Ratitovec
PFranci
19.3.2019
Pot na Ratitovec je shojena že med sneženjem,tako da bo do nedelje prehojeno po dolgem in počez.velik nasmeh
zavest
20.3.2019
Je bil kdo po ponedeljkovem sneženju na Ratitovcu? Zanima me okvirno, kje se začne sneg oz. ali je sploh smiselno razmišljati o kakšni turni smuki v smeri lovske koče proti Prtovču.
bongo
Pot je lepo shojena, je pa od Razorja naprej kar ledeno. Na grebenu pa sploh, sneg razpihan.

Nazaj grede sem srecal dva turna smucarja, spur z vrha po novem snegu pa je kar nekaj. Do odcepa za koco recmo da je ok.
zavest
20.3.2019
Kul, hvala za info @bongo.
georgia
23.3.2019
Morda pride komu prav:
danes popoldne sva bila na Ratitovcu, gor čez Razor, dol čez Poden.

Do Razorja je pot kar blatna, sneg se začne malo pod plazom, je mehek, hitro ga pobira. Videla sva celo dva gamsa, ki sta se preganjala.
Čez Poden pa snega na poti skorajda ni več.
Derez nisva uporabila, ni bilo nič ledeno(popoldne).

Na vrhu pa je itak ena sama uživancija!
Ob cesti na Prtovč se že ponuja sveže izobilje čemaža. velik nasmeh

Planinski pozdrav!
boogle
24.3.2019
Bil danes čez Povden, kot zgoraj omenjeno skoraj brez snega in derez nisem rabil... bilo sončno in toplo, da je bil na trenutke se pulover preveč.
Ratitovec1
Ratitovec3
damjan85
25.3.2019
Tudi midva bila včeraj na Ratitovcu. Šla iz Ledine čez planino Klom.
Sneg je bil od parkirišča do vrh. Vreme idealno za martinčkanje na vrhu. Za samo pot pac ne, ker se je precej udiralo.
Ob 12 sva bila edina k sva sla gor iz Ledine, no razen medveda, pa še ene živali jezik
Ratitovec1
Ratitovec3
Ratitovec4
Ratitovec5
Ratitovec6
julius
26.3.2019
Toplo vama priporomač obnovitveni tečaj slovenskega pravopisa.
Če bi še skupaj ugotovili, kaj pomeni priporomač, bi bil res hvaležen. Nenavadnih izrazov na teh forumih res ne zmanjka. Ampak zdaj smo odpriporomali stran od Ratitovca.
velik nasmehvelik nasmeh
Smeh je dober za lepsi dan
julius
26.3.2019
Se opravičujem. Zatipkal sem se sam, ker nisem bil v celotni družinski zasedbi.
Lepe pozdrave vsem.
Nekomu pa šumniki pri pisanju na tem forumu ne primejo.
26.3.2019
PMSM s5 kumpliciramo okrog =zika.
6.4.2019
Na vseh vremenskih portalih so obljubljali sonce na Ratitovcu, na žalost se to ni uresničilojezen. Ves čas megleno, na trenutke celo tako močna megla da sem resnično komaj videl stopinje v snegu. Gor sem šel čez Povden, ko pridemo ven iz gozda se začne sneg, ampak ga je res čisto malo tako, da ga bojo pobrali prvi sončni žarki. Dol pa čez Razor kjer je še kar nekaj snega in tudi ledenih ploskev, mogoče kdor ravno nima ravnotežja in se ne driča rad lahko da gor dereze, da bo šlo lažje. Če nič drugega je bilo vredno it gor že zaradi flancatavelik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh, še kuharci se je smejalo ker danes so bili pa resnično fantastični.nasmeh
Ratitovec vasica Prtovč1
Ratitovec27
_sandra_
6.4.2019
vreme moras znat brat, ne sam slikce gledat velik nasmeh nad okoli 1900m je pa res bil sonce nasmeh
Roman29
A to narobe delameek... ja hvala Sandra k si mi povedalavelik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh
skalar50
7.4.2019
"Roman29" ... četudi malo retuše všečne fotke ... fotoaparat?
Hvala @skalar50, ni fotoaparat, mobitel samsung galaxy s6 edge+
skalar50
7.4.2019
"Roman29" hvala za odgovor ... varen korak in čimveč gorskih užitkov!
@rekar
Sandra, če ti fotke niso všeč jih ni treba gledat, še maj pa kritizirat, Roman29 kar tako naprej in varen korak.
7.4.2019
Se en brihtnzavijanje z očmi