko cvetje ..18
heinz
29.6.2010
No, Majda, (za moje pojme) resnično navdušuješ, saj o naši prečudoviti Mežakli tukaj, pa tudi drugje na internetu ni zaslediti kaj dosti. Škoda.
Redko obiskana planota je to, vredna mnogo več kot le omembe- naša Mežakla.
Veseli me da si tam uživala! Gotovo se kdaj- gori, v njeni tišini tudi srečamo!
LP heinz!!
3.7.2011
Partizanska bolnica, oddajnik, naravni most...
ravno pravšnja tura, če so še druge obveznosti. Samo bolj zgodaj je treba vstati, pa to ni problem. Na bolnici nova spominska tabla. Pot luštna, vreme prijetno hladno, nikjer nikogar, samo srnjak naju je zjutraj opazoval, pa še ta jo je zbrisal v gmajno. Kar premalokrat izkoristimo to našo lepo Mežaklo. Pa tako lepo, samotno je. Prijeten občutek, da sem izkoristila ta lep, nedeljski dan...Majda
Mežakla po grebenu Nova spominska tabla na bolnici...1
Mežakla po grebenu2
Mežakla po grebenu3
Mežakla po grebenu4
Mežakla po grebenu5
Mežakla po grebenu6
Mežakla po grebenu Čez poletje oddamo...7
14.12.2011

Nekam je treba it, pa še blizu je. Po grebenu rahlo snežilo, nazaj pa deževalo, kar pestro. Pot je bila temu primerna, mokra, drseča, pa je bilo vseeno fajn, čav ...
Mežakla po grebenu1
7.3.2012

....Pot popolnoma kopna, je pa veliko listja...mežikanje
Mežakla po grebenu1
Mežakla po grebenu2
Mežakla po grebenu3
Mežakla po grebenu4
heinz
8.3.2012
Veliko listja in veliko miru.
Je bil pa lep dan, kajne? Sam sem bil na drugem koncu (prek) doline - tam je bilo gotovo več prometa.., kar ni ravno prednost.
Lp, H!
4.8.2019
3.8... Partizanska bolnica, Razgledišče Špica, Naravni most, Planski vrh, Meteorit Mežakla, Zakop je bilo moje potepanje. Markacije za Zakop so nove. Po grebenu pot ni označena, je pa prijetna, samotna. Včeraj je bilo kar nekaj obiska. V bolnici je nova postavitev v prostoru. Nova ploščad, razgledišče Špica je lepo narejena in na info tabli lahko poiščeš imena vrhov in okolice, če ne veš. Mogoče bo privabila več obiskovalcev, včeraj sem jih srečala osem... Je varna in razgledi na Jesenice so čudoviti. Tudi v domači okolici je lepo, pa še peš greš lahko od doma.nasmeh