Blegoš
28.6.2009
Danes je bilo na Blegošu oblačno, občasno je padal rahel dež, sicer pa lepo.
Lp Tadej
Blegoš Sestop proti Martinj vrhu.7
Blegoš Kozice.8
15.7.2009
tud danes je blo lepo.Zlo lepo je it čez Prvo ravan. Najprej na vrh,pol pa do koče. Danes in včeraj je kar fajn pihalo na vrhu. Ta pot je tud za otroke fajn,ni težka. Kar pot pod noge.
2.11.2009
Včeraj je blo tud lepo na Blegošu. Šla sem po grebenu gor,pa nazaj do koče. Zlo lepo,brez vetra,čist mirno,pa še ljudi ni blo veliko.
Johny77
13.11.2009
živjo včer sm bil z biciklom na blegošu je bla kar fajna izkušnja pa gor je prava zima zdj snega toam od 30 do 40 cm
lep pozdrav
Blegoš4
Blegoš5
Blegoš6
Blegoš7
Blegoš8
2.12.2009
Takole je blo dons na Blegošu. Kar lepo.
zamet
3.12.2009
Takole se je pa danes Blegoš kopal v soncu..
Blegoš4
Blegoš10
rečan
12.12.2009
sem bil na blegošu malo snega a je bil povrhu rahlo zmrznjen in pa občasni sunki vetra
drugače je pa blo lepo sam razgled je bi pa slab
andrejjerina
20.12.2009
Seveda bi bil greh, če današnjega dne ne bi preživel v hribih. Današnji vzpon s smučmi na pobočja in vrh Blegoša je bil enkraten. Tišina, gozd, sonce, lepote,...Na vrhu rahlo vetrovno in hladno, sama smuka po globokem pršiču (mislim, da ga je bilo kar okrog četrt metra) bi bila odlična, če bi bilo spodaj kaj podlage, tako pa je stanje smuči katastrofalno, ampak kaj čmo! LP Andrej
Blegoš Na grebenu1
Blegoš Osamljena2
Blegoš Pogled na vršno sleme Blegoša3
Blegoš Pogled proti Triglavu4
alfaromeo155
9.1.2010
je ze kaj shojeno gor in kaksna je cesta do žetine ?zavijanje z očmi
jurel
Shojeno, shojeno nasmeh
Zjutraj sva z Aljažem tud špuro potegnila s cerkljanske strani. Je pa sneg precej južen mrk pogled
16.1.2010
Hej. je bil kdo te dni gor? Do kje je splužena cesta - iz Poljan mislim.Hvala.
alfaromeo155
19.1.2010
cesta je spluzena do gornje zetine do kmetije adrijon naprej pa je ledeno in je spluzeno samo te že v prvih ovinkih ustavi led

23.1.2010
Hvala. Snasmehe bo treba mal sprehodit jutri...
triglavskitrontl
sr-bila na blegošu- Čudovitonasmehnasmeh
romul
Ja, res je bilo lepo - sem ravno ujel sončni vzhod - noro.
Sicer pa, cesta je splužena in normalno prevozna do Andrejona, naprej pa ni ravno ledena, še manj pa splužena! No, je, do kozolca, celih 30 metrov...
Se pa vsaj malo ogreješ do vstopa na greben. Za hodit je lepo, ni ledeno, ravno prav shojena gaz.
pohodnica53
24.1.2010
23.1.10-sobota-Blegoš v soncu; Skozi Hotavlje do izhodišča v Leskovici po kopni, asfaltirani cesti; parkirišče ob cerkvici; pot vodi večino po gozdu in je vzorno markirana, pa tudi v snegu je široka gaz, tako da nimaš kam zaiti; najprej do koče oz. gorske straže na Jelencih, nato do koče na Blegošu-1,30 ure hoje; vseskozi precejšnja megla, ki pa se je ob prihodu do koče razkadila; še kratek vzpon na vrh, ca 30 min in trud je poplačan s prečudovitimi razgledivelik nasmeh; dolina v morju megle, nad 1.400 m pa čisti, jasni razgledi, le veter je malo bolj brrrr pihal po premrzlih prstih pohodnikov, ko smo hiteli pritiskati na sprožilce, da bi ujeli v spomin te prelepe trenutke; upam, da so se prijazni mladi borderji srečno spustili po grebenu; še slikice za "lušte"
Blegoš start pri cerkvici1
Blegoš pa še en kažipot27
andrejjerina
24.1.2010
No, danes takih pogledov kot včeraj ni bilo, saj nas je celo pot iz Žetine preko Prve ravni do vrha spremljala megla, za kratek trenutek pa sem le ujel pogled na Ratitovec in Triglav, to pa je bilo tudi vse od razgleda. Na vrhu je lepo pihljalo, temperatura pri koči -14 stopinj Celzija. Spust s smučmi smo opravili skozi eno izmed grap po samem pršiču, nato pa le še spust preko Črnega kala nazaj na izhodišče. Gaz za pešake in turne smučarje je narejena po celotni trasi. LP Andrej
klemenovak
25.1.2010
Hvala pohodnici za slike! Nam je namreč crknil fotoaparat in nebi imeli nobene slike s prečudovitim razgledom. In ja: PRIJAZNI MLADIN BORDERJI SMO SE SREČNO SPUSTILI!velik nasmeh HVALA!
gugl84
en lep pozdrav. najprej bi se zahvalu starejšemu paru za skrb in fotografijo. borderčki smo prispeli varno domov. uživali smo nepopisno lepo. in iskreno upam da se še srečamo.lp.