Kamniški vrh
21.3.2017
skala123, lep prispevek o meni zelo priljubljene poti in tudi dan vam je šel zelo na roko; vidim, da je že vse primerno pomladno in da se bo res treba odpraviti kmalu na obisk Kamniškega vrha.velik nasmehnasmehmežikanje
Enka
Popolnoma isto pot smo prehodili 14 dni nazaj! Ampak takrat je bil en siv deževen dan, zato pot ni tako žarela kot na vaših slikah! Res, krasna pot!
21.3.2017
zlatica,Enka.Hvala,res je lepa pot,lepo razgibana,ravno pravšnja pot za ohranjanje kondicije.
28.3.2017
Lepa krožna pot na Kamniški vrh mimo Korošaških slapov.Pot je kar precej strma in veliko šodra na poti(previdno-posebno pri sestopu).Celotna pot ponuja krasne razglede.Lep pozdrav.
Kamniški vrh začetni del poti1
Kamniški vrh nazaj proti izhodišču21
Kamniški vrh pot večkrat preči potok22
1.4.2017
Kamniški vrh je včeraj dočakal moj drugi obisk, ni prišel prej na vrsto, čeprav je svet nad zaselkom Slevo lep prav z vsakim korakom, v tem času se ponuja na ogled z velikimi vijoličastimi zaplatami resja, in ne moreš, da ne bi občudoval.
Pot je bila po svoje krožna, ampak samo okoli Kamniškega vrha in sicer vzpon po zakresalem svetu ob peščeni grapi Rože, dol pa čez Bosovo šijo in po prečni nazaj pod grapo. Par metrov od vrha pa resnični balkon na Kamnik z okolico.nasmeh
Kamniški vrh tole parkirišče prazno1
Kamniški vrh11
Kamniški vrh proti Košutni12
Kamniški vrh obiskan vrh13
Kamniški vrh pred bivakom možakar, ki je pravil, da je bil na Storžiču že 200x od kar je v penzijonu, 80 let ima14
Kamniški vrh tale strmina čaka15
Kamniški vrh Kržišče, Krvavec, Zvoh, spredaj kamniška Planjava16
Kamniški vrh tale pot te pripelje tudi na planino Osredek17
Kamniški vrh Roža približana18
Kamniški vrh prijetna in razgledna prečna pot pod Kamniškim vrhom, ki te pripelje pod Rožo, ona druga je višje19
Kamniški vrh20
Kamniški vrh pogled nazaj pri povratku21
Kamniški vrh začetek in konec poti22
lino
1.4.2017
Ločanka, lep opis izleta na Kamniški vrh. Dodal pa bi samo komentar na sliko 1. Domačini idilične vasice Slevo niso nič kaj navdušeni nad športniki na štirih kolesih, ki povzročajo smrad, hrup in problematično srečevanje avtomobilov na ozki vaški cesti. Drug problem je peskokop, ki je v privatni lasti. Ob povečanem obisku Kamniškega vrha je tu anarhija pri parkiranju v peskokopu in celo po gmajni. Tretji problem je pa, ko odpelje pločevina in na tleh najdeš izpraznjeno vsebino pepelnikov, plastenke, pločevinke in še kaj bi se našlo. Ni kaj, tudi tu vidiš, da so parkirali svinjakarji. Lp!
lino, bolj bi pričakovala, da boš komentiral sliko 6nasmeh
lino
1.4.2017
Ločanka, slika 6 je pa vedno zanimiva in prijetna - mladost, sproščenost, dobra volja, lepa narava itd. Upam, da bo tale klepet prinesel tudi konkreten rezultat: sveže novice in dež. Pravijo, da veliko klepetanja prinese dež. Lp!
silvo1952
13.4.2017
Po daljšem času zopet na Kamniškem vrhu, Planjavi in planini Osredek. Cvetijo spomladanski in Clusijev svišč, diseči volčin,žanjevec in drugo gorsko cvetje. Vsekakor prava pomladanska tura. Več na: http://www.gore-ljudje.net/novosti/133437/
Kamniški vrh Planjava in Kamniški vrh1
Kamniški vrh Planjava in Kamniški vrh8
Kamniški vrh pogled na Kamniško Savinjske Alpe9
28.5.2017
Leto je naokrog in zopet sem na tem čudovitem razgledniku nad Kamnikom. Tudi tokrat sem uporabil fotič za posnetke tekmovalcev, ki so se udeležili gorsko-tekaške tekme. Mislim, da na posnetkih manjka samo Mladen, ki je malce zaostajal in sva ga z Mihom srečala tik nad sedelcem med sestopom.
Kamniški vrh Pogled s Kamniškega vrha 1259 proti Kržišču 1658, Krvavcu 1853 in Velikemu Zvohu 1971. Spredaj levo Planjava 1243.1
Kamniški vrh Šenturška gora2
Kamniški vrh Včerajšnji zmagovalec Vertikala Luka Kovačič, je tudi danes kot prvi, v 43. minuti tekme pritekel na KV.3
Kamniški vrh Dve minuti za njim je bil njegov soimenjak Mihelič.4
Kamniški vrh x15
Kamniški vrh Tom16
Kamniški vrh x17
Kamniški vrh Legenda Janez kot devetnajsti je bil na obračališču že po 55 minutah tekme.18
Kamniški vrh Marko takoj za njim19
Kamniški vrh Dušan28
Kamniški vrh Franci29
Kamniški vrh x30
Kamniški vrh Moj prijatelj Andrejc v sendviču med prvouvrščenima puncama.  63. minuta tekme.31
Kamniški vrh x32
Kamniški vrh x38
Kamniški vrh Nina39
Kamniški vrh Dule po uri petnajst od štarta.40
Kamniški vrh In Miha, ki je tekel bolan in je tu odstopil, zato sem ga pospremil v dolino.41
Kamniški vrh Okrepčevalnica zaključuje z delom.42
3.4.2018
Danes lepa krožna pot preko planine Osredek in Planjave pri Kamniškem vrhu do Kamniškega vrha.Nazaj pa po poti pod Kamniškim vrhom do izhodišča Slevo.Pot do planine Osredek je na dveh del zelo poškodovana in je potrebna dodatna previdnost.Lepa pot,ponuja lepe poglede je pa precej strma pot.Lep pozdrav.
Kamniški vrh lep pogled proti Planjavi pri Kamniškem vrhu in Kamniškem vrhu1
Kamniški vrh še en kratek del podrte poti(obhod po zgornji strani poti)37
Kamniški vrh še en pogled proti Kamniškem vrhu38
20.4.2018
Danes že prave poletne temperature na Kamniškem vrhu.En krasen popoldanski pohod na Kamniški vrh mimo planine Osredek.Čudoviti razgledi.Lep pozdrav.
Kamniški vrh svišč1
Kamniški vrh del poti24
Kamniški vrh še en pogled proti našim lepim planinam25
20.4.2018
lepo, skala, celo avrikelj si ujel in že veliko zelenih barv.Dan pa ej bil itak brez pripombnasmeh velik nasmehnasmeh
27.5.2018
Danes sem se spet mudil na tem lepem kamniškem razgledniku, ki nudi dobre možnosti za kondicijski trening, saj je strmina kar huda in jo je od parkinga kar za dobrih 700 metrov. Ta vikend se je zopet odvijala gorsko tekaška tekma, pa sem malce škljocal. Na štartu je bilo 26 tekmovalcev, žal je pa nekaj posnetkov neuporabnih in niso za objavo.
Kamniški vrh Planjava 1243 s Kamniškega vrha.1
Kamniški vrh Luka Kovačič kot prvi pričakovano priteče do obrata na Kamniškem vrhu.2
Kamniški vrh Prvi za njim je soimenjak Mihelič3
Kamniški vrh x15
Kamniški vrh x16
Kamniški vrh Petindvajseta je pritekla 28 minut za Kovačičem.17
Kamniški vrh Kar nekaj pohodnikov in tudi kolesarjev ?? je bilo danes na vrhu hriba.18
Kamniški vrh Zgledno.19
24.9.2018
Danes lepa popoldanska tura na Kamniški vrh.Izhodišče-Slevo.Pot brez posebnosti,na vrhu brez vetra in lepi razgledi.Pohodnikov danes malo.Lep gorniški pozdrav.
Kamniški vrh pogled proti Kamniškem vrhu1
Kamniški vrh še en pogled proti Kamniškemu vrhu18
iUnknown
25.9.2018
Jah včeraj je bilo nekoliko nerodno vreme, pa jih je bilo verjetno zato nekoliko manj nasmeh
Grem pa včasih jaz tja gor pred službo, tako da sem ob 7ih zjutraj že lepo v Ljubljani v službi mežikanje
29.11.2018
Danes lep popoldanski pohod na Planjavo pri Kamniškem vrhu in Kamniškem vrhu.Sonca ni bilo,ampak vse eno lep pohod.Pot brez posebnosti.Lep gorniški pozdrav.
Kamniški vrh pogled proti Planjavi pri Kamniškem vrhu in Kamniškemu vrhu1
Kamniški vrh prečenje16
Kamniški vrh čez krajše melišče17
29.11.2018
Bravo, skala123, krasne barvne kombinacije, lep pohod sta imela in z lepimi fotografijami sta tudi z nami podelila ta dan. Slika 13 pa mi je sploh najbolj všeč.mežikanjenasmeh