Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča
13.9.2009 - lučo
Prosim za podatke o poti:križišče cest nad Sorico-Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča-parkirni prostor.Prevoz z avtobusom,udeležencev med 35 in 45.Čas hoje za skupino, posebnosti na poti,znamenitosti,....Hvala za inf.in lep planinski pozdrav!
13.9.2009
Za podoben pohod sem kakšen teden nazaj porabil dobri 2 uri.Sem pa izpustil Dravh, pa štartal sem iz parkirišča na Soriški planini (Bohinjsko sedlo). Po moji oceni se pohod iz omenjenega križišča podaljša za kakšno uro ali uro in pol. Je pa lepa tura, predvsem zaradi razgledov. Vidiš celo Baško grapo, Julijce, Karavanke, Sorico,... Veliko je vojaških bunkerjev, Italijanska kasarna ki je sedaj hlev za ovce. Skratka zanimivo. In ko enkrat dosežeš vrh Dravha imaš do ostalih vrhov bolj ali manj prečenje z malo vzponov in spustov. Pa tudi pot je lepo markirana. Zaključek pa sledi v Litostrojski koči ali pa v Brunarici na parkirišču. kjer je pač odprto. Čez poletje je bilo oboje. Pa veliko užitkov.
čemšeničan
Ta izlet sem šev skozi Škofjo Loko do Železnikov,skozi Zali Log do Sorice,na Sriški planini pred brunarco je velik parkirni prostor tam sem pustiv avto,peš mimo Litostrojske koče na Možic in na Lajnar,pot je dobro označena vrniv sem se nazaj do Litostrojske koče nad parkiriščem pri brunarci na Soriški planini, z avtom sem šel naprej proti Bohinjski Bistrici,Bledu.Izlet je zelo zanimiv za ogled ostankov trnjav,bunkerjev,kasarne iz prve svetovne vojne.V Sorici pa ogled vasi,spomenik slikarja Ivana Groharja.Med potjo je še veliko zanimivosti,poglej na netu,pa boš dobiv vse podatke ter čas hoje,Lep izlet vam želim.
gabi
13.9.2009
Če se v kratkem odpravljate v tisti konec, bi dodala še to, da na delu ceste med Železniki in Zalim Logom obnavljajo cesto (v bližini Jesenovca); je sicer polovična zapora, vendar pa vsake toliko časa začasno (za kakšne pol ali tričetrt ure)zaprejo celoten promet. Če pa se boste v Škofjo loko pripeljali iz kamniškega konca, je treba narediti obvoz preko Medvod ali Kranja, Zbiljski most je namreč zaradi prenove zaprt.
GregorC
Mislim da sedaj ceste ne zapirajo več, ampak so uredili obvoz kar po strugi reke Sore. Ta teden sem se kar nekajkrat peljal ali s kolesom ali z avtom tam mimo, pa sem zmeraj šel po strugi, razen danes v nedeljo.
margu50
13.9.2009
Dodala bi samo,da so utrdbe, bunkerji in ostanki kasaren iz obdobja med obema vojnama.Vrhovi nad soriško planino so del obrambne črte Rapalske meje katero je utrdila Italija,čez Ratitovec pa poteka Jugoslovanska obramna črta imenovana Rupnikova linija.Rapalska meja imenovana po Rapalski pogodbi katera je bila podpisana 12.novembra 1920 je dodelila velik kos slovenskega ozemlja(prej Jug.)Italiji.Pod Slatnikom stoji šedobro ohranjena Italijanska kasarna.L.p. Margu
4.1.2011
V četrtek, 30.12.2010 sem vrhove okrog Soriške planine (Možic, Šavnik, Slatnik, Lajnar in Dravh) prehodil kot prvo etapo obhodnice Ratitovec. Ponekod je bilo poledenelo in dereze skoraj obvezne. Pa blazinico za žige je dobro imeti s sabo. Dnevnik poti sem dobil v koči ob parkirišču na Soriški planini (vzel sem zadnjega iz zaloge), imajo ga pa tudi v Litostrojski koči.
LP
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Krasno vreme in razgledi1
marjana
4.1.2011
Tudi jaz sem v semptembur, ko so ti hribi imeli lepe jesenske barve, pehodila del poti okoli Ratitovca. Drugi del pride na vrsto ko skopni sneg.
vencelj1
Jaz sem se sedaj odločil za varianto, ki jo ponuja PD, opraviti z obhodnico štirikrat v štirih zaporednih letnih časih. Za zimsko mi manjka še planina Pečana, Klom, Kosmati vrh in Gladki vrh, točke, ki so najbliže sami koči.
Letne izvedbe imam seveda namen v enem dnevu.
Jože.
5.1.2011
Danes dokončal "Obhodnico Ratitovec" - štirje letni časi.
Obhodil: Možic, Šavnik, Slatnik, Lajnar, Dravh.
Razmere, idealne za hojo, razen na Možicu, kjer je kar močno pihalo.
Obhodnice sem vedno prehodil v dveh etapah. Seveda je možno v enem dnevu (približno deset ur normalne hoje), ampak problem je, če hodiš sam, priti nazaj na izhodišče po avto.
Žigi so vsi dostopni, razen na Slatniku, ker je nekje pod snegom (slikajte vrh).
Dnevnik se dobi v koči na Ratitovcu, ki pa je odprta ob vikendih.
Priporočam dereze!
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča razpotje1
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Možic2
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Šavnik3
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča vrh Šavnika4
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Triglav5
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča poleti imajo tukaj ovce6
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Slatnik  (na sredini) 7
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča vrh Slatnika  (žig je nekje pod snegom)8
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča pogled na  Črno prst9
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča proti Lajnarju10
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča vrh Lajnarja11
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Črna prst12
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča zasneževanje13
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Dravh14
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča pogled na Stol15
5.1.2011
Jaz sem za svojo etapo imel izhodišče v Sp. Danjah in sem na Soriško planino prišel peš čez Mišji grunt, prav tako tudi nazaj.
Sprva sem imel namen v koči na Soriški nabaviti dnevnik, naslednji dan pa bi se zapeljal na Soriško in naredil krog, pa je bilo vreme tako enkratno, da sem vse opravil isti dan.
13.1.2011
Danes med 16. in 17.uro- Slatnik

9.2.2011
V ponedeljek sem šel s Petrovega brda na planino Kovce, nato pa po mulatjeri na Soriško planino. Pot je OK., le sneg na plaziščih je spodaj pomrznjen, prekrit s suho trvo in listjem, zato na teh mestih prehod brez derez ni varen.
ploha
19.2.2011
Danes mimo Litostrojske koče,ob smučišču na Lajnar.Novega snega cca 30cm.Krasno za turaše,so pa imeli krasno smuko danes tudi maloštevilni obiskovalci Sorce. Lpnasmeh
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča kar precej novega snega1
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča porezen4
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča črna prst in desno kobla5
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča na koncu še ogled tekme,se mi zdi da je bil evropski pokal v sankanju6
18.4.2011
Danes sem naredil prvo etapo Obhodnice Ratitovec. Iz parkirišča na Soriški planini (Bohinjsko sedlo) mimo Litostrojske koče na Šavnik, nato nazaj na Možica. Od tu pa naprej po ostalih vrhovih nad Soriško planino, najprej Slatnik nato Lajnar in naprej na Dravh. Iz Dravha pa nazaj do koče in parkirišča. Pot je kopna, razen kakšnih 50 m med Možicem in Šavnikom, kjer je še sneg, ki pa ne predstavlja težav. Za zbiranje žigov za obhodnico je dobro imeti seboj blazinico za žige.
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Ob poti1
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Ob poti2
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Triglav iz sedla med Možicem in Slatnikom3
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Razgled4
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Greben Ratitovca13
jewel
4.5.2011
Tudi jaz sem obiskala v aprilu Soriško, vendar samo na Možica, ker sem bila z otroci. Štartali iz Bohinjskega sedla po direktni poti na Možica. V grapi je bilo še ogromno snega, ki se je prediral. Vreme je bilo zelo toplo za ta čas, brez vetra.Vrnili smo se po isti poti nazaj, premočeni do kolen, vendar sem bila zelo vesela, da je uspelo sinu ( 5 let), da je zmogel to turo. V bližnji prihodnosti pa imam namen obiskate vse vrhove, ker je res lepo..nasmeh Lp
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča4
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča14
tisa
30.7.2011
Ker vremenska napoved ni obetala lepega popoldneva, sem se odpravila navsezgodaj na Soriško planino in od tam na njene balkončke, ki so bili odeti v cvetje in občasno v meglice, pa tudi sonca ni manjkalo. Pogled proti Julijcem je bil kar lep, Triglav in njegovi sosedje so bili obsijani s soncem vse dopoldne, Črna prst pa je bila res črna. Prav zoprno je pihalo, zato sem se ob spremstvu ovčic proti opoldnevu odpravila do Litostrojske koče.
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Prva me je pozdrvila marjetka.1
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Pogled na moj prvi cilj - Lajnar2
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Tudi navadna trava zna biti zelo lepa, posebno ,ko jo vetrič upogne.3
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Ko bi le lahko njihov vonj odnesla v dolino.4
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Na Možicu, ki ni možic. 5
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Južna pobočja so bila polna prelepih rumenih - Vardjanovih košutnikov.6
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Razdelila sem jima kos kruha, pa ni bilo dovolj.7
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Želela sem si, da bi stala tam gori, pa sem stala le tu gori. 8
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Temu pa je bilo vseeno, če imam kaj malice s seboj ali ne.9
Hribovc88
30.7.2011
Včeraj, dne 29.07.2011 smo se planinci in planinke PD Velenje povzpeli na 4 vrhove: Dravh (1547 m), Lajnar (1549 m), Slatnik (1609 m) ter Možic (1602 m). Izhodišče je bilo malo nad Petrovim Brdom (803 m) na Primorskem, kamor smo prispeli ob deveti uri zjutraj. Vreme nam je kljub ne prav obetavni napovedi, odlično služilo, le na vrhovih je bilo kar vetrovno. Vsega skupaj smo hodili okoli 5 ur, nekaj čez 14:00 smo prispeli do Litostrojske koče, kjer je bil naš cilj.

Fotografije sledijo
Lavendel
25.2.2014
Obisk Soriške planine in Lajnarja v nedeljo 23.2.2014. Bil je lep sončen, a vetroven dan.
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča sledi krpljarja1
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Porezen4
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča pogled proti Črni prsti5
Kokta
2.6.2014
Nekaj nedeljskih slik z obiska Soriških vrhov
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča proti Dravhu1
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Črna prst4
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Krekova koča na Ratitovcu z Dravha5
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča pogled nazaj na Dravh7
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča na Lajnarju8
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča9
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Porezen10
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Slatnik11
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča12
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča Možic, zadaj Debeli vrh nad Pokljuko in zadaj Luknja peč13
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča na vrhu Slatnika14
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča26
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča na Možicu27
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča28
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča še malo pogledat notranjost bunkerjev29
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča30
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča31
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča32
Dravh-Lajnar-Slatnik-Možic-Litostrojska koča33
Pankrt
3.4.2016
Namesto Storžiča sem se danes odpravil na krožno pot nad Bohinjskim sedlom..po kuclčkih Šavnik,Možic,Slatnik,Lajhar in Dravh...Sončno,vetrovno ter gnil sneg...