Nanos
UROS1
15.2.2018
Ali kdo ve je koča na Nanosu vedno odprta ali ne ???
Klemen24
Od maja do septembra je odprta vsak dan, sedaj v zimskem času pa samo v petek, soboto in nedeljo.
stasa_t
15.2.2018
Kolikor vem je koča na Nanosu v zimskem času odprta ob petkih popoldne in cez vikend. Tam nekje od konca aprila dalje pa vsak dan, razen četrtka. Na spletni strani PD Postojna piše še: V primeru slabega vremena oz. neprevoznosti ceste je koča zaprta.
B2
Sledimo spletni strani PZS "Planinske koče". Tam piše, da je oskrbnica Liljana Valenčič in telefon (051) 373 900. Informacije iz prve roke!
UROS1
15.2.2018
Najlepša hvala, bom poklical in preveril...
14.3.2018
Zanimiv je bil Nanos danes . Z Razdrtega sem šla po poti , kjer je v bližini vetrnica. Je strma. Spodaj v gozdu precej blatna. Malo pred kočo me je ujel dež , ki je bil pomešan s snegom. Pri koči sem počakala, da je nekoliko prenehalo snežiti, čeprav je bilo plus tri.Nameravala sem sestopit mimo cerkvice, ampak ker se je vreme poslabšalo sem sestopila po isti poti.Tudi grmelo je, ko sem sestopala. Cesta do koče je splužena.Ne vem, ali je bila koča zaprta prejšnji konec tedna, ker sneg sploh ni bil očiščen do koče.
Nanos po enajsti uri je bilo še zmerom jasno1 Nanos strma je ta pot za vetrnco.2 Nanos mi je lepša od klasične poti z Razdrtega3 Nanos pod koncem te poti sem opazila še en odcep in sem potem šla po tisti poti.4 Nanos se je priključila zgornji glavni poti na Nanos.5 Nanos lepa in razgledna je.6 Nanos prvič sem šla tam.7 Nanos dež me je ujel, še preden sem prišla do koče.8 Nanos dobro je imeti dovolj oblačil, ker se sicer hitro podhladiš.9 Nanos v dolini je bila mavrica10 Nanos pogled nazaj proti anteni.11
taja3
24.3.2018
V petek sem bila na Nanosu, krasen dan z malo burjice. Šla iz Razdrtega po strmi gor in po položni dol, na obeh poteh je še nekaj snega, ki pa bo kmalu skopnel. Koča je bila odprta, oskrbnica je rekla, da je odprta od petka do nedelje vse do maja. Tudi neočiščen sneg pred kočo ne pomeni, da je koča čez zimo zaprta, burja pač naredi svoje.
10.4.2018
sobota, 7.4.2018

Tokrat je bila princeska tista, ki me je peljala na potep, zato je bil cilj ture in pot do njega njena izbira velik nasmeh Vetru navkljub sva se imela krasno, saj je bilo vreme jasno in razgledi temu primerni. Ker naju je pot utrudila, sva se še do Vipave potrudila, kjer sva se pri Marjanci najedla sladoleda nasmeh Še enkrat več se je izkazalo, da ni treba ne daleč, ne visoko, da se imaš lepo mežikanje

Todi
22.4.2018
Še se najdejo vrhovi, kjer še nisem bil nasmeh, tako sva se danes s Tinkyem potepala po primorskem koncu. Štart še v temi iz Razdrtega po strmi, smer Vojkova koča na Nanosu, kjer se ustaviva na kavi. Ne rad kaj pokritiziram, samo me je pa zmotila postrežba osebe/oskrbnice ne poznam, ki je bila neprijazna! Mogoče je šlo samo za slab dan? Pot sva nadeljevala po grebenu v smeri Grmada in nato spust do Cerkve Sv. Hieronima, kjer sva malo posedela. Nato pa po položni poti, nazaj do izhodišča.
Nanos Zjutraj na izhodišču1 Nanos Razdrto2 Nanos Spet en lep dan3 Nanos Po strmi4 Nanos Js5 Nanos 1000 smo nad morjem6 Nanos Pogled prori obali7 Nanos Razdrto8 Nanos AC9 Nanos Senca10 Nanos Še malo11 Nanos Sonček je12 Nanos13 Nanos Pred vrhom14 Nanos Oddajnik, ...15 Nanos Lepooooo16 Nanos Utrinek17 Nanos Pa še en18 Nanos Cerkev Sv. Hieronim19 Nanos Proti Vipavi20 Nanos Smer sestopa21 Nanos pavza22 Nanos Lepa pot23 Nanos In pogled nazaj24 Nanos To je to 25 Nanos Za danes26 Nanos Še kdaj27
lozarbogdan
22.4.2018
Tudi mi danes na Nanosu,lep dan in pravo poletno vreme.Metod,glede oskrbnice bi rekel da je to že vsakdanjost in ne le slab dan!Drugače pa čudovit dan!velik nasmeh
Nanos1 Nanos2 Nanos3 Nanos4 Nanos5 Nanos6
tinky
22.4.2018
Kar nekaj let je že odkar sem bil na Nanosu, pa zaradi megle in vetra sploh ne vem kje sem bil. Danes z Metodom povsem druga pesem. Super. Ne vem kaj se pritožujete nad oskrbnico! Prvič me je videla, pa je točno vedela kako sladko kavo pijem nasmeh. Še žličke nisem rabil in tudi krožnička ne kamor bi jo odložil.
Nanos1 Nanos2 Nanos3 Nanos4 Nanos5 Nanos6 Nanos7 Nanos8 Nanos9 Nanos10 Nanos11 Nanos12 Nanos13 Nanos14 Nanos15 Nanos kolona proti morju16
Todi
23.4.2018
Nekaj bolj umerjenega
andrej Lj
29.4.2018
Včeraj (28.4.) smo se odločili, da jo mahnemo na Nanos. Lepo vreme, lepi razgledi, dobra družbanasmeh. Za izhodišče smo si izbrali Furlanovo zavetišče pri Abramu. Pot lepo označena...nobenih posebnosti. Na vrhu pa prekrasni pogledi v dolino..v koči dobra kava.. Vrnili smo se po isti poti do turistične kmetije "pri Abramu" ,kjer smo si privoščili zelo okusno hrano. Ker pa je na uri čas kazal šele tri popoldne, smo se odločili, da skočimo še na Čaven, kjer Pika še ni bilavelik nasmeh. Lepo preživet dan, ki nas je prijetno utrudilvelik nasmehvelik nasmeh.
VSEM VAREN KORAK ŠE NAPREJ.
Nanos Pogled v dolino1 Nanos Lepo označena pot2 Nanos Lepši del ekipe...3 Nanos4 Nanos Družbo sta nam delala štirinožca Ali in Blek5 Nanos6
29.4.2018
Današnji aprilski Nanos. Prav res aprilski. Šla sem iz Razdrtega. Obe parkirišči sta bili čisto polni. Saj nič čudnega, ko je bil dan brez oblaka. Moja pot kot ponavadi za vetrnco. Nekoliko vetrovno je bilo in soparno. V kočo nisem šla, ker ne maram gneče. Sem šla raje na Grmado in potem do cerkvice sv. Hieronima. Tam pa se je vsul dež in sodra. Za nameček je še grmelo. Nekaj časa smo vedrili, kar nekaj se nas je tja zateklo. Potem sem se odločila, da sestopim po položni poti v dežju in grmenju.Ko sem bila na izhodišču, mokra, je posijalo sonce in oblaki so se razkadili. Vseeno lepa zanimiva tura. In veliko planincev na poti.
Nanos soparno je bilo vso pot- lahko bi vedela, da se nekaj kuha.1 Nanos moja pot 2 Nanos stezica komaj vidna, a te popelje na pravo pot.3 Nanos malo predaha.4 Nanos na Grmadi.5 Nanos volčiči, redki so. 6 Nanos tukaj sem vedrila.7 Nanos in ker dež ni ponehal, sem se odločila za sestop.8 Nanos potem se je seveda zjasnilo, saj je april.9
modrook12
29.4.2018
Danes prvič na Nanosu. Štartava na Razdrtem.Po strmi poti gor.Nadaljujeva naprej proti Furlanovemu zavetišču pri Abramu.Pot zelo lepo markirana.Po isti poti se vračava na Nanos, kjer se okrepčava.Po položni poti se vrneva nazaj na Razdrto.In tudi naju je dobila nevihta, vendar naju ni zmotilo-sva imela palerine sebojnasmeh
Nanos1 Nanos2 Nanos3 Nanos4 Nanos5 Nanos6 Nanos7 Nanos8
nejcf
19.5.2018
Tokrat smo se na Nanos podali od Abrama. Pot je res zelo lepo označena. Temperature so bile ravno pravšnje. Na vrhu nas je presenetila prireditev povezana z Zlatorogovo transverzalo ponosa. Ljudi in hrupa je bilo precej.
Nanos1 Nanos2 Nanos V dolini pod kočo je polno čemaža3 Nanos Strma južna pobočja4 Nanos5 Nanos Pri koči6 Nanos Smerokaz7 Nanos Praprot zanimive oblike8 Nanos Proti zahodu9 Nanos Zadnji pogled na anteno10 Nanos Prijetna pot11 Nanos Zajček pri Abramu12
pohodnica53
11.7.2018
8.7.2018 - Slabša vremenska napoved za Gorenjsko naju je usmerila na Primorsko stran, na Nanos; kar nekaj se nas je "drenjalo" po strmi-plezalni, precej tudi od Abrama in po "polževi"; tudi tokrat ni šlo brez vetra, sever ni bil nič kaj prijazen; ob krožnem povratku sva skupaj s številnimi pohodniki navdušeno občudovala ocvetličeno planjavo s številnimi planinskimi cveticami, med katerimi je izstopalo pravcato morje košutnika..
Nanos na startu1 Nanos malce za poprijet2 Nanos zadnji metri3 Nanos razgledišče4 Nanos ob povratku krožne poti5 Nanos rumeno morje prelepega košutnika6 Nanos7
Mlibo
29.7.2018
Zanimajo me še druge točke na Nanoški planoti. Ali mi lahko kdo pove kaj je "Kotel", oznako sem opazil ob cesti Šmihel - Suhi vrh.
Kot naslednje pa ne zanima pot na Podravsko turo. Ali je možen dostop tudi za navadne pohodnike ne samo za plezalce oziroma kako bi prišel od Gasilskega doma (Šembijske bajte). LP
17.9.2018
Nanos 16.9. Iz Razdrtega za vetrnco . Čeprav so bila parkirišča polna na tej poti nisem srečala prav veliko pohodnikov. Zelo toplo je bilo. In presenetljivo mirno. Brez vetra. V koči sem dobila hladno pivo , hitro, čeprav nas je bilo kar dosti za šankom. Sestopila sem čez Grmado po položni poti na izhodišče.
Nanos lep pogled  na Plešo1 Nanos dolina v soncu2 Nanos na moji poti so tudi takšne skulpture3 Nanos v polnem razcvetu4 Nanos kipi v nebo.5 Nanos če si lačen6 Nanos pri anteni7 Nanos pogled  na cerkvico8