seznam forumov / Slovenija / Goriško, Notranjsko in Snežniško hribovje / Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo
 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo
10.5.2017 - bagi
Najbolj željen dostop na vrh Cima SAT je ferata Via dell Amicizia. Začetna tretjina je malce dolgočasna, a se hitro odkupi z nadaljevanjem nasmeh. Najlepši del ferate poteka po kovinskih lestvah v strmem skalnem ostenju direktno nad Gardskim jezerom. Lestve si sledijo ena za drugo in te presenečajo s svojo dolžino in atraktivnostjo nasmeh. Najdaljša je dolga celih 70 m, poteka pa v konkretnem naklonu z ogromno zraka pod nogami velik nasmeh. Težavnostna stopnja ferate je B/C, primerna je za tiste, ki so ravnodušni do globine.

Povratek je trenutno mogoč ( maj 2017 ) po izjemno lepo speljani poti 418, podobno naši Komarči. Poti 404 in 405 sta do jeseni 2017 zaprti zaradi obnove.

Koordinate izhodišča ( Riva del Garda - parkiranje v garažni hiši ) : 45°53"11.8"N / 10°50"16.2"E

Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Parkiranje je za 13 € možno  samo v parkirni hiši. Izhodišče za vzpon je tik poleg1 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Table za pot so vidne takoj po izhodu iz parkirne hiše2 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Začetek je zelo prijazen z urejeno in položno potjo3 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Oznake za vojaško cerkev, ki ni daleč od izhodišča za ferato4 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Lepo urejena vojaška cerkev visoko nad Gardskim jezerom5 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Začetek ferate6 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Nekaj plošč in skokov predihamo s pomočjo jeklenic7 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Spodnji del ferate je nezahteven. Težavnost je v okviru B8 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Vzpon9 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Razgledi so enkratni. Stalno smo direktno nad Gardskim jezerom10 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Prva lojtra. Zaradi dolžine je omejena na 3 feratarje naenkrat, kar je problem v primeru velikega obiska11 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Ta je dolga 40 m12 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Pritrditev lojtre je zelo dobra z varovalno jeklenico ob strani13 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Pogled v globino. Raztežaji jeklenice med posameznimi vpetji so razveseljivo kratki14 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo V sredini te lojtre je urejeno počivališče15 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Panorama 16 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Kratek počitek ....17 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo ... in gremo spet naprej18 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Čez to ostenje je speljana najdaljša, 70m dolga lojtra19 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Začetni del ostenja20 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Dokler ne prideš do najdaljšega prečenja sploh ne veš kaj te čaka :)21 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Konkretnih 70m vzpona po tem železju22 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Pogled navzgor23 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Pogled vstran24 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Pogled navzdol25 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Dolgo, dolgo časa se vzpenjaš po železju26 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Zaključni del najdaljšega vzpona27 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Gardsko jezero v ozadju28 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Naš cilj - Cima SAT29 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Neskončne lojtrice30 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Prijatelji čakajo 31 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Panorama32 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Konec ene lojtrice pomeni začetek druge33 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Pripenjanje ni nujno, je pa občasno zelo zaželjeno. 34 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Od izhodišča do vrha je potrebno premagati 1200 m višincev35 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Končno ... Cima SAT36 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Razgledi37 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo Za povratek lahko izbereš tudi pot 404 in 405, ki pa sta do jeseni 2017 zaprti38 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo39
10.5.2017
Da je vrh 1200m nad jezerom, pa ne zgleda tako visoko.
bagi
@drapr ... seveda ni, tega tudi nikjer nisem napisal. 1200 višincev se nabere po poti, še bolj točno ... za 1220 m nasmeh
panda10
3.5.2018
No, da bo podatek povsem točen.....Cima SAT je 1246 m nad Gardskim jezerom velik nasmeh
Enka
Panda, toliko je nad morjem. Garda po mojem ni na 0 nmv.
malimiha
6.6.2018
Drugi dan potepanja sva si izbrala vrh Cima SAT. Za vzpon sva si izbrala najbolj atraktivno pot ferato Via dell amicizia za doli pa udobno pot st 418. Pot po lojtricah je res fascinantna in vseskozi je zelo lep pogled na jezero nasmeh.
Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo1 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo2 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo3 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo4 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo5 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo6 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo7 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo8 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo9 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo10 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo11 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo12 Cima SAT - po neskončnih lojtricah nad Gardo13