Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

seznam forumov / Slovenija / Škofjeloško, Cerkljansko hribovje in Jelovica / Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča
 Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča
vencelj1
3.4.2016
Zelo lepo.
Po hribih okrog Soriške planine rad hodim, ker je lepo, razgibano, lepi razgledi, pa vendar nikoli "božjepotno", ni gužve.
Na Šavniku si bil tudi? Ta je vedno malce "odveč", ker ga je težko vključiti v krog, običajno greš v obe smeri po isti poti. Če ne bi bil skupaj z ostalo četverico del obhodnice Ratitovec, verjetno na njem ne bi nikoli stal.
LP
Pankrt
3.4.2016
Tud na Šavniku sm biu....
7.12.2016

...Lajnar, Slatnik in Možic, lepo vreme in potepanje po grebenu je bilo včeraj enkratno. Trave ravno prav pomrznjene in pogledi proti vrhovom belo pobeljenim in rjavozelenim so bili čudoviti. Na Soriški planini čakajo mraz, vse imajo pripravljeno za umetno zasneževanje..nasmeh

Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča - Na Soriški planini1
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča - Črna prst2
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča - Še Kredarica in Planika sta na ogled3
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča - Možic4
7.12.2016
Majdag, še na Šavnik bi morali! Sorška res nikoli ne razočaranasmeh
Ločanka me je zelo vleklo na Šavnik, pa Ira ne bi zmogla. Saj bo počakal za drugič.
j.
3.12.2017
Danes od Litostrojske koče s smučmi na Slatnik, pa naprej na Možica in po juhuhu pršiču jugozahodnega pobočja navzdol, dokler ni drevje postalo pregosto. Nato sva si ponovno prilepila pse, pa po grapici nazaj na Slatnik od koder sva po severovzhodnem pobočju med gostim grmovjem odtavala do smučišča.

Snega je v zatišnih legah kakšnih 60 cm, čisti pršič brez skorje. V privetrnih (severovzhodnih) legah je zlasti na grebenih hudo spihan, pojavljajo se posamezne klože. Sonce je sijalo kot za stavo, ljudi na Soriški planini je bilo za skoraj pol parkirišča, pa žičnico odprejo šele 15. decembra. Smučišče je bolj ali manj steptano, tako da je na veliko veselje otrok možno tudi sankanje.

Razgledi enkratni, videlo se je vse, kar goratega premore severozahodna Slovenija. Dan, ki se ti zapiše v dušo, pa čeprav se ni zgodil ravno v osrčju dvotisočakov.

In ko se človek pri povratku ustavi v čisto običajni prijazni slovenski gostilni v Selški dolini (kjer za šankom modrujejo domačini - možakar v lovski opravi z gojzarji in gamašami, pa podobno primerno oblečen najbrž gozdni delavec in še kdo) in te gospa za šankom na veliko presenečenje vpraša: "Ste bili turno, kajne da, saj je vse ostalo še zaprto", si ne moreš kaj, da si ne bi z veseljem naročil veliko točeno pivo. Ko pa pride zraven še oštir in pribije: "Danes je bil res en lep dan, sem bil na Blegašu, krasna smuka!" nekako veš, da si med svojimi in da je to prava pika na i res čudovitegna dne.
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Tihožitje pod vrhom Slatnika.1
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Pohodnica s psičko: kdo koga pelje na sprehod?2
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Večina vsega lepega, kar premore Gorenjska...3
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Pod Možicem.4
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Možic: priprava za spust po pršiču.5
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Po zaraščeni grapi navzgor na Slatnik.6
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Igrice sonca in meglic nad Lajnarjem.7
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Porezen :)8
fotka 8 je je Porezennasmeh
j.
4.12.2017
Nemudoma popravljeno, hvala! Mi je pri nalaganju slik zgodbica iz prijazne gostilne preveč šla po glavi nasmeh.
alyas
No, na Soriški planini in njenih hribih bo tudi v naslednjih dneh še zimska in turna pravljica, lahko dostopna in široka pobočja pa so primerna zlasti za začetnike in tiste, ki letos prvič preizkušate turne radosti... takole je bilo včeraj iz Dravha, nekateri tudi s po tremi ali štirimi ponovitvami...
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča kaj bi še hodili drugam, .... če je pod nogami pol metra puhca 1
7.12.2017

Na Možic s krpljami. Po poti za Kor in Možic trenutno ni najboljša izbira. Snega je kar dosti in pot ni uhojena. Razgledi pa včeraj čudoviti.nasmeh

Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča  - Litostrojska koča na Soriški planini1
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča - Možic in zadaj Očak v imenitni družbi2
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča - Blejsko jezero in Karavanke - od Košute do Kepe3
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča  - Sončni utrinek4
skala123
24.1.2018
Lepa krožna pot od Litostrojske koče do Možica od tam preko Šavnika,Slatnika in Lajnarjem nazaj do izhodišča.Razmere za hojo dobre(dobro je imeti male dereze).Pohodnikov ni bilo veliko,smučarjev pa kar nekaj.Razgledi pa čudoviti.Lep pozdrav.
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča del poti(zadaj Dravh)1
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča razpotje18
darinka4
17.4.2019
Ne pride daleč kdor gre kar naravnost, pravi pregovor. Naša pot včeraj 16. 4. je peljala naokrog. Z vlakom smo se pripeljali v Podbrdo. Po deveti uri zjutraj in nadaljevali s hojo do Petrovega Brda na Kovce in naprej na vse tri vrhove Lajnar, Slatnik in Možic. Si ogledali notranjost kavern na Možicu in Slatniku. Nadaljevali proti Bačanskemu sedlu in mimo cerkvice sv Lenarta v Podbrdo, kjer smo počakali vlak, ki je pripeljal točno ob 20 in tri minute proti našemu koncu. Prvikrat sem bila na vseh treh vrhovih. Da smo prehodili 20 km se nam niti ni zdelo in 1200 višincev.
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča z vlakom se je prav lepo pripeljat. 1
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča najprej hodimo po makadamu do Petrovega Brda. 2
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča pogled 3
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča pogled na Julijce12
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Možic je viden- naš tretji vrh.13
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča tako zgleda.14
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča pregled kart   kjer bomo sestopili.15
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča vhod v kaverno   na Možicu. 16
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča lovska koča na Bačarskem sedlu.17
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča18
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča in kmalu pripelje vlak 19
georgia
21.4.2019
Na praznični dan sva si privoščila popoldansko turco nad Soriško planino.

Najprej na Možica, potem po vmesnih vrhovih in vršičkih vse do Lajnarja. Razgledi čudoviti, predvsem na Julijce... Je kar fajn pihalo, drugače pa so le še zaplate snega ponekod na poti, pomlad je že prišla. nasmeh Spust do koče kar po smučišču, malo sva še lahko dričala po snegu. jezik
Na Soriški je vse belo od žafranov, višje pa cveti resje, na južni strani (na markirani poti) pod Slatnikom pa že prvi avriklji in pomladanski svišči (zaspančki).

Srečala sva samo par ljudi, nobene gužve. Čudovito!
Vrhovi nad Soriško vabijo, pa lep planinski pozdrav!

p.s. Na Možicu vpisne knjige ni, je le zmočen zmazek od zvezka v poškodovani skrinjici. mrk pogled
nejcf
2.5.2019
Včeraj sva šla po daljšem času spet nekam malo višje v hribe in naredila krog po vrhovih nad Soriško planino (zraven sva vključila še Šavnik). Snega ponekod na grebenu sploh ni več, kje drugje (v dolini pod Možicem in na pobočjih Šavnika) pa ga je tudi do 30cm. Seveda se bo količina čez vikend močno spremenila.
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Prvi vrh - Dravh1
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Eden izmed številnih zametov10
Andy1978
18.8.2019
Danes tura po Rapalski meji - od Soriške planine na Slatnik, Možic spust na Vrh nad Bačo, nato pa nazaj proti Lajnarju, mimo lovske koče Pri Koucah.

Zaradi ponekod obledelih oznak nama je pri spustu z Vrha nad Bačo prav prišla pomoč gospoda, ki se je pripeljal mimo na gorskem kolesu.
Pravočasno naju je usmeril proti lovski koči - hvala.

Na grebenu so se podile meglice, obiska pa kar nekaj.