seznam forumov / Slovenija / Kamniško Savinjske Alpe / Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta
 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta
KlemenD
17.9.2014
Tako, pripravil sem še en film, tokrat čez celoten greben (30.8.2014)...link:

Je kar težko vse spraviti v nekaj minut, ampak za približno predstavo upam, da bo...nasmeh.

Lp, Klemen
JTrogar
13.9.2018
10.9.2018:
Turo Veliki greben, greben Kranjska Rinka-Skuta, Dolgi hrbet, Grintovec sva začela v V Koncu. Cesta do tja gor je na nekaterih mestih tako slaba, da ob povratku skoraj nisva verjela, da sva se pripeljala po njej.
Zelo močna rosa nama je malo otežila pot do Trat pod Koglom, kjer sva zavila desno na Veliki greben. Tam sva v grapi našla kozorožji rog, ki pa je tako smrdel, da sva ga zato pustila nekje na Velikem grebenu. Med prečenjem na Veliki greben nama je delalo družbo nekaj gamsov pod nama. Veliki greben sva zmogla brez težav. Najslajši del nama je bil seveda zgoraj, ko moraš biti pri hoji po njem kar dobro zbran, da te zračnost na obeh straneh ne spravi na vse štiri. Med vzponom proti Kranjski Rinki sva se še večkrat ozrla nazaj, saj se šele od daleč vidi kako lep je ta greben. Na travah pod Kranjsko Rinko malo posediva. Tam se Blaž odloči, da bo šel na Skuto kar po markirani in me tam počaka. Sam sem se povzpel na Kranjsko Rinko po njenem vzhodnem grebenu, ki mi je postregel z lepim plezanjem. Na vrhu Kranjske Rinke sem prešerno zavriskal in takoj dobil vrnjen vrisk Blaža, ki je bil ravno na grebenčku nad rampo pod Skuto. Sledil je najzahtevnejši del ture, greben na Skuto. Lepo mi je šlo po njem. Tudi prek Konja je šlo brez težav in pokonci. Plezanje prečnice in potem nadaljevanje skozi okno pa je bilo potem še eno samo uživanje ob stalnem razgledu na premagano za mano. Vrisk veselja je izrazil vso moje navdušenje pri zadnjih korakih na vrh Skute. Blaž je med čakanjem name oddremal kitico ali dve. Čakal me je cca pol ure. Na Skuti sva srečala prijaznega sogovornika Staneta. Potem sva nadaljevala prek Dolgega hrbta na Grintovec. Pod Mlinarskim sedlom sva občudovala tri kozoroge, ki so se ležerno predajali sončnim žarkom. Na Grintovcu sva uživala v igrivi družbi kavk. Sestop čez Dolge stene pa so popestrile ovce na njenih travinah. V koči na Kokrskem sedlo je spito pivo kar zacvrčalo po grlu, tako je prijalo. Ampak sva ga vsak samo pol, da so noge še ubogale pri sestopu. In so, saj sva bila v eni uri že pri avtu.
Pri pakiranju sva se kar naprej ozirala kvišku in zadovoljno debatirala o fantastični turi, ki nama je tako lepo uspela.
Varovala na omenjenih poteh so vsa ok, razen tiste delikatne skale pod Skuto.
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janeznasmeh
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta lepo jutro se je naredilo na poti do Trat1
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta utrinek na poti2
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta utrinek na Velikem grebenu15
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta pokuk na bivak pod Skuto16
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta utrinek na Velikem grebenu17
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta konec Velikega grebena, zadaj Dolge stene in Kogel18
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta greben Kranjska Rinka-Skuta19
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta na Kranjsko  Rinko po vzhodnem grebenu20
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta utrinek na grebenu na Kranjsko Rinko21
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Kranjska koča daleč spodaj22
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Veliki greben z Kranjske Rinke23
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Koroška in Štajerska Rinka z vrha Kranjske Rinke24
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta proti Ojstrici25
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta greben na Skuto26
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta greben na Skuto27
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta greben na Skuto28
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta ledenik Skute29
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta greben na Skuto s Konjem in prečnico zgoraj30
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Konj31
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Mlinarsko sedlo62
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta ovce na Dolgih stenah63
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta bivak pod Grintovcem, Kogel64
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Dolgi hrbet, Štruca, Skuta, Veliki podi 65
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Grintovec66
Janez, čestitam!
janez.novak
14.9.2018
Bravo Janez - same težke ture!
TamaraTP
15.9.2018
Čestitke Janez; krasne fotografije, lepo prikazano in zapisano.
Gorska planika
Joj, Janez, to sta pa super turo naredila! nasmeh Bravo!
JTrogar
16.9.2018
Hvala vsem!
Vladka, ti tako veš, da tam gori ni prav lahko, ampak je zato pa zelo lepo.
Neža, tebe to še čaka pa oprosti, saj veš zakaj.
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janez
Shkaro
20.8.2019
V subotu (17.08.2019.) smo prijatelj i ja odpravili prečenje ovog grebena. Prišli smo iz Ravenske Kočne i po Slovenski poti preko Kranjske koče do Koroške Rinke i hitro do Kranjske Rinke. Krenuli smo u pola 10 i do Kranjske Rinke smo potrebovali ravno 4 ure. Bilo je moćno vroče! velik nasmeh
Na Kranjskoj Rinki smo se odmah navezali jer nismo znali šta nas čaka i počeli se hitro spuštati po grebenu...no u jednom smo trenutku previše zalutali na sjevernu stranu grebena i gibali se po krušljivim izpostavljenim policama skroz do Konja (II-III) :/ Od te škrbine gdje kreće plezanje preko Konja i prečnice na vrh Skute sama poezija nasmeh Greben je pak zel žrtvo na tim sjevernim pobočjima i to plavu gurtnu i skoro je uzeo spravicu za osiguravanje ampak smo spravicu spasili, gurtna je ostala nasmeh Na vrhu Skute smo doživjeli predivni zalazak sunca koji se najbolje vidio prema Julijcima. Na vrh je tad prihajala Tina (jako ugodna slovenka koju pozdravljamo ako ovo čita nasmeh ) s kojom smo se na kraju spustili do Cojzove koče mimo bivaka pod Grintovcem...mi smo prespavali, a ona je šla do Konca. Od vrha Skute do Cojzove smo potrebovali 1:40 h i sljedeći dan smo posjetili Kočne. Predivan greben za plezanje, ampak smo mi šli malo po svoje - sad znamo za naslednji put mežikanje P.S. Isprike na kašnjenju sa izvještajem.
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Prihajamo na parkirišće sa pogledima koji oduzimaju dah1
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Na razpotju biramo smer Slovenske poti2
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Blizu vstopa u stenu, pogled na pot Čez Žrelo koja je zaprta3
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta S nahrbtnika skidamo čelade i hitro krećemo navzgor4
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Strma pot do pobočja ispod Kranjske koče5
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Strmo :)6
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Krenuli smo tako da ne diramo zajle in klinove ampak smo se predomislili ovdje :)7
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Na razpotju blizu izstopa poti čez Žrelo8
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Sonce je bilo močno i naš greben nas je zvao :)9
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Pogled na okno...tu smo se zapričali in krenuli smo na pot proti Okrešlju :))10
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Brzo smo se vratili na pravu pot i krenuli dalje prema vrhu Koroške Rinke11
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Strmina i sonce ne popuštaju :D Ampak Filip gre kaj norec! :))12
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Na jednoj od polica na poti13
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Pot izađe na sam vrh Koroške Rinke i odmah krenu pogledi prema ostalim vrhovima KSA14
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Nas dva na vrhu Koroške Rinke15
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Pogledi su wow16
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta17
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Na grebenu na sjevernim pobočjima i izpostavljenim krušljivim policama18
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Prevjesni dijelovi stijene na sjevernim pobočjima grebena19
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Međuosiguranja smo si radili najviše sa gurtnama :)20
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Blizu prečnice nakon Konja21
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Trenutak prije prečnice u desno22
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Skriti klin v prečnici...ampak zelo simpatični :D23
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Nakon prečnice smo došli do okna kroz koji seprelazi pa navzgor u desno24
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Na ulazu u okno25
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Suplezalec in drugi kraj pupkovine :)26
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Zbog toga kaj smo izgubili smerna grebenu nas je na vrhu dočekalo najboljše mogoče...ovakav zalazak sonca :)27
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Na vrhu Skute srećaje bila na vrhuncu :)28
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Pogled prema Julijcima i smjeru zalaska sunca :O29
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Po noći smo prihajali na Kokrsko sedlo u Cojzovu koču gdje smo prespavali i popili zasluženo pivo...ili dva :D30
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Ovako je otprilike potekalo naše potepanje po sjevernim policama grebena :)31
janezs73
20.8.2019
Bravo fanta, noro lepo!
palček plezalček
Super tura. Bravo vi2 nasmeh
TamaraTP
21.8.2019
Odlično, pravi užitek za vaju in pa zame, ko sem spremljala skozi fotografije vajino pot. Hvala.