Slovenska obala
regor
17.1.2018
Škoda, da si sicer lepe slike pokvarila z narobe postavljeno sončno zaslonko!? Bo pa drugič bolje!nasmeh

Darko
darinka4
Meni so lepe .
miri
@ regor,tu smo povečini amaterji v fotografiranju.
17.1.2018
miri hvala, da si opazil usklajenostnasmeh Je bilo povsem naključno, nič načrtno.

Darinka ja, dobro bi bilo iti na kakšen tečaj.
Je pa le prišlo do zmede pri nastavitvah (učinek otroškega fotoaparata), pa nisem uspela pravočasno popraviti nazaj na "auto".
No, pa le ni bilo tako slabonasmeh Hvala ti za pohvalonasmeh.
MAPET
27.1.2018
Ločanka, slikce so super... nekaj na novo ....
Hvala MAPETnasmeh
zlatica
10.3.2018
Že malo naveličana snega in zime sem imela včeraj priložnost obiskat Slovensko primorje, kjer me je dočakala že prava pomlad. Oh, kakšen balzam za dušo, dober morski zrak, malo vetrca, sonce, nekaj oblakov ter prijeten sprehod: Strunjan- Fiesa - Piran - Portorož-tunel in nazaj na start, cca 13 km. lpnasmeh
Slovenska obala ob parkingu v Strunjanu1 Slovenska obala prvo znamenje pomladi2 Slovenska obala3 Slovenska obala flota4 Slovenska obala Fiesa5 Slovenska obala6 Slovenska obala pa če to ni pomlad?!!7 Slovenska obala obala Fiesa - Piran8 Slovenska obala pokončna vednozelena cipresa9 Slovenska obala čisto morje10 Slovenska obala cvetoče grmovnice vsepovsod11 Slovenska obala polet sive vrane12 Slovenska obala Piran13 Slovenska obala zvonik cerkve sv. Jurija14 Slovenska obala nad Piranom15 Slovenska obala piransko mestno obzidje16 Slovenska obala cerkveni zvonik17 Slovenska obala pogled na Trtinijev trg v Piranu18 Slovenska obala cerkev sv. Jurija, Piran19 Slovenska obala notranjost cerkve20 Slovenska obala na Tartinijevem trgu21 Slovenska obala Piranska obala22 Slovenska obala črnoglavi galeb23 Slovenska obala galeb na galebu24 Slovenska obala25 Slovenska obala kaj je lahko lepšega in volj cvetočega?26 Slovenska obala pomarančevec za lep zaključek pohoda27
31.3.2018
petek , 30.3.2018

Naveličana dežja sva se s princesko odpravila na morje in preživela nekaj prijetnih ur med sprehodom po sečoveljskih solinah. Sončno in toplo vreme naju je razvajalo, nič manj samota, saj sva bila tisti čas edina potepina nasmeh

9.4.2018
Tokrat z odsekom VGN PD Škofja Loka na pohod po obali od Izole do Pirana. Kot prvo pa smo si ogledali Škocjanski zatok.Nato pa iz Izole do zaključka evropske poti E6 do Strunjana. Nato pa po obalni poti v Piran. Pot poteka dejansko po Krajinskem parku Strunjan.Nato prek solin v Fieso .Konča se v Piranu.Prehodili smo kar blizu 20 km.
Slovenska obala Pred Škocjanskim zatokom.1 Slovenska obala Maketa zatoka in Kopra.2 Slovenska obala Imeli smo strokovno vodstvo.3 Slovenska obala V parku se prosto pasejo kamarski konji in podolsko govedo.4 Slovenska obala To so ti konji.V naravi živijo v Franciji.Odrasli so popolnoma beli.5 Slovenska obala Podolsko govedo-izvira iz Ukrajine.6 Slovenska obala Zatok je umeščen v urbano okolje.7 Slovenska obala Zatok ima sladko in morsko vodo.8 Slovenska obala9 Slovenska obala Razgledni stolp.10 Slovenska obala V stolpu.11 Slovenska obala Začetek našega pohoda je bil v Izoli-tam se je odvijal Istrski maraton.12 Slovenska obala Morje-Izola.13 Slovenska obala14 Slovenska obala15 Slovenska obala Marina v Izoli.16 Slovenska obala Nad Izolo-po evropski peš poti E6.17 Slovenska obala Nahajali smo se v naravnem rezervatu Strunjan.18 Slovenska obala Visoko nad morjem.19 Slovenska obala Oznaka evropske poti.20 Slovenska obala V Srunjanu se evropska pot E6 neha.21 Slovenska obala Pogled dol na morje.22 Slovenska obala Zaliv Sv. križa.23 Slovenska obala24 Slovenska obala Pri križu.25 Slovenska obala Gasilska-kot vedno jih pol manjka.26 Slovenska obala Strunjan.27 Slovenska obala Prek solin.28 Slovenska obala29 Slovenska obala Fiesa.30 Slovenska obala Piran.31
20.4.2018
Nekaj slik od preteklih dni. Lp, Tadej
Slovenska obala1 Slovenska obala2 Slovenska obala3 Slovenska obala4 Slovenska obala5 Slovenska obala6 Slovenska obala7 Slovenska obala8 Slovenska obala9 Slovenska obala10 Slovenska obala11 Slovenska obala12
2.5.2018
Mi je zdravnik te dni predpisal terapijo "hoja s palicami po ravnem".
No, šlo je tudi brez palic, pot pa ob morju od Strunjana do Pirana in povratek po isti poti.

Seveda pa brez sončenja v Strunjanu pod klifom ni šlo (tega pa dohtar ni priporočalnasmeh)
Slovenska obala pomlad v Strunjanu1 Slovenska obala takole približan Piran iz Strunjana2 Slovenska obala3 Slovenska obala ob poti4 Slovenska obala5 Slovenska obala6 Slovenska obala nekateri imajo včasih smolo7 Slovenska obala mimo Pacuga in Fiese8 Slovenska obala9 Slovenska obala kormoran se je razgledoval proti Piranu10 Slovenska obala jezero v Fiesi, nekoč prostor za izkop gline11 Slovenska obala12 Slovenska obala13 Slovenska obala pogled nazaj proti Strunjanu14 Slovenska obala klif pod Piranom15 Slovenska obala16 Slovenska obala17 Slovenska obala če ne gre po vodi, pa takole18 Slovenska obala lahko pa gre19 Slovenska obala življenje na morju20 Slovenska obala morje včasih hoče na obalo21 Slovenska obala22 Slovenska obala pogled od zgoraj23 Slovenska obala kmečka lastovka24 Slovenska obala pogled na morje preko kaktusov25 Slovenska obala povratek ponovno čez mostičke26
miri
2.5.2018
Pogrešam sliko s sončenja.velik nasmeh
miri, to pa ne bi bilo spodobnonasmehnasmeh
grega_z_brega
2.5.2018
Ah sej nismo tok zadrti ločankamežikanje
Dokler ne vidiš, ne veš kaj je in kaj ni spodobno ?! Torej prvo fotografija, potem sodba velik nasmeh
3.5.2018
Izgleda, da je samo sončenje zanimivo, o sami turi pa ničnasmehnasmeh
6.7.2018
Nekaj slik s slovenske obale...