Najvzhodnejši dvatisočak v Sloveniji je?

Kordeževa glava

Mala Raduha

Velika Zelenica

Ojstrica

Molička planina
30.6.2008 - Kriška
Kot sem že napisala v komentarju izleta, je v tem letnem času pot do Moličke planine kot sprehod po botaničnem vrtu. Priporočam!
Molička planina planike ob Kocbekovem zavetišču1
Molička planina14
geppo
5.7.2008
Se pridružujem tvojem opisu in še dodajam nekaj fotografij, da se vidi kako lepa narava je... ( obiskali 5.7.08 )
Molička planina Kapelica v megli1
palomino
5.8.2008
Lepo pozdravljeni!

Mene pa zanima kakšne so kaj razmere za na Moličko planino, se do Planine Ravne lahko zapelješ z avtam?

LP
kopron
5.8.2008
Lahko, samo je od planine Podvežak bližje do moličke kot iz planine Ravne.
pohodnica53
29.5.2011
Danes, 29.5. s Podvežaka na Moličko planino, sneg je zopet rahlo belo pobarval okoliške vrhove, celo Strelovec je zjutraj imel še malce koprenaste beline, ki pa je do poldneva izpuhtela; po kotanjah seveda še sneg, snežišča še baje naprej proti Korošici; pri kapelici in Kocbekovem zavetišču danes pravi raj za razvajanje, razgledi po včerajšnjem dežju pa enkratnivelik nasmeh; razmere v slikah; lp
Molička planina pozdravna tabla1
Molička planina Rogatec in Lepenatka19
mojcika
12.6.2011
Danes smo obiskali Moličko planino in Korošico, bilo je čudovito. Rož je bilo toliko, da smo se veliko ustavljali in jih občudovali. Včeraj so na planino Podvežak prišle tudi krave, zato je vzdušje popolno. Zmerne hoje je bilo s Podvežaka za pet ur gor in dol. Vreme je zdržalo, nad 2000 m pa so se podile megle. Škoda, da je bilo Kocbekovo zavetišče zaprto. Na Korošici pa nas je postregla prijazna oskrbnica.
Molička planina1
Molička planina12
meta50
13.6.2011
ja Mojca se strinjam, da je bil kljub odlačnemu dnevu lepo izkoriščen dan. Vsem tistim, ki nabirate rožce za čaj to pot toplo priporočam...mi smo izkoristili in nabrali, kar nekja različmih rožc.nasmehnasmeh
jprim
Tudi sama nabiram nekaj rožic za čaje, ampak ob nabiranju mora biti sončen dan, skratka rožice morajo biti obsijane s sončkom.zavijanje z očminasmeh
mojcika
13.6.2011
O saj so bile obsijane, če pa malo oblačkov pride, pa nič hudega...Kaj če pa krave prej pridejo, pa vse materine dušice in plahtice pojedo...
gobica
25.6.2011
Lep pozdrav.
Sem nova na tem forumu in imam eno vprašanje.
Koliko časa se hodi iz Moličke planine na Korošico in če je ta pot primerna za otroke stare 7 in 9 let?
Lp in varen korak vsem
tisa
25.6.2011
Gobica, od Moličke planine do Korošice boš z otroki hodila slabo urico. Pot je seveda primerna za starost, ki si jo omenila. Pa srečno pot vsem, veliko užitkov, ki jih tu ne manjka in varen korak. Lp
trilko
18.2.2012
Današnji lep dan sem želel izkoristiti za izlet do kapelice na Molički planini, vendar sem zaradi preobilice napihanega snega na poti od planine Podvežak do Moličke planine obrnil. Gaz še ni bila narejena, le en turni smučar je naredil smučino pred mano, ampak to ni veliko pomagalo (pa sorry ker sem jo uničil). Kaj kmalu se poti pod snegom ne vidi več in prideš na ruševje, kjer je zelo težko delati gaz mrk pogled

Vseeno pa je bil lepo preživet dan v gorah!

BTW... cesta trenutno prevozna vsaj do Planinška, nekateri so šli še do naslednjega razcepa.
Molička planina Tukaj sem se danes martinčkal :)1
Molička planina Malo naprej od tu sem se obrnil2
marjanah
17.3.2012
Tako kot že trilko pravi v prejšnjem zapisu, tud me danes nismo uspele priti do Moličke planine.
Cesta do planine Ravne je prevozna, naprej pa smo jo ubrale peš. Pot ni shojena, južna pobočja so sicer kopna, na severnih pa je veliko snega, ki se udira do kolen, mestoma celo do riti.
Ponovno poizkusimo srečo poleti. nasmeh
benjamin7
17.3.2012
Takole je bilo danes na Molički...pogled s Strelovca. Ja, očitno še zimsko.
Molička planina1
skala123
16.8.2019
Včeraj,na praznični dan s planine Ravne, čez Veliki vrh(Veža),do kapelice na Molički planini.Pot brez posebnosti.Megla je zakrivala določene vrhove,tako,da razgledi niso bili naj lepši.Na planini je bila sv.maša,gornikov veliko.Lepa tura,priporočam.Lep gorniški pozdrav.