Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

Jelovica
3.3.2015 - Edina
Danes šele drugič na Jelovici. Ni le zanimiva in lepa, je tudi obsežna in bo treba še nekajkrat tja gor, da jo vsaj nekoliko spoznam.

Srečno na potkahnasmeh
Edina
6.3.2015
Sem se ponovno napotila med smreke na Jelovici. Tokrat z Jamnika proti planini Vodice. Na poti so derezice priporočljive, sicer pa shojeno in brez posebnosti. Kako je veter pihal in kako ni mogel oblakov odpihniti, pa tukaj

Srečno na potkahnasmeh
7.3.2015
Edina, kako lepe motive v naravi znaš poiskati, zelo navdihujoče! Iz tvojih slik prav diha tišina, mir. Šumenje vetra v smrekah pa itak popestri pot. Blegoš pa prihrani za skupen pohod!
Edina
Res je bilo lepo. Ali si videla kako "umetniško" so zložena drva? Sem se pa spraševala zakaj mozaik na fasadi koče ni bolj ugledno na ogled postavljen. Glede Blegoša pa drži. Lpnasmeh
donat
9.3.2015
V nedeljo iz Krope(izvir kroparice) na Vodiško planino in nazaj po poti proti Jamniku z odcepom proti Petelinovcu
Jelovica izhodišče- izvir Kroparice (pot gre ob levi strani potoka, nato ga preči in strmo v breg)1
Jelovica tabla ob izhodišču2
Jelovica pot25
Jelovica manj snega26
Jelovica za ovinkom pa pol metra27
Jelovica markacije v obe smeri-slika nazaj-brez označb, naravnost navzdol proti Jamniku po kolovozu28
Jelovica levo proti Kropi oz. Petelinovcu29
Jelovica ob poti proti Petelinovcu30
Jelovica strma pot navzdol31
Jelovica pot pride na cesto Jamnik-Kropa, cca 2km  do izhodišča, ovinke lahko sekamo. Naravnost navzdol po kolovozu pridemo v Kropo32
12.6.2015
Nekaj utrinkov z včerajšnjega izleta z Rovtarice na Selsko planino, Martinček in Lipniško planino.
Na Selski planini je že možno dobiti kislo mleko in sir.
Lp, Tadej
Jelovica Selska planina14
Jelovica Navadni slepec15
14.5.2016

....Slap Grmečica, skrit v gozdu pod Jelovico... Slap je čudovit, voda buči, prši ko se preliva čez izdolbene skale in previsni pomol v globok tolmun.nasmeh

Jelovica - Pogled od zgoraj...1
Jelovica - Sava Bohinjka...2
Jelovica - Slap iz gozdne poti...3
Jelovica - Grmečica iz nasprotnega travnika...4
14.5.2016
Majdag, kar korajži sta bili! Sem se vzpenjala enkrat v eni druščini ob tem kanjonu, pa so bili občutni precej mešani, ne najbolj prijetni. Smo tudi obrnili!

...Ločanka mogoče si ti šla še višje, je stezica še naprej v strmino. No ja pazit je treba in gledat kam stopiš ko je vse mokro, pa ni panike.nasmeh
21.5.2018

Slap Grmečica je čudovit, voda prši in se preliva v potok Grmečica. Le pot do tja je trenutno bolj blatna. Na cesti pa veliko potrpljenja in dosti goriva, zapore so povsod.nasmeh

Jelovica - Sredjeveška livarna pri Plavžarici1
Jelovica - Slap Grmečica2
Jelovica - Utrinek ob poti3
Jelovica - Uživanje4
21.5.2018
Pri slapu Grmečica je vedno lepo. Še nekaj današnjih slik.
Lp, Tadej
Jelovica Ob poti9
77blaz
19.3.2019
V začetku pomladi je mednarodni dan gozdov, pa sem se namenil prilepiti kolaž fotografij iz prostranih gozdov; pa čeprav v gozdu bolj do izraza pridejo vonj in sluh, kot pa vid. Vonj sveže naklanih bukovih ali hrastovih drv, vonj jelke...

Ali pa v svežem jutru zamolklo petje samca kozače in rašpljasti odgovor samice.

Še tako lep park ne more biti več gozd, tako kot je pes le pes in ne more biti več volk.

Pazimo na gozdove, to je kraj, kjer hitro čutimo pradavnino, špicparkeljce ali bergmandeljce, tam so še pokopališča lepa.
Jelovica1
77blaz
4.6.2019
Matura na Jelovici:

Ptice preizkušajo svoja krila in zapuščajo gnezda. Najbolj neučakane so že poskakale iz gnezd, pa kaj, če z buškami. Mladina je opremljena z močno voljo, znanjem in sovice ponovno splezajo na drevo, ter ponovno vzletijo. Vadijo in vadijo in potem enkrat neslišno odletijo za vedno.

Živeli maturanti!

Pa še nekaj: Kozača je v okolici gnezda res nevarna. Brez strahu napade, cilja na oči.