Dom na Lubniku
5.2.2018
Tudi Lubnik je včeraj postregel z zimsko pravljiconasmeh
Dom na Lubniku žalostno je gledal7
Dom na Lubniku13
Lisica
25.2.2018
Tudi danes na Lubniku zimska idila. Po poti vglavnem pršič, dereze niso nujno potrebne.
Dom na Lubniku če si zakej...3
Dom na Lubniku7
Dom na Lubniku Dom na Lubniku8
Dom na Lubniku9
25.2.2018
Še nekaj mojih slik z današnjega obiska Lubnika.Bil je prekrasen dan čudoviti razgledi,malo vetrovno,skratka lepo,v koči pa zelo okusna ocvirkovka(pohvala kuharici).Kot je že moj predhodnik napisal za dereze-niso nujne,dobro pa jih je imeti(bolj varen korak).Lep pozdrav.
Dom na Lubniku del poti1
Dom na Lubniku od Kočne do Krvavca18
skala123, na 13.sliki je pogled proti sv.Ožboltunasmeh
skala123
ločanka.Hvala za obvestilo.Že popravil... nasmeh
urbe
27.2.2018
Danes na Lubniku. Single odlično shojene. cool
Dom na Lubniku Pogled z Lubnika na Škofjo Loko in Sorško polje okoli pol štirih popoldne1
jbs
25.3.2018
Danes na Lubnik iz Puštala po grebenu. Na grebenu nekaj pomrznjenega snega. Dol čez Kobilo in mimo Kranclja. Tam so neverjetna polja žafranov! Morda kdo ve, ali so posajeni, glede na to, da so omejeni za ograjo?
UROS1
9.4.2018
Pozdravljeni ! To soboto bil tudi na Lubniku in tam tudi prespal, saj sem imel za seboj že pet osvojenih vrhov in bil dodobra zdelan. Oskrbnike tega doma želim pohvaliti, zelo prijazno osebje, dobra hrana, odlična kava, odlične sobe za spanje, RES VSE POHVALE ! PRIPOROČAM OBISK ! Jaz sem bil sedaj že tretjič tu gori in še bom prišel, ko bom hodil po teh koncih.
Lubnik je bil tudi tole soboto zvečer in celo v nedeljo že ob 6h zjutraj dobro obiskan, to tudi nekaj pove, a ne ? Res VSE POHVALE SEDANJI EKIPI in PRIPOROČAM OBISK IN TUDI SPANJE, DA O ODLIČNEM RIČETU IN KAVI SPLOH NE GOVORIM, PA O SOBAH.....

Uroš
Dom na Lubniku7
Dom na Lubniku8
Dom na Lubniku9
Dom na Lubniku10
Dom na Lubniku11
nejcf
22.9.2018
Dva dni pred ohladitvijo sem se popoldne povzpel na Lubnik iz Breznice. Na vrhu je bil lep razgled na nevihte v Kamniško-Savinjskih in Julijskih Alpah. Ljudi kljub tednu kar nekaj.
Dom na Lubniku Pogled proti severu1
Dom na Lubniku Na Lubniku2
Dom na Lubniku KSA odete v nevihtne oblake3
Dom na Lubniku Kamnita avtocesta5
15.12.2018
Danes lep pohod po sveži pobeljeni poti na Lubnik.Izhodišče-sv.Tomaž nad Praprotnim.Pot brez posebnosti.Vreme čudovito,na vrhu malo vetrovno.V koči pa zelo okusna hrana in prijazen oskrbnik.Lep gorniški pozdrav.
Dom na Lubniku pogled s poti proti sv. Tomažu nad Praprotnim1
Dom na Lubniku Lubnik16
Dom na Lubniku Lubnik v ozadju17
29.1.2019
Nekaj današnjih utrinkov s poti na Lubnik.Začela sva v Breznici pod Lubnikom.Na pot je nekaj snega,ampak danes ni bil ovira na poti.Vreme, ne najlepše,ampak vseeno je bilo lepo.V koči pa zelo okusna hrana in prijazen oskrbnik.Lep gorniški pozdrav.
Dom na Lubniku Breznica pod Lubnikom1
Dom na Lubniku pogled na del Škofje Loke15
Dom na Lubniku Škofja Loka16
6.2.2019
Lubnik se je danes kopal v soncu in ponujal čudovite razglede.Začela v Podlubniku in nadaljevala po grebenski poti na vrh.Nazaj pa po poti do vasi Gabrovo in od tam naprej do Podlubnika.Ko prečimo most čez Selško Soro je pot zelo blatna in drsi.Pod Malim Lubnikom pa je pot poledenela in potrebna večja previdnost.V koči pa kot vedno zelo okusna hrana in prijazen oskrbnik.Lep gorniški pozdrav.
Dom na Lubniku most čez Selško Soro1
Dom na Lubniku razpotje(desno-grebenska pot,levo-Gabrovo)18
kobilica
2.6.2019
Začetek meteorološkega poletja v soboto je bilo občutiti tudi začetek poletnih večerov. Razgled z vrha v smeri KSA je ponudil pogled na ploho in mavrico. Pa pojoči črički na travniku na poti nazaj v dolino. nasmeh