Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

seznam forumov / Slovenija / Alpinistični vzponi / Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police (po grebenski rezi)
22.9.2014
Ne vem, kako naj to napišem, ampak letos se mi zares DOGAJA. Po Dragotovi Široki peči, se je zgodila še Rigljica s sosedami, tokrat po Juševi zaslugi. Da navaden (ne prav mlad) šodrovec izvede take vzpone, (posebno pa spuste) si še pred kratkim nisem predstavljal niti v sanjah.
Ob nič kaj obetavni vremenski napovedi in nehumani zgodnji uri se dobimo na parkirišču ob mostu čez Veliko Pišnico. Zaradi dveh avtomobilov si olajšamo logistiko pri povratku in s čelkami štartamo v strm breg...
Ob veliki zahvali Jušu za ta podvig, se mu moram zahvalit še za baterije, ki mi jih je posodil za fotoaparat, drugače teh slik danes ne bi bilo.
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Na Kurji vrh (1762m), smo prišli tik pred sončnim vzhodom. Oltarja, Ponci, Špik in Rigljica. Andrej in Juš se med zajtrkom nista pustila motiti.1
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) S poti proti Rigljici. Od Male Mojstrovke, ki jo že napadajo meglice, do Visoke Ponce.2
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) ¨Pošasti¨ se že bohotijo nad nami.3
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Tu nekje je pristop na prvo - Rigljico4
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Vodja mini odprave Juš. Tu si nadenemo vso potrebno opremo.5
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Ko bi le vreme zdržalo. Nad MM so čudežno izginile meglice.6
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Strmo in krušljivo.7
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Andrej z lepim detajlom v ozadju.8
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Ob pol devetih se tudi Prisojnik in Zvonika ne držijo (na srečo) vremenske napovedi.9
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Štrike iz nahrbtnikov!10
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Juševa varianta.11
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Stolpov se ne manjka v okolici.12
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Levo Špik, desno Frdamane police13
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Uf, a se sploh da tu gor?14
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Prvič se je prikazala gora, ki ima vsaj tri imena. Najpogosteje je imenovana Vrh nad Rudo (2108m)15
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Božanski pogled. Najvišji Mangart ima že nekaj novega snega.16
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Na Rigljici. Zeleni Kurji vrh, zadaj Kranjska gora.17
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Kukova špica, Široka peč in Mali Oltar. Spredaj Na pečeh (2039m).18
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Frdamane police (2273m).19
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Tudi sobotni Špik sameva zaradi vremenarjev.20
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Rušica21
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Odlično.Vreme se ne spreminja, Jalovec je že kar precej pokukal iznad Male Mojstrovke, kot na dlani sta Kotova  špica  in V Koncu špica22
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Rateške Ponce.23
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Juš v smehu z vpisno knjigo. On že ve zakaj.24
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Slovo od moje gore. Juš, iskrena hvala, da si me popeljal v ta čudovit in zahteven martuljški svet.25
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Ni dvoma, od kje izhaja njeno ime.26
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Cel dan suhe skale in trava.27
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Še zadnji pogled na to zelo redko obiskano goro.28
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Vrh nad Rudo že malo bližje.29
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Lepo po grebenu proti Rušici30
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Na Rušici. Vrh nad Rudo in Prisojnik.31
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Še enkrat Široka peč.32
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Sestop z Rušice proti prvemu abzajlu33
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Naš vodnik dobro razpoložen34
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Globoko spodaj35
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Detajl Pod Srcem, medtem, ko sem na varnem čakal prijatelja, da se spustita z Rušice36
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Andrej se že spušča37
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Še malo in na varnem bo.38
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Je že pri meni.39
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Pa še Juš.40
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Vmesni postanek...41
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) ...in rutinsko proti tlom.42
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) In še drugi, malo krajši abzajl mimo gamsovega okna. Andrej je bil tako hiter, da sem ga komaj še ujel.43
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Zopet kot zadnji Juš.44
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Gora kar kipi v nebo.45
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Ura je pol enih, pa se samo stolp na Dobraču malce skriva v meglici. Spodaj Kranjska gora.46
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Opla, tudi Široko peč, osvojeno 9. 8. z Dragotom, napadajo meglice.47
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Rušica z Vrha nad Rudo48
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) In njen zgornji konec.49
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Frdamane police50
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Krnica51
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Rušica po današnjem najdaljšem abzajlu u Vrha nad Rudo.52
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Nezahteven pristop na FP.53
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Andrej med spustom.54
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Juš je poskrbel, da je vse delovalo, kot namazano.55
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Kot vedno: najprej jaz, potem Andrej in zadnji Juš. (na sliki)56
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Še enkrat Rušica...57
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) ...in Vrh nad Rudo s poti proti Frdamanim policam.58
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Na FP. Vse je za nami.59
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Moja doktorja60
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Špik in Lipnica61
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Rigljica in Rušica v rahlih meglicah62
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Prisojnikov lanski sneg63
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Zasluženo martinčkanje64
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Spredaj Lipnica, zadaj delček Rakove špice, Dolkova špica, Rogljica in Dovški Gamsovec65
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Kukova špica66
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Slapek na dnu Kačjega grabna.67
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) In še modrina za slovo. Juš, bilo je nepozabno. Še enkrat lepa hvala za izjemno turo.68
22.9.2014
Tone, še se bo "dogajalo", samo da mene križ neha boleti.velik nasmeh
Vidim, da ste se imeli lepo, kljub "dobronamerni" vremenski napovedi.
22.9.2014
Drago, zares je bilo izvrstno. Vidva z Jušem sta mi večji dobitek, kot sedmica na lotu.nasmeh
jedriličar
Abzajle si vidim apsolviral, zdaj še popneš kakšno štirko in si klasa alpinist, ne več klasa šodrovec ....velik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh še enkrat čestitam in da veš da sem ti zavidan ....
panda
22.9.2014
Bodite pazljivi pri navajanju osebka z "naš vodnik", ker tudi Fursovi ljudje čitajo te strani. Hitro je lahko kdo v kaši glede dela na črno.velik nasmeh
Ha ha, Marijan, bom jaz kar ostal šodrovec na trdnih tleh, posebno, kadar bom soliral.
Ja, v soboto si zamudil izjemno priložnost. Vendar...ti si še mlad!
JusAvgustin
22.9.2014
uf, to pa je reportaža! Obema hvala za iskreno zaupanje in družbo. Panda, GV-ji vodijo za denar, jaz zgolj in samo prijatelje zaradi lastnega užitka in takega filinga kot ga imam na koncu vsake ture.
Pogled, ki sije iz človekovih oči prvič po taki turi je neprecenljiv)še posebej po takih abzajlih...). Moje ture so družabne narave, ne vodniške.
Mogoče samo še par mojih besed in mnenj glede grebena. Nikakor ni za podcenjevat, spusta sta dva najdaljša in najbolj "odpiljena" v slovenskih Alpah. Greben je naložen, razbit in krušljiv, kakor je tudi kompakten, oster in izredno izpostavljen. Tone se je izredno izkazal in z velikim veseljem in zadovoljstvom ga bom še vzel na kakšno turo, tako-malo "odžagano". Sicer pa vsi vemo kaj je osnovni point take ture... Pivo pri Firerju. Na zdravje!
bos
23.9.2019
Kaj bi napisal, če je že vse napisanojezik.
Torej, prilagam samo nekaj slikic s sobotne ture, bilo je čudovito v vseh pogledihnasmeh.
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) v mraku mimo te lepotice1
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) lep dan bo, jezero Jasna še v senci2
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) tja gor smo namenjeni, Rigljica in Rigeljni3
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) med Strugom in Zadnjo Ponco je pokukal Mangart4
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) panorama s Kurjega vrha5
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Špik in Rigljica6
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Velika in Mala Martuljška Ponca7
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) travnata Vošča8
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Bavški Grintavec, Kanski preval, Šmihelovec in Zagorelec9
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) greben Pelcev10
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Mojstrovke in zadaj Jalovec11
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) od Kotove špice do Visoke Ponce, zadaj Mangart12
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Rigljica, Rušica in Vrh nad Rudo13
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Prisojnik14
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) na Rigljico15
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Rigljica16
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) proti Jasni in Kranjski Gori ter Rigeljni in Kurji vrh17
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Jasna v soncu18
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Špik, Rušica in Vrh nad Rudo19
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) prvi spust20
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Dobrač in zadaj Hochalmspitze21
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Veliki Klek22
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Gozd Martuljek23
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Frdamane police, Rušica, Vrh nad Rudo24
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) z Rigljice proti Frdamanim policam in Rušici25
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) pri Ingotu26
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) vrh Rigljice27
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Frdamane police in Vrh nad Rudo z Rušice28
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Vrh nad Rudo29
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Ojstrnik v Italiji30
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Vrh nad Rudo31
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) spust z Rušice32
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) trije spusti in smo bili v škrbini33
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Kukova špica34
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Sleme35
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Široka peč in za njo greben od sedla Čez Gulce do Dovškega križa36
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) skozi okno do Jasne37
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) pogled na Rušico in naš spust, desno zadaj greben Kepe38
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Rušica39
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Frdamane police z Vrha nad Rudo40
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Vrh nad Rudo in naš spust z njega41
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Rušica in Rigljica42
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Špik in Lipnica, za njo vrh Škrlatice43
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) na glavni vrh Frdamanih polic44
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Kukova špica, Široka peč, Dovški križ, Špik, Lipnica in za njo Škrlatica45
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) od Vošče do Trupejevega poldna46
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Frdamane police z markirane poti za Špik47
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) pogled nazaj na Frdamane police in Špik ob sestopu skozi Kačji graben48
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Razor v večernem soncu49
Greben Črni vrh-Kurji vrh-Rigljica-Rušica-Vrh nad Rudo-Frdamane police  (po grebenski rezi) Kačji graben50