Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

seznam forumov / Slovenija / Družinski izleti / Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava
 Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava
17.7.2019 - velkavrh
Prijeten družinski izlet lahko naredimo v Preddvor.Sprehodimo se lahko po samem Preddvoru.Tam je prvi grad -Wurzbachova grajščina .Žal je zapuščena -bo se pa obnavljala. Preddvorska občina ima z njo velike načrte.Nam so jo celo odprli.Drugače ni za oglede. Za župnijsko cekev se tudi lahko dogovori za ogled-samo za skupine. Zraven cerkve je lepa kapela -poslikal jo je slikar Mayer iz Kranja.V bližini imajo celo štorklje svoje gnezdo.Nato se odpravimo lahko po potki iz centra Preddvora k jezeru Črnjava . Ob cesti nas pozdravi prelep iglavec-libanonska cedra . Libanon jo ima celo v zastavi.Ob potki vidimo še par teh za nas bolj eksotičnih drevesnih vrst.Sledi prijeten sprehod okoli jezera Črnjava. Tu je prijeten hotel Ajda in grad Hrib. Grad ni za ogled. V njem so prirejali poroke in ostale prireditve. Polek gradu je znani poročni drevored in v nadaljevanju u kratka gozdna pot -vmes so tudi sekvoje.Nadaljujemo lahko še k tretjemu gradu-Turnu v Potočah , kjer je sedaj dom za starostnike.Po predhodni najavi za skupine si lahko ogledamo kapelo z nagrobno ploščo pesnice in pisateljice Josepine Turnograjske. V gradu je tudi spominska soba pisateljice. Nad gradom je senčnica pisateljice .Gor vodi kratka varovana potka .Do četrtega gradu-Pusti grad -pa bi od gradu Turn potrebovali pol ure. Je na popolnoma zaraščenem griču desno od gradu Turn.Sedaj so tu samo ruševine. Že v 16. stol je bil požgan in nikoli obnovljen.Ne ve se ali so ga požgali Turki, ki so sedemkrat šli mimo Preddvora ali Jan Vitovec-v borbi za dediščino Celjskih grofov.
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava  Izhodišče smo imeli pred Preddvorom.1
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava  Preddvor -cerkev Sv. Petra.2
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava  Kapela pri cerkvi.3
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava  Zapuščen grad v Preddvoru.4
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava 5
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava 6
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava  Grad so nam pokazali-samo po predhodnem dogovoru za skupine.Statika je preverjena -bo se obnavljalo.7
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava  Prazne ogromne sobane.8
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava  K jezeru .9
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava  Pogled na jezero.10
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava  Grad Hrib-grb.11
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava  Grad Hrib-bolj zapuščen kot ne.12
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava  Hotel Ajda desno in grad levo.13
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava  Družinica labodov grbovcev-gnezdijo v samem Pedddvoru.14
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava  Ob jezeru.15
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava  Gozdna pot za gradom polek parkirišča levo z ogromnimi drevesi.16
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava 17
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava  Drevored mladoporočencev.18
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava 19
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava  Libanonska cedra -Libanon ima to drevo v svoji zastavi.20
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava  Proti gradu Turn-kapela Sv.Jakoba.21
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava  Grad Turn.Kapelo in spominsko sobo odprejo za skupine po predhodnem dogovoru.22
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava  Kip  pisateljice na vhodu v grad Turn.23
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava  Spominska soba pisateljice Josepine Turnograjske.24
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava 25
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava  Kapela -notranjost.26
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava 27
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava 28
Preddvor-kraj štirih gradov, jezero Črnjava  To pa vidiš v edini gostilni v Preddvoru.29