seznam forumov / Slovenija / Alpinistični vzponi / Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi
 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi
Viper
26.2.2019
Ja Dprapr res je.
Juš verjamem, da če je kopno na teh skokih, da zna bit zadeva veliko težja.
Shkaro
3.3.2019
Danas (03.03.2019.) smo prijatelj i ja poplezali Ostržkovu grapu (III, 400m). Uvjeti su odlični, svi skokovi su zaliti ledom i rano ujutro je snijeg odličan (ali za glavni skok u ovim razmerama nebi rekao da je III, prije IV). Nešto kasnije na gornjem dijelu se snijeg ojužio (oko 9h) no čim smo došli pod greben sve je bilo super.
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Pogled u grapu nakon prvog skoka1
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Iznad prvkog skoka2
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Iznd drugog skoka - super pikanje 3
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Zadnji snježni skok4
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Šetnja do prve prečnice5
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Uživanje na suncu i odmor na grebenu6
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Nakon Begunjske Vrtače prošetali smo se grebenom prema Begunjščici7
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Vrh Begunjščice i spust preko centralke na pivo u dom na Zelenici :)8
Dr.ejči
20.4.2019
Tisti, kateri smo včeraj kupili vstopnico za Slovensko, smo jo res dobro unovčili nasmeh. Mlajši bi rekli "best ever!". Res, razmere za vikat! Za posladek pa smo sestopili še čez Prag (zame sploh prvič!)velik nasmeh. Super dan, v družbi "starejših občanov" velik nasmeh
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Macesni...1
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...pri markaciji...2
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...kompaktno...3
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...vse zalito...4
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...tudi za hrbtom ni zgledalo slabo...5
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...eno samo veselje...6
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...skoraj tekli smo proit Belim platam...7
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ... edino v Prontarski je bilo letos trše...8
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...zaritna...9
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...Bučarjeva smetana...10
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...dobimo zasledovalce...11
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...brez komentarja...12
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...detajl dneva, kar se rahitičnosti snega tiče...13
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...mladina nas lovi...14
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...tudi tam čez verjetno uživajo?...15
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...waaaaaaa....16
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...moja sotrpina...17
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...Prevc, za katerega smo bili prepričani, da ga bomo gazili...18
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...ma, kaki!...zabetonirano!!!...19
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...meča so počasi začela jamrati...20
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...plačilo...21
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...potem nam je pa še tole nekdo nastavil...22
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...sestop čez Prag...še dobro, da sem toliko navijal zanj...23
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...seeeencaaaaaa....24
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...vrtnica...25
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...v eni roki (pardon,glavi), nosim sonce...26
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...prehod...27
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...suhi orodjarji...28
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...in vonj po pivu je bil vse močnejši.29
Čestitke, Andrej in co. mežikanje
nenap

Lepa nasmeh Čestitke fantje mežikanje

Todi
20.4.2019
Dr.ejči@ čestitke, smo uživali nasmeh
Bravo, Andrej! Lep zimski podvig.