Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

seznam forumov / Slovenija / Zasavsko - Posavsko hribovje in Dolenjska / Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik
 Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik
26.2.2012 - jprim
Zaradi vremenske napovedi, ki je obetala otoplitev, je bila odločitev v soboto nekam nižje.
Nekaj po 9. uri štart z Laškega.
Nato po markirani poti proti Šmohorju.
Malič poln cvetočega teloha. Šmohor bi rekla nič kaj posebnega, vleče naju dalje, ja, pa še en kucelj je na vrsti, Gozdnik, s katerega kar lepi pogledi na Zasavsko hribovje in Kamniško-Savinjske Alpe. Gozdnik - res pravo ime, na vrhu se prebuja pomlad. Pot, ki je bila dolga, kar dobra za razmigat, z nekaj pripombami na PD Laško.
Ker sva bila prvič na tem območju, sva bila bolj pozorna za označbe.

Označbe bolj slabe, res ponekod obnovljene, toda ...
- na poti proti Šmohorju ni označbe za Malič, res neka puščica, kam pa pelje vprašanje?
- časovnice, poglavje za sebe, pred domom na Šmohorju piše 1 ura 45 minut do Gozdnika, ko prideva na vrh - označba 2 uri do Šmohorja, ko pa vsi vemo, da so spusti navadno hitrejši kot vzponi,
- malo pod cerkvico oznake za Kal in Mrzlico, na obeh 1 ura 30, ko pa vemo, da je Mrzlica od Kala dalje, še kake pol ure,
- Gozdnik ni bil omenjen niti enkrat pri označbah od Šmohorja pa do odcepa, tako da sva bila kar nekaj časa v dvomih, če sploh greva prav.
Bilo bi dobro, da si PD Laško vzame malo časa in uredi te zadeve, no pa saj za domačine ni težav, ampak nekdo, ki pride prvič, pa si vseeno želi malo boljše orientacije.
Pa lP!
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik Veliko Kozje11
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik tudi to je pohodništvo...12
9.12.2016
Danes sem šel pogledat, ali je onesnaženje zaradi kurjenja drv prisotno tudi tam na 800, 900 mnv. Ja je, če pa ni, pa gozdarji zakurijo sveže smrekove veje in je tako kot v dolini.

Ko bodo vasi za 1. maja tekmovale, katera ima večji kres, katera je posekala več zelenja v okolici za največji adv. venček in kar je podobnih neumnosti, se sprašujem, sprašujem.....

Sicer pa lep pohod iz Liboj na Malič in Šmohor, pa čez Gozdnik do izhodišča.
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik1
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik Kurjenje ostankov po poseki.11
gmirko
29.4.2018
Iz Laškega na Malič, Tolsto, Sv. Mohor in Šmohor. Čudovito, tako vreme kot vse ostalo.
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik Pogled proti Maliču1
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik Pripravleno na praznovanje9
bos
1.5.2018
Danes izberemo za našega najmlajšega vzpon od Doma na Šmohorju na Malič.
Najprej na obljubljena igrala, potem gor po poti in dol po cesti ter na koncu še na zasluženo sladkorno penonasmeh.
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik danes celo dodatna igrala1
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik Malič9
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik eni pa so tako prišli na zabavo10
27.12.2018
Dom na Šmohorju ima novega oskrbnika. Pa grem pozdravit.
Avto pustim na parkirišču za plezališče Kotečnik. Prvi del poti sem šel malo po svoje, naprej pa po markirani poti, ki pride iz Tremarij.
Pot je lepo označena, na žalost tudi s packarijami, ki kar ne ponehajo.
Dom je odprt, za dajanje ocen je še malo prehitro saj so tam šele 10 dni.
Za spust izberem neoznačeno a zadnje čase dobro uhojeno vzporednico, ki se na koncu združi z markirano v Liboje.
Lep krog cca 10 km za okoli 2 uri.
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik Parkiram na parkirišču za plezališče Kotečnik1
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik Ob poti2
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik Oznake, vidne menda tudi ponoči. Ni mi všeč, a kar ne ponehajo!3
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik Pogled seže preko Kamnika vse do verige KSA4
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik Preže. Veliko jih je gori.5
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik Na travniku sem naletel na ostanek hudega boja. Ubogi srnjaček.6
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik Proti jugu. Kopitnik.7
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik Hotel, ki ni bil nikoli odprt.8
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik V domu pa novi oskrbniki. Bomo videli....9
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik Spust po udobni potki do izhodišča.10
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik Divji prašiči so preorali cel travnik. Hudo.11
geppo
27.12.2018
Boš moral malo pobrisati duplikatevelik nasmeh
27.12.2018
Ups. Hvala @geppo. Urejeno!
andi2
17.6.2019
Včeraj sem se v vročini potikal po neoznačenih poteh okrog in po Maliču in naključno našel zanimivo pot. Pa delim, če bo komu prišla prav. Povezuje obe libojski markirani poti v osrednjih gozdovih Maliča na približno 650 nmv, časovno je dolga cca 20 minut. Označena je z značilnim L na vstopu malo nad Gajnarjem. Ker gre na začetku po gozdni vlaki sem se smejal in si že rekel, ta je pa lovska... No, pa se vlaka konča (lepo označeno na zemljevidu) in je kasneje tako zvito speljana, da jo moraš preko gozdnih strmin spretno slediti in poznati lovske navade po naravnih orientirjih, ker kasnejših oznak več ni. Pojavi se tam, kjer je potrebna (npr v strmini) in se nalašč izgubi na lažjem terenu. Vhod in izhod sta seveda značilno odsotna za približno 20-50 metrov. Če bo kdo kolovratil tod in rad išče skrite poti jo priporočam.
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik Sklani roglji so tik nad nami, če jo dobro vdenemo1
andi2
11.9.2019
Nekaj slik z izleta. Odsvetujem spust do kmetije na povsem vzhodnem delu grebena Maliča, saj se je naključno srečanje končalo z napadi psov in izrazito neprijaznimi besedami s strani domačinov.
Vem, da nismo kolesarski forum, pa vseeno v podnapisih namenoma mini homage fantom, ki nam trenutno s kavča polepšajo dneve in so se zaradi našega navijanja pripravljeni spremeniti v kolesarske mutante. Fantje, tudi če vas bo kdo (ki trenutno na vaš račun lepo služi) v prihodnjih letih ošvrknil z lumpi in prevaranti, snamem pred vašimi napori in vztrajnostjo kapo!
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik Štart in cilj etape tik pod Kotečnikom1
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik Čez pol ure nad rampas inhumanas vidim rdeče2
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik Kratek flat v pobočje na Šmohor3
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik Po eni uri in šestih kategoriziranih vzponih, zadnja dva prve kategorije4
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik Vranšca, čas za okrepčilo5
Laško - Malič - Šmohor - Gozdnik Tehničen spust na drugo stran (nekoč markirano)6