seznam forumov / Slovenija / Zasavsko - Posavsko hribovje in Dolenjska / Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold
 Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold
25.2.2019 - KlemenD

Včeraj (24/2/19) sem precej po naključju odkril in prehodil sledečo krožno pot:

Dom pod Reško planino – Brdo – Reška planina – Strnik – Planinica – Tolsti vrh – Žvajga – spust v Prebold - vzpon na greben Gradišča in po grebenu do vrha – Potoški hrib – Dom pod Reško planino.

Pot je kombinacija markiranih in nemarkiranih poti (tudi brezpotij), ki mestoma ponudi lepe razglede daleč naokoli. Res pa je, da je večina vrhov zaraščena. Na Reški planini, Žvajgi in Gradišču pa je prisoten žig.

Na koncu je naneslo približno 22 km ter 1500 višinskih metrov.
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Izhodišče - Dom pod Reško planino 1
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na Reško planino.2
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Vrh Brda-pogled na Gradišče.3
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Nadaljevanje poti.4
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Gradišče, Golava, Gozdnik.5
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Reška planina - žig.6
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na KSA, spredaj desno Strnik - naslednji vrh.7
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Na sedlu...8
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Strnik - vrh9
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Na poti proti Planinici...10
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Planinica - pogled na Prebold.11
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na naslednji vrh - Tolsti vrh...12
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Tolsti vrh.13
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Proti Žvajgi (6.vrh)...14
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na drugo stran doline - Gradišče.15
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Žvajga - žig.16
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Že v Preboldu - pogled nazaj na Žvajgo.17
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na začetek grebena Gradišča.18
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Smer...19
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Levo na greben.20
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Greben Gradišča.21
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled preko doline na Golavo in Mrzlico.22
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na Paški Kozjak, Stenico, Konjiško goro,...23
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Gradišče - žig.24
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Razgled...26
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Žvajga levo, Gradišče desno...27
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Zadnji vrh danes - Potoški hrib.28
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na Reško planino...29
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na Strnik...30
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na Tolsti vrh...31
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Celotna krožna pot.33
Bandzo
25.2.2019
Bravo! Tole je pa blo "ups&downs" tura nasmeh
lukaz
26.2.2019
Lep opis.Tole je moja nedeljska tekaška tura, samo da štartam v Preboldu - Žvajga -Reška planina, nato pa kakor opisano. Mirno in razgledno, primerno za vse letne čase in vrememnske razmere.nasmeh
andi2
27.12.2019
Kratki nedeljski popoldnevi so kot nalašč za poznane bližnje hribcke. Sicer sem v opisani krožni iz Prebolda izpustil Potoški vrh in dom, sem pa dodal najbolj vzhodni del v tem grebenu (gledano od Žvajge, na zemljevidu ni prikazan). Na Reški planini so poti lepo na novo markirane. Proti Gradišču precej zgrmiš po grebenskem brezpotju navzdol in nato že poznano navzgor. Dvoglava Planinica v živo ni posebej markantna kot izgleda iz magistrale, tudi višine do Strnišča je nato precej več, kot če jo iz Tolstega vrha izpustimo. Proti Trbovčku je nekaj sečnje, ki pa ne moti poti. Po štirih urah sem hotel pogledati še v Prebold direktno mimo ruševin, kot je nekje opisal geppo, pa so mi kolena rekla dovoljzavijanje z očmi