Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

seznam forumov / Slovenija / Družinski izleti / Sveti Peter nad Begunjami
 Sveti Peter nad Begunjami
1.2.2014 - Majdag

... Sedaj ko je povsod veliko snega, bo ta kratek, pa vendar prijeten izlet prišel kar prav. Mimo hiš v Begunjah in po sprehajalni poti mimo Plečnikovih paviljonov. Lahko začnemo tudi pri rekreacijskem centru Krpin. Nato po smučišču navzgor in kmalu smo pri cerkvici sv. Petra. Le malo naprej je Sankaška koča. V lepem vremenu so z vrha čudoviti razgledi. Poti so tudi v snegu hitro uhojene. Saj se veliko domačinov vsak dan povzpne do Sankaške koče.nasmeh
Sveti Peter nad Begunjami   -  Begunjska graščina - grad Kacenštajn - od leta 1952  Psihiatrična bolnišnica1
Sveti Peter nad Begunjami  - Plečnikov paviljon - Jožamurka (1937-1938)2
Sveti Peter nad Begunjami  - Sankaška koča  867 mnv9
Sveti Peter nad Begunjami  - Stražar s ptičjo hišico v zimski obleki10
Sveti Peter nad Begunjami   - Prijeten kraj in v lepem vremenu super razgledi11
Sveti Peter nad Begunjami    - Malo pod cervico še ena kapelica, lepo obnovljena12
Sveti Peter nad Begunjami  - Na zadnji steni naslikani sami znani obrazi, lepo13
Sveti Peter nad Begunjami  - Kužno znamenje, po bolj strmi poti v dolino14
18.11.2014
Izlet na Sv. Petra nad Begunjami je res primeren tudi za družine z majhnimi otroki.Ob smučišču Krpan je ta čas pot takorekoč uničena -minula neurja so jo popolnoma razrila, tako, da je bolje iti od gostišča-prijetne brunarice z igrali za otroke -po asfaltu in po kakih petnajstih munutah nas smerokaz usmeri na levo na gozdno pot,-ki jo je deloma tudi poškodovala vodna ujma -ki nas pripelje do cerkvice Sv. Martina.Pod cerkvico je še živa tudi majhna visokogorska kmetija. Nadalje nas označena pot vodi še do Sankaške koče.
Sveti Peter nad Begunjami  Sv.Peter iz Begunj.1
Sveti Peter nad Begunjami  Brunarica pri smučišču Krpin.2
Sveti Peter nad Begunjami  Pogled na brunarico s smučišča.3
Sveti Peter nad Begunjami  Pa tudi na Begunje.4
Sveti Peter nad Begunjami  Lepih točk ob poti ob smučišču ne manjka.5
Sveti Peter nad Begunjami  Pot je nato ob smučišču je  zelo razkopana.6
Sveti Peter nad Begunjami  Zašli ne bomo -je označeno.7
Sveti Peter nad Begunjami  Tudi na opozorila na gorsko cvetje niso pozabili.8
Sveti Peter nad Begunjami  Pogled na cerkvico Sv. Peter, ko jo prvič zagledamo.9
Sveti Peter nad Begunjami  Vodnjak pod cerkvico.10
Sveti Peter nad Begunjami 18
Sveti Peter nad Begunjami 19
Sveti Peter nad Begunjami 20
Sveti Peter nad Begunjami  Notranjost cerkvice je lepo poslikana in odlično ohranjena.21
Sveti Peter nad Begunjami  Pod cerkvico je prastara manjša visokogorska kmetija.22
Sveti Peter nad Begunjami 23
Sveti Peter nad Begunjami  Tu je tudi vzletišče za padalce,24
Sveti Peter nad Begunjami  Le petnjast minut naprej je lepa Sankaška koča.25
Sveti Peter nad Begunjami 26
Sveti Peter nad Begunjami 27
PetraM
19.11.2014
Velkavrh, vse drži, razen imen. Smučišče in gostišče pod njem je Krpin, ne Krpan, cerkvica je pa posvečena svetemu Petru nasmeh

To je naš "hišni" hribček in kadar s hčerkama nismo za kakšno daljšo turo, gremo kar na Petra.

Od kod pa je pot poškodovana? Samo tisti del nad smučiščem ali že prej? Je priporočljivo iti od Krpina kar po cesti?
19.11.2014
Stezica je močno poškodovana poleg smučišča, naprej ne, zato sem se raje vračal po cesti.
24.11.2014

....Po gozdnih stezicah na sv. Petra.... Mimo gasilnega doma do smerokaza in pri zadnji hiši levo čez travnik in že si na potki, ki preči kolovozno pot. Kmalu se pokaže kužno znamenje. V pol ure si pri cerkvici, potem še do sankaške. Pri domačiji gospe Milke cvetijo trobentice...nasmeh Nazaj pa vedno po drugi potki, jih je zelo veliko.nasmehPa ni bilo jasnine nad 800 metrivelik nasmeh
Sveti Peter nad Begunjami  -Kužno znamenje1
Sveti Peter nad Begunjami  -Kapelica2
Sveti Peter nad Begunjami  -Trobentice3
Sveti Peter nad Begunjami  -Cerkvica sv. Petra4
Sveti Peter nad Begunjami  -Sankaška zaprta5
18.8.2015

... Jutranji sprehod na sv. Petra. Potke so precej blatne, po travnikih se pasejo konji in krave, za bikca nisem sigurna. Je pa opozorilo, da je živina na paši. Sankaška koča je bila zaprta, razgledi lepi...
Sveti Peter nad Begunjami  - Cerkvica sv. Petra nad Begunjami1
Sveti Peter nad Begunjami  - Cerkvica se komaj še opazi12
pohodnica53
19.8.2015
Majda, očitno je lepo tam gori, imam v načrtu; koliko je hoje? lp

..Pohodnica, če boš zelo počasi hodila 1 uro. Je pa lepo.nasmeh
12.1.2016
Danes pa na dopoldanski sprehod na Sv. Petra nad Begunjami.Prvič sem šel po označeni poti, ki se začne na pašniku nad Plečnikovo kapelico. Trenutno je zelo blatno. Pride se do čudovite obnovljene kapelice in nato kar čez dvorišče kmetije k cerkvici.
Sveti Peter nad Begunjami  Tu nekako štartamo.1
Sveti Peter nad Begunjami  Potka je označena.2
Sveti Peter nad Begunjami  Mimo klopce.3
Sveti Peter nad Begunjami  Kapelica , ko pridemo iz gozda.4
Sveti Peter nad Begunjami  Cerkvica s kmetijo.5
Sveti Peter nad Begunjami  Cerkvica pobliže.6
čudodelka
27.1.2017
Danes nepredvideno,a z obilo užitka na Sv. Petru. Pot začnem izza Plečnkove kapelice in je skoraj v celoti kopna,proti vrhu malo blatna. Povratek do gasilnega doma je na nekaj mestih malo pomrznjena pot, a se da, tudi z otroki.Od cerkvice do Sankaškega doma je pot malo pomrznjena,lahko se gre ob robu po listju.Po poti od Krpina gor sem videla ljudi hoditi z derezicami.mežikanje
Sveti Peter nad Begunjami  nad Plečnikovo kapelico1
Sveti Peter nad Begunjami  prijetno z lesom okrašena smrečica ob domačiji2
Sveti Peter nad Begunjami  Sv. Peter in Dobrča3
Sveti Peter nad Begunjami  poletel bo4
Sveti Peter nad Begunjami  pogled v dolino5
Sveti Peter nad Begunjami  ptičja hišica in Julijci z očakom6
15.3.2018
Stezica mimo gostišča Krpin je zelo blatna. Cesta je še v snegu, ki je drseč. Lahko se hodi ob robu. Pri lovski koči malo od Sankaške koče naprej je lepo za posedet in uživat v razgledih.nasmeh

Sveti Peter nad Begunjami  - Cerkvica sv. Peter na Gori.1
Sveti Peter nad Begunjami  - Ga Milka s svojo knjigo - Po gamsovih stezah.2
Sveti Peter nad Begunjami  - Begunjščica, Veliki vrh in koča na Robleku.3
Sveti Peter nad Begunjami  - Špancir za Iro.4
zlatica
15.3.2018
Majda, lep dan, lep prispevek, sem uživala tudi jaz. velik nasmehnasmeh
16.3.2018

Zlatica hvala, včasih je tudi blizu doma lepo.nasmeh
17.3.2019
Sveti Peter čez plezalno steno....
Iz Krpina ob smučišču, ali po Trim stezi do vrha smučišča. Potem levo, je dobro označena pot. Plezalna stena ima vse kar imajo velike, je kratko pa luštno.nasmeh

Sveti Peter nad Begunjami  - Čez plezalno steno1
Sveti Peter nad Begunjami  - Zemlja nam ne pripada, pripadamo zemlji ( ob poti)2
Sveti Peter nad Begunjami   - Na novo označen križev pot, osma postaja( Branko imaš prav) 3