CPP = Celjska planinska pot
21.4.2013 - bruny
Po Celjski planinski poti pohodniško iz izhodišča Celje in med aktivnostjo vzpon na 6 vrhov - Grajski hrib (407 m), Osenica (453 m), Srebotnik (700 m), Tolsti vrh (834 m ), Grmada (718 m), Vipota (532 m). Pot je omogočila odličen vpogled v zaledje Celja. Trasa ima kar nekaj višincev in tudi vrhovi - predvsem Srebotnik - pestri in je potreben kar previden korak. Najlepši je vsekakor Srebotnik, Tolsti vrh najvišji, Grmada nekoliko bolj poduhovljen s križem in zvonom, Vipota pa ob zaključku tudi prijeten in manj obiskan vrh. Vreme sončno, poti v glavnem suhe, na Tolstem vrhu še nekaj zaplat snega in nekaj vetra, ki me je prijetno hladil. Pot solidno označena ampak, ker sem danes soliral sem se tudi ,,nekaj lovil,,. Več oči ,,pač več vidi,,.

Opis poti -Vir:PD Grmada Celje

nasmehTo je planinska pot z najbolj mežikanje predvidevam urbanim-mestnim poimenovanjem, ker Ljubljanske oziroma Mariborske planinske poti ni. Vse višince praktično ,,nabiješ,, v prvih 13 kilometrih in zato je pot kar dimamična in do vključno Grmade je bilo potrebno kar ,,pošteno stopiti,, v nadaljevanju pa več ,,uživancije,,. Skupaj 21 kilometrov in 1375 višinskih metrov.Vrhovi so po videnem in po vpisih zelo obiskani, medtem ko vezne poti med njimi manj. Prijetno in morda še kdaj ponovitev - recimo v zimskih razmerah...

Trasa poti GPS:Celjska planinska pot, 21.04.2013

Ker je trenutno most preko Voglajne neposredno pred izlivom v Savinjo v obnovi pot nekoliko daljša. Starta se pa lahko praktično pred železniško postajo. Ob sestopu iz Vipote tudi nekaj padlih dreves - predvsem bukev kar dobro zapre pot na bolj strmem delu. Fotk danes ni. Ker je na forumu kar nekaj celjanov predvidevam aktivnih še morda njihovo videnje mežikanje Celjske planinske poti.

Lp Bruno/bruny

CPP = Celjska planinska pot Slika je simbolična, narava pa je imela danes dokaj približno podobo v višjih legah...1
Tonika
22.4.2013
To je trasa naše včerajšnje poti, le, da sva dve pohodnici zlezli še skozi Hudičev graben,potem pa grizli kolena levo na Srebotnik. Tudi v Hudiču je zima naredila svoje. Pot je res lepa zaradi vmesnih razgledov. Mislim, da se nas jo je včeraj kar nekaj prehodilo. Fotografije sledijo tekom dneva.
CPP = Celjska planinska pot prvi vzpon na C1
CPP = Celjska planinska pot pogled nazaj proti...2
CPP = Celjska planinska pot pomlad v Celju..3
CPP = Celjska planinska pot Levo ali desno??? Povsod je lepo!4
CPP = Celjska planinska pot V Hudičevem grabnu5
CPP = Celjska planinska pot6
CPP = Celjska planinska pot plezalna stena na levi strani- adrenalin..7
CPP = Celjska planinska pot jupiii8
CPP = Celjska planinska pot sedaj je čas za nabiranje čemaža, ki ga je v Hudiču res obilo9
CPP = Celjska planinska pot Odcep na levo za Srebotnik10
CPP = Celjska planinska pot pot proti vrhu Srebotnika je opremljena z jeklenicami, ki so zelo dobrodošlle v snegu in blatu11
CPP = Celjska planinska pot pogled na plezalno steno Srebotnika iz,, piknik placa12
CPP = Celjska planinska pot proti vrhu Tolstega vrha skozi cvetje13
CPP = Celjska planinska pot Grmada14
CPP = Celjska planinska pot zvon na Grmadi15
CPP = Celjska planinska pot razgledi so res lepi- Celje z gradom16
CPP = Celjska planinska pot17
CPP = Celjska planinska pot Pečovniška koča pod Grmado 18
CPP = Celjska planinska pot vrt ob Pečovniški koči -zanimivo...19
CPP = Celjska planinska pot Celjska koča- v bližini je učna pot, smučišče in letno sankališče...pa še kaj20
CPP = Celjska planinska pot Vipota21
CPP = Celjska planinska pot Tudi Vipota ima svoj žig...22
CPP = Celjska planinska pot Duglazija- znamenito drevo ob poti23
CPP = Celjska planinska pot vrnitev v Celje ob Savinji24
Tonika
22.4.2013
Nisem Celjanka, pa se bom še vrnila na to pot. Kdo bi pomislil, da skriva okolica Celja toliko zanimivih vrhov.
Varen korak vsem skupaj.
Bojan_A
23.4.2013
Hvala za idejo, bo enkrat za sprobat, ko bom v tem koncu.
27.10.2013
V celjsko hribovje delno po trasi CPP ampak še zdaleč ne po celotni. Zanimala sta me pristopa iz Štor in pa iz naselja Teharje na traso CPP...Iz Štor po slikoviti poti skozi Bojanski graben ob hudourniškem potoku in v nadaljevanju do vrha Ramanca oziroma Alminega doma na Svetini v prijetni jesenski kulisi. Seveda tudi sestop v Svetino in od tam na najvišji vrh celjskih hribov...Tolsti vrh. Sestop opravljen pod Srebotnikom po poti ,,mimo Marije,, do naselja Osenca. Iz Osence sestop v Teharje po planinski poti, ki na teh straneh še ni bil predstavljen. Pot je solidno označena, razgibana in po videnem malo...res malo hojena. Pot se uradno konča pri mostu preko Voglajne, na meji med Teharjem in Celjem...od tam povratek po razvlečeni Teharski cesti v Celje in še krajši vzpon/spust na Miklavški hrib za prijeten zaključek. Poti v glavnem suhe, čeprav v bolj zaprtih/neprevetrenih legah spolzke, vetra je pa bilo res na pretek...Trasa GPS:Tolsti vrh & Sv. Miklavž, 27.10.2013
CPP = Celjska planinska pot ...CPP  delno, danes bolj pristopi na CPP iz drugih smeri...1
CPP = Celjska planinska pot ...Štore nekaj pred poldnevom...2
CPP = Celjska planinska pot ..ob poti jesenski darovi...3
CPP = Celjska planinska pot ...tudi delno pot ,,mimo Marije...4
CPP = Celjska planinska pot ...tukaj levo skozi...5
CPP = Celjska planinska pot ...Bojanski graben in pot delno po levi in desni strani grabna...6
CPP = Celjska planinska pot ...še globoko v gozdu in že levo nad grabnom...7
CPP = Celjska planinska pot ...ob poti...8
CPP = Celjska planinska pot ...tukaj je stik s potjo ,,preko Žlajfe,,...9
CPP = Celjska planinska pot ...in že v smeri za...10
CPP = Celjska planinska pot ...Ramanca oziroma Almin dom na Svetini...11
CPP = Celjska planinska pot ...še spust v naselje Svetina...12
CPP = Celjska planinska pot ...in že na vzponu za...13
CPP = Celjska planinska pot ...in vrh... Tolsti vrh, najvišji vrh celjskega hribovja...14
CPP = Celjska planinska pot ...in navzdol za...15
CPP = Celjska planinska pot ...jesen, jesen globoko v gozdu pod Srebotnikom...16
CPP = Celjska planinska pot ...lepo urejeno...17
CPP = Celjska planinska pot ...in to je to...18
CPP = Celjska planinska pot ...spust v Teharje...19
CPP = Celjska planinska pot ...Pečovje...20
CPP = Celjska planinska pot ...Osenca in tukaj spust desno...21
CPP = Celjska planinska pot ...spust preko Zvodnega...22
CPP = Celjska planinska pot ...pred Teharjem...23
CPP = Celjska planinska pot ...ob mostu preko Voglajne...24
CPP = Celjska planinska pot ...in že na vzponu na Miklavški hrib, danes po asfaltni podlagi...25
CPP = Celjska planinska pot ...je že v bližini...26
CPP = Celjska planinska pot ...in krog okoli cerkvice in spust po planinski poti...27
CPP = Celjska planinska pot ...Zaključek poti po nekoliko netipičnih poteh v celjskem hribovju/Izhodišči Štore in Teharje...Lp28
pohodnik38
8.3.2015
Včeraj sem prehodil del Celjske planinske poti izpustil le Grmado kjer sem pred lani že bil in Vipota.Pot je kar lepa in dolga zastavil sem si jo po svoje z začetkom in koncem v Štorah.

SLIKE in opis osebnih vtisov na poti

Lp! Tonecool

CPP = Celjska planinska pot10
CPP = Celjska planinska pot11
CPP = Celjska planinska pot12
CPP = Celjska planinska pot Priročna karta za vsak slučaj če ne bi bilo dobro označeno ampak res porihtana pot lepo markirana kot je treba13
CPP = Celjska planinska pot Odtisnjena dva za spomin14
8.3.2015
Korektno opravljena pot...in opis odlično podprt z blogom...Morda dve dobronamerni zadevi...Višinski metri na portalu ,,Pešpoti,, v dnevnikh so dokaj ,,napihnjeni,, in je potrebno nekje ,,rezati,, 15-20%, včasih še več. Garmin connect, endemondo...praktično nezmotljivi in zelo natančni!! Hrib na sliki v blogu je Veliki Bojanski vrh, pravilen je podatek o višini 622 metrov, drevje na sliki pa zakriva v blogu še Mali Bojanski vrh nekoliko bolj vzhodno, ki je visok natančno 600 metrov. Med njima oddaljenima nekaj sto metrov, recimo dvesto metrov vodi višje v svet Celjskega hribovja tudi na tem forumu uradno opisana pot ,,čez Žlajfo,,. Oba sta dokaj visoko poseljena iz južne strani, uradna planinska pot nanju ne vodi, vodijo pa po videnem nanju gozdarske vlake. Dvakrat, trikrat sem načrtoval vzpon nanju ampak sem nekje vedno odstopil od namere. Naj ju imajo srnjad, divji prašiči,lisice...v mežikanjenjuni samoti.Lp
pohodnik38
9.3.2015
Res je da prihaja do odstopanj na različnih platformah ker Geopedia-Peš poti si uporablja Slovenske geodetske podatke,Garmin in Google Earth pa satelitske o tem je debata že tekla tukaj na hribi net.Men je všeč Geopedia-Peš poti ker lepše izriše sledi ker so tudi ortofoto posnetki pokrajine lepši od Googlovih čeravno ima Google novejše.

Mamljivi so bili tudi ostali hribi v okolici že omenjeni Veliki Bojanski vrh,Bavč sploh pa mi je bila všeč skozi Suhi potok.

Lp! Tonenasmeh
CPP = Celjska planinska pot Izračun v Garmin conect1
CPP = Celjska planinska pot Izračun Peš poti si2
12.4.2015
Danes po vzhodnem in osrednjem delu Celjske planinske poti. Začetek v Štorah. Izpustil Grmado in Vipoto, da pa sem dobil ,,not kilometre in višince,, mežikanjedvakrat na Srebotnik itak najbolj zanivo točko nekje na celotni poti. Tolsti vrh, najvišji vrh vključil in močno duhovno točko domačinov - Marijino kapelico vklesano v steno Srebotnika. Sestop v Celje preko Osence in Starega celjskega gradu...
Tereni suhi, veliko sonca in že nekaj lahne sparine...
Več o poti...Med/nad Štorami in Celjem,12.05.2015.Lp
CPP = Celjska planinska pot Srebotnik vrh 700 metrov višine...1
CPP = Celjska planinska pot ...pod Tolstim vrhom...2
CPP = Celjska planinska pot ...Tolsti vrh, danes navzgor iz smeri Grmade nad kamnolomom...3
CPP = Celjska planinska pot ...spust po vzhodnem delu...4
CPP = Celjska planinska pot ...še enkrat, v drugo na Srebotnik...5
CPP = Celjska planinska pot ...na spustu v smeri Pečovje...6
CPP = Celjska planinska pot ...in za Celje...7
CPP = Celjska planinska pot ...Grad...8
CPP = Celjska planinska pot ...Voglajna in Savinja...9
CPP = Celjska planinska pot ...in zaključek danes v Celju. Lp10
3.3.2016
V večerni pohodniški aktivnosti nižji svet Celjskega hribovja in tudi po delu CPP. Odlična točka Kapelica pri Mariji pod 700 metrov visokim Srebotnikom. Povezava Štor in Celja in ker je bilo še nekaj časa - dodatek..sestop iz Osence za Teharje do reke Voglajne in takoj vzpon nazaj na Osenco za zaključek v Celje. Vsekakor trasa, ki omogoča dober vpogled v nižji svet Celjskega hribovja in trikrat stik z reko Voglajno. Razmočene in blatne poti, delno jasno je bilo in praktično brez vetra. Ura pozna, rekreacije željnih ni bilo več na samotnih poteh...Pešpoti/Štore - Celje in Strava/Štore - Celje, 02.03.2016 Lp
CPP = Celjska planinska pot Iz Štor...ob Bojanskem potoku...1
CPP = Celjska planinska pot ...vklesana v steno Srebotnika...2
CPP = Celjska planinska pot ...ožje območje ob kapelici.3
Hribolazec81
22.4.2017
Tudi jas sem danes oddelan komplet CPP, počasi v slabih 5 urah in pol, pot je zelo zelo lepanasmeh

[img>http://shrani.si/f/2D/a8/3uI3vMqY/dsc0675.png[/img>
CPP = Celjska planinska pot1
Gorska planika
16.4.2018
Na sončen sobotni dan obdelala celotno pot in nabrala veliko klopov, opazovala srnce in veveričko nasmeh na celotni poti malo ljudi, precej obiska pa pri Celjski koči. Vidim, da je res priljubljena postojanka! Štart in zaključek v Celju. Pozdravček in srečno nasmeh
marchy
25.1.2019
Prejšnji teden sem izkoristil lep sončen dan za obisk Starega gradu nad Celjem. Pred kratkim sem nabavil nov fotoaparat in sem želel narediti nekaj testnih posnetkov. Nekoč je bil celjski grad zelo popularna destinacija predvsem med mladimi in pari. V gradu je bila odprta restavracija z priljubljeno "grad kavo", ki se je verjetno z nostalgijo spominjajo starejši Celjani. V današnjem času grad zaživi predvsem v poletnem času, ko se tu dogajajo razne kulturne prireditve, koncerti, igre itd... Grad je odprt vsak dan, v njem je na ogled muzej, sedaj je odprt obnovljen Friderikov stolp iz katerega se ponuja prelep pogled na Celje in okolico. Pri vhodu je na novo odprta manjša restavracija, v kateri lahko odigrate tudi partijo zanimivega šaha zmeden. Do gradu pelje asfaltna cesta, lahko pa se pride na grad tudi po znameniti Pelikanovi poti. Le nekaj metrov od gradu se nahaja priljubljena gostilna pri Kmetec, ki slovi po res odlični kulinariki. nasmehjezik
CPP = Celjska planinska pot Glavni vhod in parkirišče1
CPP = Celjska planinska pot Južni del obzidja17
CPP = Celjska planinska pot Še en pogled na stolp18
CPP = Celjska planinska pot Pogled na grad s parkirišča19
CPP = Celjska planinska pot Še pogled s ceste, adijo grad do naslednjič ......20
zlatica
25.1.2019
marchy, lep dan si ujel in nam predstavil tudi nekaj zanimivosti starega gradu Celje. Tudi sam razgled z gradu vabi na obisk, sploh, če ujameš tak dan! Naj ti dobro služi aparat, nas pa razveseli še s kakšnimi fotografijami s tvojih bodočih vandranj! lp nasmehmežikanje