Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

Goška Ravan
8.5.2011 - rs756
Sončno petkovo jutro 6.5.11, kot nalašč za lažji sprehod. Krožna relacija sp.Lancovo-Talež-Goška Ravan-Lancovo.Lepa gozdna, označena pot do Taleža.Nato nazaj po cesti do križišča poti na Vodiško planino.Nekaj časa po makedamski cesti, nato nas markirana pot usmeri v levo. Po gozdni poti zopet na cesto in tik nad njo planinski dom Goška Ravan.Do tu 2 uri.Naprej po glavni cesti, smer Vodiške planine.Po 500m v prvem križišču zavijemo z ceste levo na gozdno pot. Markacije in smerokazi nas vodijo nazaj na izhodišče poti.Nazaj urico in pol.Lep sprehod po delu Jelovice.Dom na Goški je odprt skozi vse leto.
Goška Ravan Pot1
Goška Ravan Priboljšek za živali22
Goška Ravan Ob poti23
23.5.2019
Nekaj slik z današnjega izleta Kropa - Vodiška planina - Razpok - Goška Ravan - Razpok - Spodnja Lipnica - Kropa.
Prehojena pot je normalno prehodna, planinski dom na Goški Ravni pa je odprt vsak dan od 10. ure naprej.

Lp, Tadej
Goška Ravan Kroparica32
Goška Ravan V Kropi33
24.5.2019
Še z mojega zornega kota bom predstavil najino raziskovanje širne Jelovice.Jelovica je območje širnih gozdov. Ima pa tudi več planin.Že pozimi sva obiskala Vodiško planino,sedaj pa nadaljevala na planino Goška Ravan.Zapeljala sva se v Kropo.Najino izhodišče je bilo že izven Krope pri bivšem plavžu, kje je sedaj muzejska točka.Nato nas smerokaz usmeri na Vodice.Pot je kar strma,je pa dobro označena. Do Vodiške planine nam bo vzela uro in pol.Od Vodiške planine greva prek rovtov Razpok in Ažmanovega rovta na planino najinega končnega cilja. Ažmanov rovt je pravzaprav počitniško naselje.Kar več kot uro sva rabila , da sva prišla iz Vodiške do Goške Ravni.Tu domuje Planinski dom.Nazaj pa po isti poti do Razpoka in od tam po malce slabše označeni poti v vasico Spodnjo Lipnico. Kar napešačila sva se do Krope. Pol ure nama je prihranila domačinka, ki naju je del poti peljala.Vzela sva si čas za ogled Krope-prelepa je.