Begunjščica
klemen91
22.12.2018
Včeraj na Begunjščici čez Šentantski plaz. Snega v spodnjem delu še premalo za prijeten vzpon (pa tudi za sestop), v srednjem delu plazu je snežna odeja kar v redu, na izstopu in naprej proti vrhu pa ponekod kar pomrznjeno. Veter je prav "vzorno" pihal, tako da se na vrhu nisem dolgo zadrževal. Gor grede je šlo brez uporabe opreme, navzdol pa sem jo uporabil. Obljubljenega "precej jasnega vremena v visokogorju" pa tudi ni bilo na pretek. Na povratku pa se je megla iz Ljubelja dvigila skoraj do Zelenice.
Begunjščica jutro na Ljubelju1
Begunjščica9
gojzarka
1.1.2019
Je bil kdo v zadnjih dneh gor? Koliko je snega in ali je potrebna oprema? Hvalanasmeh
erikdc
Bil gor 26.12. Snega je na vrhu še nekaj, priporočam dereze, predvsem od zgornje polovice gozda in naprej(če greš mimo Prevale). Gor še gre nekako brez, dol grede pa je lahko loterija velik nasmeh
Znidaric
1.2.2019
Pot do robleka je odlična priporočam uporabo derez. Za vrh pa je cca od zacetka 50cm pa na koncu ze tudi 80cm snega tako, da je treba rit skozi. Cca 200m pod vrhom sma se s kolegom obrnala, ker je blo slabo vreme in ni melo smisla. nasmeh
7.2.2019
Šele po 3 uri začel s hojo, gor po Centralni grapi in nazaj po smeri vzpona. Se je splazil, zadnjič je zgleda deževal tudi na vrhu Begunjščice. Pazil sem na led, na kako kložo. Zalita grapa.
Begunjščica5
Begunjščica11
Begunjščica12
9.2.2019
Danes gor po Centralni, sestop čez Šentanca.
Razmere super, štapne v grapi večinoma narejene. mežikanje
Tudi sestop po plazu je bil odličen in predvsem hiter. nasmeh
Begunjščica Jutro, ki obeta.1
Begunjščica Pa adijo...do naslednjič.11
Todi
10.2.2019
Danes z Matej-om gor po Centralni, sestop po Šentancu. Razmere tudi danes dobre, samo vreme je bilo malo drugačno kot včeraj.
Oprema vsa za visokogorje za ta letni čas, ...
Begunjščica jutro na Ljubelju1
Begunjščica32
Tim P
13.2.2019
Je bil kdo na vrhu odkar je zapadel nov sneg? Hvala.
Lunatixz
Danes nas je bilo kar nekaj ki smo smučali po Centralni dol, srečal sem tudi dva pohodnika. Vzpon je bil opravljen po isti poti. Sledi so bile na vrhu vidne tudi v smeri proti Šentancu.

Razmere za vzpon so dobre. V spodnjem delu se pešakom sicer ugreza, vse od vstopa v grapo naprej pa je dokaj trdo in "uhojeno".
Bojan_A
13.2.2019
Danes zvečer sem smučal Begunjščico po Šentanskem plazu. Razmere so dobre.

POROČILO: https://bojanambrozic.com/2019/02/13/nocna-begunjscica-in-triangel/
cason
16.2.2019
Današnji sončni vzhod! Ubistvu eden lepših v zadnjem času! nasmeh Gor po Centralcu, dol po Šentancu.

Več o razmerah in pa slike v blogu:

BLOG

Lp,
Freak.si
16.2.2019
Čudovito, jaz danes na isti turinasmeh
michael66
Ne vem,če je tole vzhod...bo verjetno zahodvelik nasmeh...drugače pa lepoooo...
Tomazp
100% vzhodvelik nasmeh
gandi
Michael66, klikni na"blog" povezavo, ne glej zgornjega posta mežikanje
Bojan_A
17.2.2019
Razmere so še dobre (v grapi Y): https://bojanambrozic.com/2019/02/17/begunjscica-suho-rusevje-triangel/
17.2.2019
Moraš včasih tudi kam z domačim PDnasmeh
Včeraj sem izkoristila to priložnost, saj vzpona po Centralni grapi in povratka po Šentancu res ne bi smela zamuditi. Sem ga dala v plan že ob prebiranju letošnjega plana izletov in pritisnila zraven rdeč klicaj, da slučajno ne bi spregledalanasmeh.
In včeraj se je vse poklapalo: dobre razmere, enkratno vreme, čudoviti razgledi in dobra družbanasmeh
Pa prekrasno prečenje grebena od ene grape do druge tudi ni bilo zanemarljivo, še več, kar ni šlo brez oziranj nazaj, saj en pogled na vso sneženo lepoto kar ni zadoščal.

Begunjščica, včeraj res raj za zimske uživače!
Begunjščica pogled včeraj v pravo smer, Centralna grapa1
Begunjščica še pogled na Sp.Plot v popoldanskem soncu27
piotr
17.2.2019
Lepo ločanka, bržkone si dopolnila zbirko približanih vrhov za uganke.mežikanjenasmeh
18.2.2019
piotr, a se že pripravljaš na odgovorenasmeh?
dRM
Razmere danes skoraj idealne, tudi za nas pešake (ker 90% jih je bilo turnih smučarjev). Kljub ponedeljku nas je kar nekaj uživalo v zimski turi na Begunjščico. Skratka, razmere so zaenkrat res super, danes do vrha po osrednji grapi, nazaj po Šentancu. Zgoraj brez oblačka in brezveterje, ter super družba, smo se kar zaklepetali mežikanje v takih razmerah gre človek kar težko dol nasmeh

kratek posnetek razmer vzpona po osrednji grapi: