Kalška gora
pajzbar
29.5.2011
Gledal sem nekaj fotografij o tej gori, pa me zanima koliko je zelo izpostavljenih mest oz. da se bolje izrazim, koliko je priporočljivo samovarovanje.
hvala za odg.
aonuk1
29.5.2011
Tudi sam sem bil gor v torek 24.5.2011 in po mojem mnenju za ta vrh rabiš samo čelado in palice.
Na Kalško goro se gre običajno od Cojzove koče. Ta pot je malo izpostavljena z nekaj pomagali,vendar v kopnem nič posebnega in kratka. S sedla pa le še kratek odsek do vrha. Nazaj k koči je iti malo bolj zoprno kot je prisotno pri vsaki malce zahtevnejši plezariji. Tokrat je vprašanje, če je kaj snega. Velja počakati še kak teden. Drugače pa je prijetno iti od Krvavca, na planino Dolge njive, s sedla pa na desno navzdol na Dolce, ki pa so zaradi orentacije malo težavnejši, potrebno je paziti na markacije. Ko pa si pod sedlom pa samo malce strm vzpon in na desno na Kalško goro. Za malce izkušenega gornika pa je najlepša varianta vsaj zame na Krvavec in prek celotnega Kalškega grebena na Kalško goro. Vmes pa tura ponuja pravi trening za Triglav z vložki kot so znana škrbina, kjer se gre ob jeklenici navpično kar nekaj metrov in hoja po sredini grebena kot na Malem Triglavu. Užitek! Če greš to varianto prvič je bolje iti z kakim izkušenim. Čelada pa je obvezna! Lepo vreme želim, pa gremo!
ursula100075
30.5.2011
Včeraj je bil s Kalške gore tudi tak razgled.
Kalška gora1
30.5.2011
Slika za vikat
Jany
31.5.2011
Super fotka. Tole bi imel pa kar na steni v sobi.
Zelo lepo.
31.7.2011
Zaradi napovedanih popoldanskih neviht, smo se odločili za kratko nezahtevno krožno turco...žagana peč-Kalška gora in mimo cojzove koče nazaj na izhodišče....pot je nezahtevna, v prvem delu nemarkirana,vendar shojena steza ....priporočam.Lp
Kalška gora1 Kalška gora2 Kalška gora3 Kalška gora4
mukica
31.7.2011
Tudi jaznasmehLepo preživeta sobota z kopico novih poznanstevnasmeh
tiyana
a si si zapomnila vsa imena velik nasmeh
mukica
31.7.2011
Skoraj vse,le tistega ne ki je talal palačinkezavijanje z očmi
_Abuh_
Kalška gora čez Kalce
Flora1
4.6.2012
@Voluhar: Ti, kako je situacija s klopi? Ste jih kaj dobil? Pred leti smo tu hodili in gomazdi klopov spodaj ter v okolici lovske koče.
Volk
16.6.2012
Po dolgem času zopet v robe. V zadnjem obdobju mi nekako ne znese ...
Ker sem se namenil preizkusiti nove copatke, je bilo treba malo po svoje. Popoldne jo mahnem od Suhadolnika proti Kokrskem sedlu. Le malo nad njim me pričaka vstop na OPUŠČENO ferato proti vrhu Kalške gore. Že med pripravo na vzpon se odločim, da jo poizkusim preplezati povsem brez pomoči varoval (klinov), ki so še v steni. Lepo mi je šlo. Skala prijetno topla (vroča), znoj v potokih, na vrhu prepolno srce ...
Ve se, da je Kalška gora izreden razglednik! In v takšnem vremenu ...

P.s. Lepa smer II. težavnostne stopnje.
Kalška gora Prek plošče nad vstopom ...1 Kalška gora Tudi brez pomoči klinov gre fino (spodaj jih ni v takšnem izobilju!) ...2 Kalška gora Na probni vožnji ...3 Kalška gora Spodnji del vzpona s strani izgleda skoraj strašljiv ...4 Kalška gora Kalška, kot že tolikokrat, hvala ...5
16.11.2012
Pot iz K.sedla na Kalško goro, slikano iz poti na Grintovec, avtor slike I.B.
Kalška gora 16.11.2012, avtor slike: I.B.1
trilko
19.11.2012
Bil v soboto. Za tista snežišča pod steno je fino imeti cepin in dereze, lahko se ga pa obide nekoliko nižje po melišču, če imate radi melišča velik nasmeh
tinky
21.6.2013
Danes od Žagane peči po lovski na Kalško goro. Do lovske koče brez vetra in za zgodjo uro zelo vroče.Snežišča višje niso noben problem, po grebenu prijeten veter. Iz Kalške gore pa do koče na Kokrškem sedlu na kavo in v dolino. Koča je odprta , ljudi pa malo.
Kalška gora1 Kalška gora2 Kalška gora Kamniški dedec3 Kalška gora lovska koča4 Kalška gora5 Kalška gora začne se macesnov gozd6 Kalška gora7 Kalška gora Kalški greben8 Kalška gora9 Kalška gora majhen a koristen10 Kalška gora kratek vzpon11 Kalška gora malo jih gre tu gor ,zato so jeklenice zarjavele12 Kalška gora13 Kalška gora pogled navzdol14 Kalška gora Grintavec15 Kalška gora možic na vrhu, nad njim Štruca16 Kalška gora kako malo rabi17 Kalška gora18 Kalška gora spust proti sedlu19 Kalška gora kuža je še tu20 Kalška gora21 Kalška gora22 Kalška gora23 Kalška gora24 Kalška gora Brana25 Kalška gora dobro je podprta26 Kalška gora27 Kalška gora izhodišče nad Žagano pečjo 28 Kalška gora še ohladitev 29
urbancek
21.6.2013
V kolikor nisi vedel je uradno ime gore na 15. fotografiji GrintOvec in ne GrintAvec, kot imaš napisano. Ali si se vrnil kar pošteno v zgodovino in ga zato tako imenuješ? velik nasmeh Lp!