Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

seznam forumov / Slovenija / Gorski tek / Okoli Bohinjskega jezera
 Okoli Bohinjskega jezera
18.6.2013 - AVI

Krog okoli Bohinjskega jezera...velik nasmeh

Razmere ponekod kar precej zimske...velik nasmeh

Več na:
bruny
21.6.2013
Vse kot vedno, odlično - krog, opis in fotke...Lp
SasoP
Super!!!nasmeh
Irina
21.6.2013
@AVI,
čestitke! Predvidevam, da si ti ta krog obhodil sila hitro. Sem bila površna ali nisi omenil, koliko časa si porabil?
Sprašujem zato, da ocenim koliko časa bi potrebovala povprečna gornica. Tura mi je sila všeč.
23.6.2013
Hvala!

Drugače pa je krog res izredno lep in se ga vsekakor splača odkrožiti.

Glede potrebnega časa, bi pa težko rekel....hm...hm zadrega ...po "tablah" mislim, da je približno 14-15 ur hoje. Mislim, da je to najboljša orientacija. Jaz sem bil res za kosilo že v dolini, ampak je bilo vmes tudi kar nekaj tekaških vložkov. velik nasmeh

Res pa je, da je mogoče ta krog v slučaju tudi poljubno skrajšati.

Prvič se lahko za sestop odločimo že pri Triglavskih jezerih kjer preko Črnega jezera sestopimo čez Komarčo do Savice. Ali pa preko Komne do Savice. Nekoliko lahko turo tudi skrajšamo če se v dolino odpravimo z gondolo.

Lahko pa se naredi lušten 2 dnevni izlet, v tem primeru pa lahko stvar še malo popestrimo z vzponom na Vogel in Šijo. Ja, variant je veliko....mene pa že srbijo podplati, ko takole razmišljam...hehehehehehe velik nasmeh

23.6.2013
Hvala!

Drugače pa je krog res izredno lep in se ga vsekakor splača odkrožiti.

Res pa je, da je mogoče ta krog v slučaju tudi poljubno skrajšati.

17.7.2013
Spet je bilo malo potepanja okoli jezera...no, v bistvu okoli dveh jezer velik nasmeh.

Sem pa opazil, da na zgornji prečki od Vogla do Komne oziroma obratno, snega praktično ni več. Juhuhu... velik nasmehnasmeh
20.5.2016

....Prijetno in zanimivo potepanje v občudovanju gora in odsevi na vodni gladini.nasmeh

Okoli Bohinjskega jezera - V Zlatorogovi  deželi1
Okoli Bohinjskega jezera - Proti Ukancu2
Okoli Bohinjskega jezera - Cerkev sv. Duha3
Okoli Bohinjskega jezera - Cerkev sv. Janeza Krstnika4
sneg
20.5.2016
kako lepo doživeto in lepa paša za oči. Tudi sama vneta hribolazka, trenutno v mirovanju zaradi višje sile.
miri
@Majdag,čemu služijo ti "bazenčki"?
20.5.2016
- Miri ne vem, bo Janez povedal, če bo prebral...
- Sneg, včasih nas kaj ustavi na poti, da je potem še lepše...
legenda
20.5.2016
Sedaj ne služijo ničemer. Tukaj je bila nekoč ribogojnica, ki je verjetno tako kot mnogo drugih objektov propadla.

..Legenda hvala, se mi je zdelo pa nisem nikjer našla ustreznih podatkov..
2.3.2017
Okoli Bohinjskega jezera Utrinek33
zlatica
2.3.2017
Odlično, Tadej, prav to me je zanimalo, kako je kaj okoli Bohinsjkega jezera. velik nasmehnasmeh
2.4.2019
31.3 .. Lepa, s soncem obsijana je bila nedelja. Le pri krožišču na B. Bistrici se je malo zapletlo. Zaprta je bila pot do jezera. Obvoz je bil po Zgornji dolini. Je bila oznaka v Bitnjah, premalo pozornosti. Veliko nas je obračalo na krožišču. Ozka cesta skozi Zgornjo dolino je bila polna pločevine. Vasice so lepe in Studor je čudovit. Pot mimo jezera, bisera Bohinja je krasna za potepanje. Odsev gora na gladini jezera je bil čudovit. Potepanje za dušo...nasmehnasmeh

Okoli Bohinjskega jezera - Studor - 1
Okoli Bohinjskega jezera - Jaz sem lepši, se pričkata Vogel in Pršivec2
Okoli Bohinjskega jezera - Vogel - Rjava skala, zvedavo raziskuje dno jezera3
Okoli Bohinjskega jezera - Mladci mi pozirajo, sam smeh jih je..4
30.10.2019

27. 1o.... Bohinjski raj na lepo nedeljo... Iz Ribčevega Laza do Ukanca se peljeva s Turistično ladjo Bohinj. Potem pa po Zlatorogovi pravljični poti do Ukanca. Vračava se mimo stare ribogojnice, proti parkirišču v Stari Fužini. Luštno potepanje, razgledi čudoviti, jesen je lepa za sprehode.nasmeh

Okoli Bohinjskega jezera - Ob poti1
Okoli Bohinjskega jezera - Ribčev Laz2
Okoli Bohinjskega jezera - Lepo3
Okoli Bohinjskega jezera - Jesen4
zlatica
30.10.2019
Majda, krasne fotke. Lepo podobo Bohinja si ujela.nasmeh
31.10.2019
Res je, Zlatica, ujeli sva zadnji krasni jesenski dan, hvala.nasmeh