Vremščica
v četrtek 14.5. je že vse cvetelo
Vremščica1 Vremščica2 Vremščica3 Vremščica4 Vremščica5
19.5.2015
05.05.2015 so bile potonike in navadni zlati koren še v popkih.Kosmatinca pa sem le našel,cvetele so že posamezne narcise.
Lisica
31.12.2015
V nedeljo 27.12. na Vremščici. Razmere čudne za ta letni čas, toplo in sončno vreme, na vrhu rahel vetrič.
Vremščica Vremščica vrh1 Vremščica Vremščica vrh2 Vremščica Cerkev Sv. Urbana na Vremščici3 Vremščica Cerkev Sv. Urbana na Vremščici - notranjost + jaslice4 Vremščica pogled iz cerkvice5 Vremščica Pred cerkvijo - razgled po dolini6 Vremščica Cerkev Sv. Urbana na Vremščici (iz leta 2008)7 Vremščica 2 gospoda ki sta cerkvico pomagala graditi8
CarpeDiem247
22.10.2016
Danes osvojil s 6-letno hčerko Vremščico, kjer sem bil prvič. Takooo lepi razgledi, vam res priporočam obisk v naslednjih dneh! nasmeh
aljosal
26.1.2017
Burja je idealen sopotnik, kadar žena odpotuje v tople kraje.nasmeh Iz Senožeč do Vremščice sta potrebni zgolj dobra volja in topla oblačila ...
Vremščica1 Vremščica2 Vremščica3 Vremščica4 Vremščica5 Vremščica6 Vremščica7 Vremščica8
25.5.2017
Danes pa na Vremščico, vendar ne iz Senožeč. Na Vremščico zavijemo že pred naseljem- je označeno in nato po makadamu na izhodišče. Pot je izredno lepa, suha, nič strma-ravno pravšna za moje današnje upokojence. Vračali pa smo po poti, ki pride ven v centru Senožeč.Bilo pa nam je kar malo žal, ker je po gozdu mokra, spolzka.Skratka za dol dokler se ne osuši jo ne priporočam.
Vremščica To je začetek naše poti.1 Vremščica2 Vremščica Lepa pot.3 Vremščica Bilo je sončno.4 Vremščica Morje se je videlo.5 Vremščica6 Vremščica Pa smo na vrhu.7 Vremščica Pogled z vrha proti vzhodu.8 Vremščica Če smo že tu je treba pogledat k kapelici.9 Vremščica Notranjost kapelice.10 Vremščica Tole nas čaka pod kapelico.11 Vremščica12 Vremščica Zvonček želja je pri kapelici in tudi spodaj.13 Vremščica Brez gasilske skice seveda ne gre.14 Vremščica Dol tudi po pašnikih..15 Vremščica Vsako letu tu vidimo pred naseljem na pašniku osličke.16
navdušena
13.2.2018
Zdravo,
je bil kdo zadanje dni na Vremščici - koliko je snega tam gori?
B2
14.2.2018
Ja, ga je okrog pol metra. Seveda ponekod (kjer je spihano) manj, drugod, kjer je napihano pa krepko več. Največ pa ga je s Senožeč in Košane. Tudi kakšno podrto drevo se najde. V glavnem, gamaše in ni panike...
zlatica
15.2.2018
Danes iz Volč na zasneženo Vremščico. Dopoldan bolj hladno, malo vetrovno, vidljivost malce megličasta, ob povratku pa se je že prijetno ogrelo in tudi veter je le še sem in tja potegnil čez odprte planjave. lpnasmeh
Vremščica že kmalu po startu je padla odlolitev za dodatno opremo1 Vremščica brez muje se še dereze ne obuje2 Vremščica šipkovi plodovi krasijo veje3 Vremščica tudi pod Vremščico je nekaj snega4 Vremščica nad gozdno mejo5 Vremščica pogled nazaj v smeri Snežnika6 Vremščica še malo  do vrha7 Vremščica Snežnik8 Vremščica in lična cerkvica sv. Urbana je pred nami9 Vremščica10 Vremščica zvonik11 Vremščica in naj se izpolnijo želje...12 Vremščica detajl13 Vremščica lepo izdelan zvon14 Vremščica od burje skrivenčene bukve15 Vremščica16 Vremščica Nanos17 Vremščica Triglav desno v daljavi18 Vremščica naša trojka na vrhu Vremščice19 Vremščica proti sv. Trojici20 Vremščica Slavnik na megličastem obzorju21 Vremščica zimska pokrajina22